AndroidHealthClinic

Sterkste Team v. Biest-Houtakker ‏ 2009

Bezoekers in dit topic

oke... ik schaam me toch wel een beetje dat we gaan competen met een 65 log en 250 tire voor 12 flips man..
 
ik vind het ook pretty ****ed up... dan komt het meer op conditie aan dan op kracht . . we kunnen nog altijd B meedoen :P
 
mja in principe lijkt me B ook wel interessanter dan C eigenlijk... Sander? What do you think?
 
Jullie moeten gewoon B doen homo's. 65kg voor reps.. waar is jullie zelfrespect.
 
heb een mail gestuurd of we naar B kunnen switchen
 
ik zal vanavond effe me maat vragen... maar hij wil wss gewoon C..
 
wie weet max.. als sander ook persee C wil doen kunnen wij teamen en zij teamen voor C :)
 
Max en Sander: Wat zouden jullie e van het volgende vinden:
Max & Frank (ik dus): B
Sander & maat van Max: C
 
Seagal heeft mij gevraagd samen met hem een team te vormen. Zit nu alleen in de cut en kracht is niet veel de afgelopen week(en).
Ik zal er nog eens goed over nadenken...
 
Max en Sander: Wat zouden jullie e van het volgende vinden:
Max & Frank (ik dus): B
Sander & maat van Max: C

Had je net ff PM gestuurd ,bij nader inzien doe ik toch liever C. Als ik weet wie de maat van Max is en hij wilt vind ik het ook goed, maar als ik jou was zou ik goed nadenken of je wel B wilt doen..
 
alleen de powerstairs kijk ik tegenop.. De rest is zeker te doen
 
Wel lekker veel kegs. Hopelijk gaat er iemand op zn bek en verschijnt het filmpje!

:D
 
Persoonlijk gezien zou ik, als ik jullie was lekker C blijven doen.
In de B ben je bij voorbaat kansloos tegen de rest.. Ik bedoel jongens als Arjan Voorburg zijn heeel heel heel erg sterk...

Alle onderdelen zijn voor jullie aan de zware kant. En bv de wheelflip is vast wel te doen om hem uit te flippen, maar als je er lang over doet, vreet dat belachelijk veel energie. Daarnaast is het niet erg motiverend om steeds onderaan te eindigen bij een onderdeel. Ook die fusten moet je je niet in vergissen. Een fust kan je dan wel beetpakken, maar even erop floppen als met een stone doe je ook niet zo 1,2,3.

Uiteindelijk doe je toch mee omdat je het leuk vind.. En het is leuk om te strijden tegen een team wat ongeveer gelijkwaardig is. En heel eerlijk gezegd zie ik die teams wel in de C-klasse voor jullie, maar niet in de B. De C is aan de lichtere kant, maar het komt hierbij wel aan op een combinatie van kracht, snelheid, explosiviteit en uithoudingsvermogen; De elementen waar strongman toch om draait. Terwijl deelname aan de B op pure kracht en doorzettingsvermogen aan gaat komen voor jullie.
Buiten dat zou ik met relatief weinig ervaring gewoon C-wedstrijdjes draaien.
Het is niet om jullie aan te vallen, maar ik hoop dat jullie wel inzien dat het plezier erin gewoon het belangrijkste is.

Kijk als voorbeeld.. De yoke op de sterkste man van NL is waarschijnlijk iets van 360kg-370kg. Ik heb met een yoke van 360kg ook al 's een stukje gelopen. Echter moet ik er niet aan denken dat die in een wedstrijd zit. Er zit gewoon een groot verschil in iets kunnen, en het op een wedstrijd uitvoeren. Getuige bv de 100kg farmers op Midden-delfland. Het gewicht is niet veel, toch hebben veel jongens er best moeite mee.

Just my 2 cents.....
 
Maarja het blijft een 65kg log. Dat is niet echt strongmanwaardig.
 
Persoonlijk gezien zou ik, als ik jullie was lekker C blijven doen.
In de B ben je bij voorbaat kansloos tegen de rest.. Ik bedoel jongens als Arjan Voorburg zijn heeel heel heel erg sterk...

Alle onderdelen zijn voor jullie aan de zware kant. En bv de wheelflip is vast wel te doen om hem uit te flippen, maar als je er lang over doet, vreet dat belachelijk veel energie. Daarnaast is het niet erg motiverend om steeds onderaan te eindigen bij een onderdeel. Ook die fusten moet je je niet in vergissen. Een fust kan je dan wel beetpakken, maar even erop floppen als met een stone doe je ook niet zo 1,2,3.

Uiteindelijk doe je toch mee omdat je het leuk vind.. En het is leuk om te strijden tegen een team wat ongeveer gelijkwaardig is. En heel eerlijk gezegd zie ik die teams wel in de C-klasse voor jullie, maar niet in de B. De C is aan de lichtere kant, maar het komt hierbij wel aan op een combinatie van kracht, snelheid, explosiviteit en uithoudingsvermogen; De elementen waar strongman toch om draait. Terwijl deelname aan de B op pure kracht en doorzettingsvermogen aan gaat komen voor jullie.
Buiten dat zou ik met relatief weinig ervaring gewoon C-wedstrijdjes draaien.
Het is niet om jullie aan te vallen, maar ik hoop dat jullie wel inzien dat het plezier erin gewoon het belangrijkste is.

Kijk als voorbeeld.. De yoke op de sterkste man van NL is waarschijnlijk iets van 360kg-370kg. Ik heb met een yoke van 360kg ook al 's een stukje gelopen. Echter moet ik er niet aan denken dat die in een wedstrijd zit. Er zit gewoon een groot verschil in iets kunnen, en het op een wedstrijd uitvoeren. Getuige bv de 100kg farmers op Midden-delfland. Het gewicht is niet veel, toch hebben veel jongens er best moeite mee.

Just my 2 cents.....
Ervaring kan je ook in zo'n B wedstrijd doen,...je moet dan wel realistisch blijven en geen waanillusies creeeren...denk btw niet dat Frank en Max dat hebben. Ze kunnen er pr's zetten en niet laatste worden en dan zal hun dag al geslaagd mogen zijn..!
 
Maarja het blijft een 65kg log. Dat is niet echt strongmanwaardig.

Op de voorronde's is het 100kg... dit is er dus 65% van.. Lijkt me niet erg vreemd op een C-wedstrijd.
 
Mathieu ergens heb je wel gelijk in natuurlijk... maar je bent met een team dus opzich valt het wel mee wat je moet in de B klasse(het is allemaal goed te doen iig, behalve stairs)

ik verlies zelf liever op kracht van bv een arjan voorburg dan van een 70 kg wegende ecto die meer conditie heeft dan mij..

ik ben voor beide gemotiveerd dat wel, het maakt me ook niet heel veel uit.

ik doe mee voor die maat van me in de C... ik zal het vanavond vragen aan hem sander en frank... en laat jullie wat weten... maar ben bang dat die alleen met mij wil doen... wat ik ook wel begrijp... eigelijk is het afgesproken met elkaar en is het lullig om hem met een vreemd iemand op te schepen...

wij kunnen elkaar allemaal al van het forum dus dan is het juist tof om met elkaar een wedstrijd te doen ( imo ) maar als je elkaar niet ken dan is het meer een samenwerking dan een team imo.
 
Back
Naar boven