AndroidHealthClinic

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Haha laat maar heb de foto's gevonden, Je ziet er weer stralend uit. Kom je nog een keer naar Palestra, ik ga in de vakantie mss Hein even helpen paar dagen in de fitness.
En hoe is het met Rene?
 
kijk ik weet dat ik je ken er waren niet veel fanatieke vrouwen bij Palestra van jou leeftijd maar help me even: haarkleur? Kinderen? En zo te zien weer goed bezig!

Haha laat maar heb de foto's gevonden, Je ziet er weer stralend uit. Kom je nog een keer naar Palestra, ik ga in de vakantie mss Hein even helpen paar dagen in de fitness.
En hoe is het met Rene?

Heeeeeey GROTE!!!

Ik ben nog steeds blond hè :D

Dat is wel super leuk een reunie!
Ben benieuwd of er nog veel van de oude garde trainen, was ook altijd lachen met Ad en Martin :)
Zie je Rolf nog wel eens?
Als je Hein gaat helpen stuur me dan ff een berichtje dan komen we ook.
Met René is het prima en zo te lezen met jou ook!

Groetjes :)
 
Training van vandaag is rug:

Straight arm pulldown:
- 1x 15 met 15kg
- 3x 10 met 17,5kg

Close grip pulldown:
- 1x 15 met 20kg
- 3x 10 met 25kg

Deadlift:
- 1x 15 met 20kg
- 1x 10 met 25kg
- 1x 10 met 30kg
- 2x 8 met 35kg @Neonak - ben idd niet sterk met de deadlift :o

BOR
- 1x 15 met 20kg
- 3x 10 met 25kg (zelfde verhaal)

Zelfbedachte oefening ivm blessure
soort van revers peckdeck maar dan met dumbbells :D
- 1x 15 met 3kg
- 1x 10 met 4kg
- 2x 10 met 5kg

Hyperextension:
- 3x 10 reps


Cardio:

:loopband:
22 min. interval 1 minuut om en om lopen/rennen

- lopen op 6,1km
- rennen oplopend: 3x 1 minuut op 10,5km - 1x 12km -2x 12,5km -2x 13km -13,5km -14km

==========================================================


Training ging redelijk ok maar ik had toch de nodige spierpijn :D van mijn been-
training van gisteren. Met cardio begon ik het gisteren al goed te merken,
nou ja, gaat ook wel weer over :cool:
 
dat is toch een soort rollator waar je dan op loopt Jerney
gaat het goed met je schouder?
 
dat is toch een soort rollator waar je dan op loopt Jerney
gaat het goed met je schouder?

Pas maar op, straks laat ik jou ook op die rollator beulen ;)

Schouder is nog steeds een tikje beter dan voor de behandeling en ik kan dus lekker een ietsje zwaarder trainen, jippieee!
Het is niet veel maar toch een begin.
Toen ik vroeger fysio had was het na de behandeling wat beter, maar de volgende dag weer net zo slecht...

Ben nog steeds :cheer: :)
 
Ok dat is goed nieuws voor jou.
Ben zelf ook blij want heb Maandag benen getraint en daarna elke dag goed gerekt en het lijkt alsof ik nu minder last heb van mijn hams.
Vorige week had ik wel veel last na het trainen (ook van de spierpijn in de benen hoor)
Je kan er dan zo moedeloos van worden.
Ik denk dat het wel gaat helpen bij jou, die man weet waarschijnlijk precies waar het probleem zit.
 
Dankjewel Big S.! ;)
Zou best kunnen, wij hebben bij Palestra getraind, daarvoor nog kort bij SusaGym en jij?

Ik ook bij palestra. Maar later bij splash en daar waren jullie ook nog ff denk ik. Daarna verhuisde ik naar het prachtige groningen :) Train je nog samen of niet meer? Je trainde toen met een lange man geloof ik.
 
Ok dat is goed nieuws voor jou.
Ben zelf ook blij want heb Maandag benen getraint en daarna elke dag goed gerekt en het lijkt alsof ik nu minder last heb van mijn hams.
Vorige week had ik wel veel last na het trainen (ook van de spierpijn in de benen hoor)
Je kan er dan zo moedeloos van worden.
Ik denk dat het wel gaat helpen bij jou, die man weet waarschijnlijk precies waar het probleem zit.

Spierpijn overleven we wel maar blessures zijn echt zooo ergerlijk...
Gelukkig dat het met jou ook weer beter gaat Grosje! :)

Nu is het wel de bedoeling dat het in juli mooi weer wordt.
Ik heb net de weersverwachting voor de komende dagen gezien, 16 graden noem ik geen strandweer :(
 
Training van vandaag is rug:

Straight arm pulldown:
- 1x 15 met 15kg
- 3x 10 met 17,5kg

Close grip pulldown:
- 1x 15 met 20kg
- 3x 10 met 25kg

Deadlift:
- 1x 15 met 20kg
- 1x 10 met 25kg
- 1x 10 met 30kg
- 2x 8 met 35kg @Neonak - ben idd niet sterk met de deadlift :o

BOR
- 1x 15 met 20kg
- 3x 10 met 25kg (zelfde verhaal)

Zelfbedachte oefening ivm blessure
soort van revers peckdeck maar dan met dumbbells :D
- 1x 15 met 3kg
- 1x 10 met 4kg
- 2x 10 met 5kg

Hyperextension:
- 3x 10 reps


Cardio:

:loopband:
22 min. interval 1 minuut om en om lopen/rennen

- lopen op 6,1km
- rennen oplopend: 3x 1 minuut op 10,5km - 1x 12km -2x 12,5km -2x 13km -13,5km -14km

==========================================================


Training ging redelijk ok maar ik had toch de nodige spierpijn :D van mijn been-
training van gisteren. Met cardio begon ik het gisteren al goed te merken,
nou ja, gaat ook wel weer over :cool:


:cheer::cheer: weer lekker getraind!!:thumb:
 
Ik ook bij palestra. Maar later bij splash en daar waren jullie ook nog ff denk ik. Daarna verhuisde ik naar het prachtige groningen :) Train je nog samen of niet meer? Je trainde toen met een lange man geloof ik.

Ja klopt, dat is mijn man.
We're training apart together ;) bij Splash, lekker rustig alleen veel te weinig kabels...

Ben jij in je log diegene met het groene Adidas shirt aan?
Volgens mij hebben we nooit echt een praatje gemaakt toen, daarom kan ik
het mij waarschijnlijk niet zo goed herinneren plus natuurlijk de Alzheimer die al lichtelijk toe slaat ;)

Groningen vind ik trouwens best wel een leuke stad maar ik blijf toch maar hier wonen :D
 
Ik ook bij palestra. Maar later bij splash en daar waren jullie ook nog ff denk ik. Daarna verhuisde ik naar het prachtige groningen :) Train je nog samen of niet meer? Je trainde toen met een lange man geloof ik.

Haha Ivo toch nu herinner ik me weer dat ik je wel eens gesproken heb bij Palestra:D

Zo grappig. Volgens mij heb je het al wel eens genoemd maar was het helemaal vergeten.

Jerney, de laatste keren dat ik de mannen sprak was denk ik maand of 2 geleden. Ja en ze sporten er naar mijn weten nog alle 3. Ik heb Imran soms op de MSN.
 
Het gaat wee goed bij je! Lekker hoor.

Yep yep! :)

Haha Ivo toch nu herinner ik me weer dat ik je wel eens gesproken heb bij Palestra:D

Zo grappig. Volgens mij heb je het al wel eens genoemd maar was het helemaal vergeten.

Jerney, de laatste keren dat ik de mannen sprak was denk ik maand of 2 geleden. Ja en ze sporten er naar mijn weten nog alle 3. Ik heb Imran soms op de MSN.

Leuk, doe Imran de groeten!
Misschien wil hij nog een keertje een buikspierwedstrijdje met me doen ;)

Weet je nog, wij met z'n vijven HIT bankdrukken, hèhè....dat was echt
geweldig :D


Groeten van René en we horen het wel als je komt buurten.
 
Je bent ook overal bekend he;)
 
De foto heb ik zeker gevonden! Wat zie je er GOED uit!!! Wow zeker verschil zeg, echt! Lekker getraind gister ;) lees ik alweer, heb je nog lekker kunnen uitslapen :haha:
 
lekker getraind ... en pittige cardio seg
 
De foto heb ik zeker gevonden! Wat zie je er GOED uit!!! Wow zeker verschil zeg, echt! Lekker getraind gister ;) lees ik alweer, heb je nog lekker kunnen uitslapen :haha:

Haha, voor jullie begrippen wel, tot een uurtje of negen.
Bedankt en werk ze weer. Jij bent natuurlijk alweer een eeuwigheid aan de slag. Vandaag begin ik laat tot 20:00 kan ik nog net erna boodschappen halen :rolleyes:

lekker getraind ... en pittige cardio seg

Ja was lekker. Nu toch wel erg spierpijn van mijn diepe front squats van dinsdag. Ik wou vandaag in de pauze ook nog even op de loopband maar ik ga er nog maar eens goed over nadenken :D
 
Back
Naar boven