AndroidHealthClinic

Quote Henry Rollins

Bezoekers in dit topic

hallo

wat te doen bij motivatie te kort?
motivatie te kort komt vooral door slechte resultaten ik train 4jaar weeg nog geen 80kg ben 182m en bench maar rond de 60kg in reeksen van 6-8.
zijn die 4jaar nog geen rede genoeg om pro-hormonen te gebruiken bij mijn weten wel
en waarom?ik wil mijn resultaten voor mijn 30jaar
doel is 90-95kg wegen en rond de 120kg kunnen bankdrukken in reeksen van 6

Je bent hardcore of je bent het niet, in dit geval ben je het niet; beter stop je met trainen en ga je je richten op kantflossen ofzo.
 
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk. Get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me. Never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds.

Haha oké, maar als je een complete klootzak bent kan je nog altijd best sterk zijn. Het is niet omdat je 150kg bencht dat daarom eender welke kritische opmerking van iemand meteen als BS afgedaan moet worden.

Daarnaast moet ik opmerken dat deze homofiele tekstjes me beginnen te irriteren. Een belachelijk k*tverhaaltje van Frank Mcgrath om wat Animal Stack te verkopen en de no-life bodybuilder een gevoel van zingeving bij te brengen. Alsof het cool is om als een autist aan bodybuilding te gaan doen.
 
Haha oké, maar als je een complete klootzak bent kan je nog altijd best sterk zijn. Het is niet omdat je 150kg bencht dat daarom eender welke kritische opmerking van iemand meteen als BS afgedaan moet worden.

Je mist de point volledig.
Het kan ook zijn dat iedereen hier een andere point in ziet.. Maar in ieder geval, ik zie de point enorm.
 
Dat moet jij wel écht gemotiveerd blijven. 4 jaar trainen en nog altijd niets zien.
Ik zou niet voor prohormonen gaan maar voor de echt anapolen. Zeker met jouw stats

:rolleyes:

jo wax_attack je ziet wel dat ik train het moest er nog aan mankeren dan had ik al lang
de spuit er in gegooit. het gaat er gewoon om dat ik in die 4jaar veel meer had moeten
bereiken een ander dat 4jaar traint is een beest en drukt gemakelijk rond de 100kg weg.
en prohormonen zoals 3-AD en THE ONE werken normaal gezien wel goed genoeg
 
jo wax_attack je ziet wel dat ik train het moest er nog aan mankeren dan had ik al lang
de spuit er in gegooit. het gaat er gewoon om dat ik in die 4jaar veel meer had moeten
bereiken een ander dat 4jaar traint is een beest en drukt gemakelijk rond de 100kg weg.
en prohormonen zoals 3-AD en THE ONE werken normaal gezien wel goed genoeg

Volgens mij kun je beter wat meer eten ipv naar de prohormonen te grijpen.
 
Je bent hardcore of je bent het niet, in dit geval ben je het niet; beter stop je met trainen en ga je je richten op kantflossen ofzo.


jong als gij in mijn schoenen stond moogd ge nog zoveel hardcore zijn als ge wilt maar breken doe je toch. als je echt zo wilt zijn en de natuur wilt niet meewerken dan zeg je automatis foert en ik begin me prohormonen ik ben (spijtig genoeg) het levend bewijs dat de klote natuur niet wilt ja!

en da gezever van dan stop je gewoon met trainen moet ge bij mij ni mee afkomen want ik stamp a de grond in:mad::mad::mad:me uwe praat moet ge mij niet demotiveren ik zoek nieuwe motivatie heb ge daar soms een probleem mee komt het dan maar is hier zeggen ****ing zeiker
 
als je 3 keer per week traint en daarna 1 keer in de week een maand lang wat verwacht ej dan anders?
Die anabolen die je gaat spuiten zullen geen moer helpen, gore luilak!

wa wilt gij hier nu zeggen ****ing fooraap dat ik na mijn eerste maand trainen de volgende maand maar 1keer per maand zou trainen ofwa ****ing zeveraar. ik train 4jaar. 3per week
waarvan 2weken(tijdens de zomer)en 1week met kerst en nieuwjaar niet daarvoor en daarna heb ik altijd getraint. en nu na laatste nieuwjaar train ik 4keer per week ge moet
ni denken da ik train zoals de meeste toeristen in de gym ik zou die laatste woorden van gore luilak maar schoon voor u houden want als gij in mijn schoenen stond had ge ofwel zelf gespoten ofwel zelf opgegeven
 
Dat kan niet als je maar 80kg bij 1.82m bent en 60kg bencht. Hoeveel eet je dan?


op trainings dagen over de 3000 kcal en op niet trainings dagen 2700 kcal en weeg nu geen 80 maar rond de 77kg het zwaarste dat ik heb gewogen is 82kg sins 2a3maand trug het minste da was 3/4weken geleden en da was rond de 75kg hoe het komt ik weet het
niet maar op de natuur wachten doe ik niet meer ik wil ni weer is met mijne kop tegen de
muur belanden zoals nu weer de zoveelste keer is
;)
 
Blijkbaar is rond de 3000 kcal niet genoeg voor jou om te gainen, dus moet je meer eten.
 
Blijkbaar is rond de 3000 kcal niet genoeg voor jou om te gainen, dus moet je meer eten.

jaja maar toch ik waag het niet meer en trouwens voor ik mijn doel heb bereikt dan zijn
we 4jaar verder en ik wil dat ik mijn doel bereikt heb voor mijn 30jaar.
en de beste manier is ofwel prohormen of echte hormonen.ik zie prohormen als een
tussenstap.
en als ik teveel boven de 3000 kcal kom dan gain ik vet en nu dat het zomer is wil ik droog blijven.maar ineens 7kg kwijtspelen is niet normaal.
 
jaja maar toch ik waag het niet meer en trouwens voor ik mijn doel heb bereikt dan zijn
we 4jaar verder en ik wil dat ik mijn doel bereikt heb voor mijn 30jaar.
en de beste manier is ofwel prohormen of echte hormonen.ik zie prohormen als een
tussenstap.
en als ik teveel boven de 3000 kcal kom dan gain ik vet en nu dat het zomer is wil ik droog blijven.maar ineens 7kg kwijtspelen is niet normaal.

hhaah jij bent echt kansloos
 
jong als gij in mijn schoenen stond moogd ge nog zoveel hardcore zijn als ge wilt maar breken doe je toch. als je echt zo wilt zijn en de natuur wilt niet meewerken dan zeg je automatis foert en ik begin me prohormonen ik ben (spijtig genoeg) het levend bewijs dat de klote natuur niet wilt ja!

en da gezever van dan stop je gewoon met trainen moet ge bij mij ni mee afkomen want ik stamp a de grond in:mad::mad::mad:me uwe praat moet ge mij niet demotiveren ik zoek nieuwe motivatie heb ge daar soms een probleem mee komt het dan maar is hier zeggen ****ing zeiker

lekker boeiend man, je lichaam wilt niet, dus maar naar de anabolen grijpen? waarom niet tevreden zijn met wat je hebt
 
jong als gij in mijn schoenen stond moogd ge nog zoveel hardcore zijn als ge wilt maar breken doe je toch. als je echt zo wilt zijn en de natuur wilt niet meewerken dan zeg je automatis foert en ik begin me prohormonen ik ben (spijtig genoeg) het levend bewijs dat de klote natuur niet wilt ja!

en da gezever van dan stop je gewoon met trainen moet ge bij mij ni mee afkomen want ik stamp a de grond in:mad::mad::mad:me uwe praat moet ge mij niet demotiveren ik zoek nieuwe motivatie heb ge daar soms een probleem mee komt het dan maar is hier zeggen ****ing zeiker

Oke 'Rikke'.

En nu wegwezen!

3117683867_dff1e01114.jpg
 
lekker boeiend man, je lichaam wilt niet, dus maar naar de anabolen grijpen? waarom niet tevreden zijn met wat je hebt


tevreden zijn met wat je hebt zeg je nee dat zeker niet want ik heb niet veel ik wil echt
90-95kg wegen en meer kunne bankdrukken. trouwens iedereen kan het waarom ik niet en de rest dan wel?en ja dan maar naar de prohormonen grijpen
 
wa wilt gij hier nu zeggen ****ing fooraap dat ik na mijn eerste maand trainen de volgende maand maar 1keer per maand zou trainen ofwa ****ing zeveraar. ik train 4jaar. 3per week
waarvan 2weken(tijdens de zomer)en 1week met kerst en nieuwjaar niet daarvoor en daarna heb ik altijd getraint. en nu na laatste nieuwjaar train ik 4keer per week ge moet
ni denken da ik train zoals de meeste toeristen in de gym ik zou die laatste woorden van gore luilak maar schoon voor u houden want als gij in mijn schoenen stond had ge ofwel zelf gespoten ofwel zelf opgegeven

:haha:
 
Back
Naar boven