AndroidHealthClinic

Basiclove doing Bill Star

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Jammer Bas.. Welke polsblessure zal niemand weten, maar denk dat je best even een weekje rust neemt. Als je er mee doortraint ben je verder van huisl..

Tennis heb ik vandaag wedstrijd, goed intapen dus.
Naar de sportschool gaat ook wel lukken, gek genoeg is dat als ik de bp beweging maak geen last heb van mijn pols, nu ik het 'goed' doe. Het is puur het gevoel van 'te ver achterover buigen' dat pijn doet. Als ik mijn pols stil houd is er weinig aan de hand. Even kijken hoe het vandaag en morgen gaat, daarna beslis ik of ik een weekje rust neem.
 
oubgc7.jpg
dzus5i.jpg

Excuses voor de slechte kwaliteit, kreeg echt geen fatsoenlijke foto van normale afstand. En ik ga niet naar men ouders: "mam wil je even een foto van mijn been maken":P.

Nog nooit benen foto's gepost, dus bij deze. Leuk voor latere progressie.

Deze week alleen benen trainen, pols zo veel mogelijk ontzien.
 

Excuses voor de slechte kwaliteit, kreeg echt geen fatsoenlijke foto van normale afstand. En ik ga niet naar men ouders: "mam wil je even een foto van mijn been maken":P.

Nog nooit benen foto's gepost, dus bij deze. Leuk voor latere progressie.

Deze week alleen benen trainen, pols zo veel mogelijk ontzien.

Timer op je telefoon is the key. ;)
 
Timer op je telefoon is the key. ;)

Hehe ik had een maand lang een iphone kloon, ging kapot (liet hem in het water vallen) en had geen geld voor een nieuwe. Heb nu een hele oude standaard telefoon, zit geen timer op, geloof ik. Bevalt me trouwens prima zo'n standaard ding, die andere dingen heb je allemaal niet nodig.
 
hehe ik had een maand lang een iphone kloon, ging kapot (liet hem in het water vallen) en had geen geld voor een nieuwe. Heb nu een hele oude standaard telefoon, zit geen timer op, geloof ik. Bevalt me trouwens prima zo'n standaard ding, die andere dingen heb je allemaal niet nodig.
+1
 
Die monster wheels komen er zeker en vast bij jou! :D

Hoe verloopt het trainen? ;)
 
Die monster wheels komen er zeker en vast bij jou! :D

Hoe verloopt het trainen? ;)

Hehe ik hoop het.
Ga zo met men oude trainingsmaat de gym in. Hij heeft 2 maanden niet getraint en wil weer beginnen. Even een rustige training dus. Is wel mooi, met een even kijken wat mijn pols wel en niet kan.
 
vandaag even gekeken wat ik kon met mijn pols, hoog in rep dus.

DB Press
3 x 12 x 16 KG

21-en
9 KG

Voorderest niets, deed te veel pijn.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven