MuscleMeat

g3rr3: train till you drop dead (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
15x90kg?! Bitch! :thumbs:
 
hoe bevallen de 15 reps je? sterke squat en Dl wel :thumb:

edit: zwaar schema wel deadlift en squat 15 reps, gelukkig maar voor 2weken :p
Ja die deadlifts en squats op 1 dag met 15reps begin ik toch te voelen aan mijn hamstrings en glutes :D een geluk dat het nog maar 2 trainingen zijn want dit is echt wel zwaar, en onderschat door menige DBBers.


15x90kg?! Bitch! :thumbs:
15*90 is goed te doen hoor, moet wel gaan opletten voor mijn glutes icm de cardio want die zitten mij echt aan het killen :D


Schade van vandaag: 60minuten fietsen= 20km = 465kcals
 
Ja die deadlifts en squats op 1 dag met 15reps begin ik toch te voelen aan mijn hamstrings en glutes :D een geluk dat het nog maar 2 trainingen zijn want dit is echt wel zwaar, en onderschat door menige DBBers.



15*90 is goed te doen hoor, moet wel gaan opletten voor mijn glutes icm de cardio want die zitten mij echt aan het killen :D


Schade van vandaag: 60minuten fietsen= 20km = 465kcals

Haha, I know it.
Why that much cardio g3rr3? Wil je een 6-pack ofzo?! :)
 
Haha, I know it.
Why that much cardio g3rr3? Wil je een 6-pack ofzo?! :)
neen wil gwn dat vet kwijt :D ik blijf wel ongeveer op gewicht maar wordt wel droger :D
 
Mooi, mooi! Het gevoel na cardio is toch zo heerlijk :D Gewoon neer ploffen in de zetel dan ;)

Best een hard schema dat je nu volgt! Goodluck!
 
zozo,propere DL Na die FullSquats..
 
Oke vandaag weer traine, heb de laatste 3 dagen maar 4uutjes per nacht geslapen door de examens enzo pfft nest :(
dus vandaag ook weinig energie, al een geluk dat mijn trainingsbuddy mij bleef aansporen om toch te komen ^^ om toch en beetje energie te krijgen heb ik voor de training een extra shake met 30gram whey en 60gram dextrjuice genomen, dit werkte meteen en kreeg de energie die ik nodig had ^^

HST / week 2 training 2

2i4715.jpg


geen deadlifts vandaag, 3* per week deadliften is wat te veel van het goede IMO. Zaterdag oko geen squat, waarom£? omdat het morgen judo is en bij de opwarming moet ik altijd squatten met de sensei op mijn rug(100kg) en dan rug tegen rug speed fullsquats, lekker intensief benen dus dat zit wel goed ;)
Ben ook zeer blij dat ik bijna van die 15reppers af ben, man wat is dat klote seg :D
 
Mooi, mooi! Het gevoel na cardio is toch zo heerlijk :D Gewoon neer ploffen in de zetel dan ;)

Best een hard schema dat je nu volgt! Goodluck!

dat gevoel heb ik ook na een gewone workout als ik zwaar genoeg ga hoor :D
 
Lekker bezig zijn intensieve trainingen he?
 
Pittige MP's met die 15x44.

Prettig weekend!
 
Zozo wat een volume op die Press.. 15 reps.. :O KNALLEN uit elkaar zeker nu!
 
Lekker bezig zijn intensieve trainingen he?
Zeer intensief ja, ben blij dat ik volgende week weer 10reppers mag maken :o
Pittige MP's met die 15x44.

Prettig weekend!
zeker zeker, er zit meer in hoor!
fijn weekend beest!

Zozo wat een volume op die Press.. 15 reps.. :O KNALLEN uit elkaar zeker nu!
knallen uit elkaar? nee niet echt, er zit nog meer in, ik ga zaterdag voor minimum 15*46kg ^^
 
Zeer intensief ja, ben blij dat ik volgende week weer 10reppers mag maken :o

zeker zeker, er zit meer in hoor!
fijn weekend beest!


knallen uit elkaar? nee niet echt, er zit nog meer in, ik ga zaterdag voor minimum 15*46kg ^^

15x46 is netjes! :D
Ik moet maar eens de 15x35 zien te halen, haha. :D
 
Goed schema volg je. Dit moet zijn vruchten af gaan werpen.

keep it up
 
Jepjep, gisteren heel diep moeten gaan bij judo en ju jutsu, ik werd vandaag wakker met een heel gare kop, om dan wakker te worden meteen een liter ijskoude melk opgedronken, ging al een stuk beter dan :D Om 2uur afgesproken om te gaan trainen, wederen 0 energie dus maar weer een poswershake whey + dextro + melk en wederom werkte het goed :D
ps: gisteren mijn voet hard verstuikt, wilde hem dus niet extra belasten met deadlift en squat daar ik hem bijna niet kan plooien.

HST / week 2 training 3

ab4eie.jpg
 
Mooie training, veel pr's zo te zien.

Je rows springen er uit, 15x70 is erg nice!
 
15x70????? lees ik dat nou goed?? :eek:

gadverdamme gerre, dat coleman maar oppast als je zo verder doet :D echt heel mooi.
 
15*70 lees je goed ja, en coleman is nog 700 stations verwijderd :D
 
toch , heel erg netjes....

en jij bent nog maar zo kort bezig??ik heb 15 jaar nodig om te bereiken wat jij hebt :eek:
Sinds augustus ga ik er echt 200% voor, daarvoor heb ik een jaar aangekloot. Bijna nooit benen getraint, training van 2u30 waarin meer gezeverd werd dan getraint, die soort dingen, dus dat jaar heb ik eigenlijk niets gedaan...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven