XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl and Dutchbodybuilding.com presents: Miss Beachproof 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vandaag en morgen dames. :) eind van de week komt het nieuwe topic. :)
 
Vandaag en morgen dames. :) eind van de week komt het nieuwe topic. :)

Het zal voor morgen zijn vrees ik. ik heb nog te veel studeerwerk. vanaf morgenaovond zijn mijn examen ongeveer achter de rug :) Morgen niet leren = fitness!:D
 
Leuk dat deze dames nog iets hebben laten horen. :rolleyes:

Hoe dan ook ze zijn te laat met het insturen van de foto's.

Bye bye :wave:

Aurora
BengelBengel
DeeDee24
Dendrientje
Evilangel
Loesbiet
Nesh
Nina
Purpleflower
 
Leuk dat deze dames nog iets hebben laten horen. :rolleyes:

Hoe dan ook ze zijn te laat met het insturen van de foto's.

Bye bye :wave:

Aurora
BengelBengel
DeeDee24
Dendrientje
Evilangel
Loesbiet
Nesh
Nina
Purpleflower

Jeetje.... verbaas mij er best wel over ??? zoveel!
 
Leuk dat deze dames nog iets hebben laten horen. :rolleyes:

Hoe dan ook ze zijn te laat met het insturen van de foto's.

Bye bye :wave:

Aurora
BengelBengel
DeeDee24
Dendrientje
Evilangel
Loesbiet
Nesh
Nina
Purpleflower


Jammer zeg!:(
 
Ondanks ik afgehaakt heb... ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar de foto's die zijn ingestuurd. staan deze al op het forum?
Succes iedereen!!
 
Ondanks ik afgehaakt heb... ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar de foto's die zijn ingestuurd. staan deze al op het forum?
Succes iedereen!!

Nog niet ;) wachten allemaal in spanning af :D
 
Heb de meeste logs verplaatst van deelnemers die zijn afgevallen, heb de logs van Loesbiet en DeeDee24 laten staan aangezien ze volgens mij doorgaan willen gaan met de contest.

Loesbiet had technische problemen (geen camera) en DeeDee24 waarschijnlijk nog geen tijd om te posten. Is er nog respijt voor deze twee dames?
 
Heb de meeste logs verplaatst van deelnemers die zijn afgevallen, heb de logs van Loesbiet en DeeDee24 laten staan aangezien ze volgens mij doorgaan willen gaan met de contest.

Loesbiet had technische problemen (geen camera) en DeeDee24 waarschijnlijk nog geen tijd om te posten. Is er nog respijt voor deze twee dames?

Nou, ik heb mails gestuurd, berichten in de hoofdtopics en foto topics geplaatst en nooit een enkele reactie terug gehad.

Er zijn genoeg dames die ruim van te voren laten weten wanneer ze bepaalde foto's insturen i.v.m. vakanties, verjaardagen etc etc. Ik vind dat prima. Als ik zie dat men wel kan posten op dbb, maar geen reactie kan geven dan houd het op een gegeven moment wel op.

Ik wil daar wel streng in blijven, dus moet daar goed over nadenken. Op dit moment zeg ik; Nee. :)
 
Hier ga ik vast geen punten mee scoren maar dat vind ik ook Ryu.
Iedereen doet zijn best ruim optijd de foto's te versturen en zelf heb ik ook al een week voor die tijd foto's gemaakt omdat ik wist dat het anders niet zou gaan lukken. Op een zeker moment moet je een lijn gaan trekken. Maar goed.... ik weet niet wat de rest hiervan zal zeggen maar hoe sneu het ook is voor die dames en ik gun ze de deelname natuurlijk ook wel maar mijn steun heb je hierin. ;) Je leverd op school je script toch ook niet na de inleverdatum in?
 
Hier ga ik vast geen punten mee scoren maar dat vind ik ook Ryu.
Iedereen doet zijn best ruim optijd de foto's te versturen en zelf heb ik ook al een week voor die tijd foto's gemaakt omdat ik wist dat het anders niet zou gaan lukken. Op een zeker moment moet je een lijn gaan trekken. Maar goed.... ik weet niet wat de rest hiervan zal zeggen maar hoe sneu het ook is voor die dames en ik gun ze de deelname natuurlijk ook wel maar mijn steun heb je hierin. ;) Je leverd op school je script toch ook niet na de inleverdatum in?


vind het ook... :thumb: je weet wanneer je die foto's op moet sturen.. dus tijd genoeg gehad!...
Alleen jammer dat wij nu moeten wachten...:(
 
Nou, ik heb mails gestuurd, berichten in de hoofdtopics en foto topics geplaatst en nooit een enkele reactie terug gehad.

Er zijn genoeg dames die ruim van te voren laten weten wanneer ze bepaalde foto's insturen i.v.m. vakanties, verjaardagen etc etc. Ik vind dat prima. Als ik zie dat men wel kan posten op dbb, maar geen reactie kan geven dan houd het op een gegeven moment wel op.

Ik wil daar wel streng in blijven, dus moet daar goed over nadenken. Op dit moment zeg ik; Nee. :)

Hier ga ik vast geen punten mee scoren maar dat vind ik ook Ryu.
Iedereen doet zijn best ruim optijd de foto's te versturen en zelf heb ik ook al een week voor die tijd foto's gemaakt omdat ik wist dat het anders niet zou gaan lukken. Op een zeker moment moet je een lijn gaan trekken. Maar goed.... ik weet niet wat de rest hiervan zal zeggen maar hoe sneu het ook is voor die dames en ik gun ze de deelname natuurlijk ook wel maar mijn steun heb je hierin. ;) Je leverd op school je script toch ook niet na de inleverdatum in?


Het lijkt mij ook niet meer dan normaal.
Op je werk kan je ook niet iedere dag te laat komen en afspraken zijn afspraken.

Niks mis mee!
 
Duidelijk, laatste 2 logs ook verplaatst.
 
ik vind het ook normaal... omdat ik geen tijd meer heb, heb ik eerlijk verwittigd om af te haken. te laat is te laat! Maar nu ben ik wel benieuwd naar de resultaten :) ik volg iedereen nog mooi op :)
 
hier ga ik vast geen punten mee scoren maar dat vind ik ook ryu.
Iedereen doet zijn best ruim optijd de foto's te versturen en zelf heb ik ook al een week voor die tijd foto's gemaakt omdat ik wist dat het anders niet zou gaan lukken. Op een zeker moment moet je een lijn gaan trekken. Maar goed.... Ik weet niet wat de rest hiervan zal zeggen maar hoe sneu het ook is voor die dames en ik gun ze de deelname natuurlijk ook wel maar mijn steun heb je hierin. ;) je leverd op school je script toch ook niet na de inleverdatum in?

+1
 
Hai db'ers

Ik kom net terug van vakantie en zie dat ik te laat ben voor de foto's. Dat vind ik erg jammer want ik ben lekker op dreef, maar ik begrijp dat jullie ergens een lijn moeten trekken. Wat ik wel raar vind is dat ik geen email/pb heb gekregen over de foto, terwijl ik zie dat daar wel over wordt geschreven.

Hoe gaat het nu verder? Wordt mijn log verwijderd, of kan ik daar nog wel de resultaten op blijven bijhouden?
 
Het lijkt mij ook niet meer dan normaal.
Op je werk kan je ook niet iedere dag te laat komen en afspraken zijn afspraken.

Niks mis mee!

snel ander werk zoeken dan als je geen eens elke dag te laat kan komen :cool:
 
Hai db'ers

Ik kom net terug van vakantie en zie dat ik te laat ben voor de foto's. Dat vind ik erg jammer want ik ben lekker op dreef, maar ik begrijp dat jullie ergens een lijn moeten trekken. Wat ik wel raar vind is dat ik geen email/pb heb gekregen over de foto, terwijl ik zie dat daar wel over wordt geschreven.

Hoe gaat het nu verder? Wordt mijn log verwijderd, of kan ik daar nog wel de resultaten op blijven bijhouden?

Staat gewoon in de openingspost van dit topic:

Dit is een oproep naar alle dames van Dutchbodybuilding.com!

...

Wat zijn de spelregels?

Foto's dienen naar mij opgestuurd te worden, zodat deze ook in de eerste post worden gezet. In totaal moet elke deelneemster , drie foto's sturen. Begin, na 4 weken, Eind.

...
 
Back
Naar boven