Fitness Seller

Miss Beachproof Linke Greetje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoeveel meten die guns?
Goh dat heb ik nog nooit gemeten maar toevallig hebben wij hier op de afdeling een meetlint :D
Net even snel gemeten.. omtrek van mijn arm/bicepje is 32,5 centimeter
 
Goh dat heb ik nog nooit gemeten maar toevallig hebben wij hier op de afdeling een meetlint :D
Net even snel gemeten.. omtrek van mijn arm/bicepje is 32,5 centimeter

Joh het gaat niet om de omtrek maar ze moeten in verhouding met je lichaam zijn. Je wil toch niet als een soort popey er bij lopen (trouwens die heeft zijn spierballen in zijn onderarmen - gek hoor )
 
Joh het gaat niet om de omtrek maar ze moeten in verhouding met je lichaam zijn. Je wil toch niet als een soort popey er bij lopen (trouwens die heeft zijn spierballen in zijn onderarmen - gek hoor )

Dat was de vraag toch niet Gros.....


Maarreeh, al die aandacht, volgens mij doet Greetje het er gewoon om ;)
 
Ha die Greetje, hoe is het? Ga je de show stelen op de bankdruk kampioenschap? Aan je motivatie zal het vast niet liggen!
 
Joh het gaat niet om de omtrek maar ze moeten in verhouding met je lichaam zijn. Je wil toch niet als een soort popey er bij lopen (trouwens die heeft zijn spierballen in zijn onderarmen - gek hoor )
ja pop dat weet ik en met die verhoudingen zit het wel goed hoor ;)
Maar Chick stelde die vraag en ik antwoord netjes :D
Ik wil :eek: geen popey worden hahaha maar een paar mooie vormen ben ik zeker niet vies van :o
 
Dat was de vraag toch niet Gros.....


Maarreeh, al die aandacht, volgens mij doet Greetje het er gewoon om ;)
Neem aan dat ie de maat van mijn arm bedoelde of niet? :o hahaha rest blijft mijn geheimpje :D

Denk je dat? :( ik plaats geen sexy foto's toch?
 
Laatst bewerkt:
Goh dat heb ik nog nooit gemeten maar toevallig hebben wij hier op de afdeling een meetlint :D
Net even snel gemeten.. omtrek van mijn arm/bicepje is 32,5 centimeter

Je meet het zelfde als mij...PATSER:p
 
Ha die Greetje, hoe is het? Ga je de show stelen op de bankdruk kampioenschap? Aan je motivatie zal het vast niet liggen!

Deze laatste weekjes ga ik mij even ergens anders op richten maar daarna weer knallen om mee te kunnen doen ;)
 
Laatst bewerkt:
Woohoo, lees net pas de 32,5cm! Ziet er goed uit hoor!
 
Ga ik toch gewoon ff lekker synthol in mijn biceps spuiten, dan haal ik jou en Maaike wel in :D
 
Gedver
Dan krijg je zoiets



biceps.jpg
 
Flinke arm Greetje! Nog even en je haalt me in. :( :D
Veel succes nog met de contest. ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven