AndroidHealthClinic

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben!

Bezoekers in dit topic

Een beetje een R&B liedje, met dit reffrein
....higher then the (sealing?) owie is the .(ultimate?) feeling. Got me liften ...

lekker vaag heh:P in de clip zit zo'n gast buiten op een trapje te zingen :)
 
Baby Bash - Suga Suga bedoel je lorso
 
Damn, dat was snel :D

allebij karma ;)
 
Ik zoek een house nummer. Hoorde het op de radio tijdens een reclame.

Ze zeggen iets van: We are listening to the flow of the universe.
En dan hoor een kerel een paar keer zeggen: This is our night. of iets wat in de richting komt.
 
heb hem al nvm
 
Act like me, do like me


Een trance nummer geloof ik, 1 keer gehoord aleen die zin...


Weet iemand die?
 
nummer dat hieronder zit:P


weet iemand deze?

Zal moeilijk worden :P
[Link niet meer beschikbaar]

The music in 'Party Babes' is all credited to Ninfa and the rights to it are held by Fraserside Holdings Limited - i.e. it's all Private's music.

The individual tracks have no on-screen ID other than the titles of the scenes against which they're played, and the vocalists don't have any individual on-screen credits: so the extra information you're asking for would need to be posted by someone who was actually involved in the production or who has inside knowledge.
 
theme van Extreme Sports Channel
 
Ik werd vanochtend wakker met een heerlijk nummertje. Ik dacht dat het Racoon was, maar die zijn het dus niet. Het was een semi akoestisch nummertje en heet Nobody. In het refrein zat een terugkomend zinnetje als "nobody knows, oehoehoe nobody cares".

Maar ik was dronken dus meer weet ik niet. Wie kan mij helpen :(
 
Mensen mensen,

een hele vage omschrijving van een nederlandstalig nummertje, heb hem gehoord op RADIO NL. Het is in ieder geval een mannelijke zanger, en het is een erg vrolijk liedje:

.......... Ik ben verliefd ........ zeg me alsjeblieft ........... weten...........van je hou!

de ........ stukjes zijn de stukjes die ik niet weet

Haha jah hij is erg vaag, maar voor degene die hem weet -> zwaar karma!
 
Het nummer van die reclame van die samsung 'hyves telefoon', je ziet hem regelmatig op televisie.
Alvast bedankt.
 
Een dance nummer wat precies dezelfde piepjesgeluiden heeft als het nummer van Robin S - Show me love. Alleen dan in een ander ritme.
En in het refrein hoor je zo'n vrouw het woord KISS zeggen.
Dit nummer werd ook door 538 gedraaid op museumplein tijdens Konninginnedag 2009.

Karma voor het goede nummer..
 
@ voorarm, dat is wel de song uit die Samsung G800 reclame hoor..

 
Back
Naar boven