AndroidHealthClinic

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Whoow, als ik NIET wist dat je NIET kuurde, zou ik denken dat je kuurde op die onderste foto..
Alles loopt perfect man.. Echt genetisch dit.. Zeer bruut..

Zowiezo als je foto van rug 7 Maand <-- Vergeleken met nu.. Pfieuw

Verbaasd me dat je geen STRIAE hebt!
 
Flinke buffel aan het worden hoor! :thumb:
 
pff ... dat jij met zoveel te vreten zo kunt gainen en toch zo droog blijft ... goed kerel !
 
Gezien het feit dat meneer XL de smithpress incline doet vóór de incline dumbbell press is denk ik om zijn kleine stabilisator/coördinatie spiertjes niet voor te vermoeien, zodat ie op de incline dumbbell press nog alle kracht in de coördienatie spiertjes heeft... you get the point?

Althans zo'n theorie heb ik eens ergens gelezen op internet.
Mischien is dat ook wel de gedachte achter deze combi bij XL

Het meest logische is dan om eerst de dumbbell press te doen en dan de incline smith. Echter een mogelijke reden is om de pecs een beetje voor te vermoeien. Ook hier weer geldt echter dat een isolatie daarvoor beter geschikt is.

Een andere reden is omdat hij mss zwaarder kan op de smith omdat er juist minder wordt gevraagd van stabilisatiespieren. En dan is de volgorde logisch, namelijk de zwaarste compound eerst.

Then again........ misschien heeft niet alles een wetenschappelijke reden;) Het kan ook zo zijn dat het gewoon een prettige volgorde is voor Ed.
 
In de foto's ga je hard vooruit, maar er lijkt wel een grote disbalans in je rug te zitten.
 
goede borst training man! veel incline werk...goed voor de plaatsing van dat biertje, helemaal met je eens ;)

foto's liegen er niet om, wel ****ed up pose die onderste, doe je jezelf tekort mee denk ik.

keep up the good work!
 
In de foto's ga je hard vooruit, maar er lijkt wel een grote disbalans in je rug te zitten.
Dat zal het licht en de hoek wel zijn denk ik...
Hoop ik! ;)
 
Thanks mannen, we gaan nu door stomen naar de 120 kg in 5 maanden!
Lijkt mij een mooie mijlpaal om 120 kg te wegen als ik 12 maanden train..

In de foto's ga je hard vooruit, maar er lijkt wel een grote disbalans in je rug te zitten.

He grote, scherp gezien dat zag ik ook. Het lijkt wel of de linkervleugel wijder is als de rechter of bedoel je dat niet? Ik hou ook mijn handen op een andere manier kan het daarmee te maken hebben?
Over de training ik luister maar gewoon braaf en ros keihard mee denk niet zo na over hoe of wat. Bedankt voor je reactie!

wel ****ed up pose die onderste, doe je jezelf tekort mee denk ik.keep up the good work!

Zo beter? Ik weet niet hoe ik moet poseren:o:o:o


7 maanden 001.jpg
 
STRIA valt me niet echt op! Deze is helemaal netjes ja!
 
Zo zeg! Goed gegroeid. Gaan je benen ook zo hard?
 
wow kerel, echt een mooie fysiek heb je.

doe zo verder zou ik zeggen, alleen nog een benen foto mis ik
 
Ik begin zo`n grote druppel te zien op foto 2
En de buitenkant van mijn poten en die druppel beginnen zeg maar langzamerhand een soort scheiding te maken. Die buitenkant groeit het hardste man. De binnenkant van mijn poten schuren tegen elkaar met lopen. Vergeet niet ik ben 1,96 lang;)

poten 7 maanden 001.jpg


poten 7 maanden 002.jpg
 
Thanks mannen, we gaan nu door stomen naar de 120 kg in 5 maanden!
Lijkt mij een mooie mijlpaal om 120 kg te wegen als ik 12 maanden train..

Zo beter? Ik weet niet hoe ik moet poseren:o:o:o
Bekijk bijlage 7578
Ik woog al 146kg toen ik nog niet trainde! :roflol:

Is er niemand op de sportschool die je kan uitleggen hoe je moet poseren..? :windup:
 
Thanks mannen, we gaan nu door stomen naar de 120 kg in 5 maanden!
Lijkt mij een mooie mijlpaal om 120 kg te wegen als ik 12 maanden train..

Gaat super extralarge! ;) Wel opletten dat je geen buikje krijgt he, je bf lijkt daar al aardig op te lopen. Aan de andere kant... Je gaint als een malle dus ik kan me voorstellen dat je je niet veel zorgen maakt om die paar % extra bf.

He grote, scherp gezien dat zag ik ook. Het lijkt wel of de linkervleugel wijder is als de rechter of bedoel je dat niet? Ik hou ook mijn handen op een andere manier kan het daarmee te maken hebben?

Je linkerlat is idd wat groter maar is wel al bijgetrokken in vergelijking met die oude foto van enkele maanden geleden waar je het veel beter op kon zien. Ik heb het zelf ook een beetje.
Ik hoor altijd dat trainen met meer losse gewichten (losse dumbbells voor dumbbell rows dus ipv bors met de bar bv) dit verschil over tijd kan wegwerken. Ik doe het zelf ook steeds meer voor mn borst (dumbbell pressen) en triceps (one arm db extensions, rope ext.,...) die vrij assymetrisch zijn.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven