AndroidHealthClinic

De veel belovende ECAY-stack van Metabolic Pharmaceuticals

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om de hoeveel tijd gaan jullie hiermee af en op?
 
ik persoonllijk
2 WK on 2 WK off.
en alleen op trainingsdagen, maar dat is 6 dgn in de week...
 
Niet zeuren bro................jullie hebben frietjes met stoofvlees

ik dacht al dat je meer energie kreeg door stoofvlees thx kriel op hoeveel mg moet die stoofvlees dan ? en moet je die ook verdelen door de dag want ik weet de halfwaardetijd niet precies van stoofvlees :o
 
ff voor de vrouwelijk gebruikers. mijn vriendin was een week of 2 gestopt en begon gisteren weer met 1 per dag.

Maar na een uur of 2 spacete ze hem alsof ze aan de speed zat ofzo. niet hyper maar echt van het pad af zeg maar. helemaal bleek en waan ideeen.

vraag me af hoeveel ephedrine er in zit of misschien amfetamine ofzo. ga eens kijken
of ik een cappie kan laten testen ergens.
 
ff voor de vrouwelijk gebruikers. mijn vriendin was een week of 2 gestopt en begon gisteren weer met 1 per dag.

Maar na een uur of 2 spacete ze hem alsof ze aan de speed zat ofzo. niet hyper maar echt van het pad af zeg maar. helemaal bleek en waan ideeen.

vraag me af hoeveel ephedrine er in zit of misschien amfetamine ofzo. ga eens kijken
of ik een cappie kan laten testen ergens.

dacht 30mg ephedrine???

*edit; 25 maar zelfs ;)
 
Euh, heeft zo'n premade potje voordelen ten opzichte van zelf een stackje maken? Behalve dan dat je het niet meer hoeft te doen.
 
Hey allemaal,

Tot mijn grote geluk heb ik ook een paar potjes weten te bemachtigen, althans ik vond dat ik geluk had...
Ik ben nu bijna een week bezig en ik merk niks van de sides waar ik in dit topic over heb gelezen.. Dat heeft me sterk doen twijfelen aan het product...
Ik heb sinds vandaag maar m'n inname verhoogt naar 3 caps per dag, hopende dat dat wat uitricht...
 
Hey allemaal,

Tot mijn grote geluk heb ik ook een paar potjes weten te bemachtigen, althans ik vond dat ik geluk had...
Ik ben nu bijna een week bezig en ik merk niks van de sides waar ik in dit topic over heb gelezen.. Dat heeft me sterk doen twijfelen aan het product...
Ik heb sinds vandaag maar m'n inname verhoogt naar 3 caps per dag, hopende dat dat wat uitricht...

3 caps per dag? zozo bij 2 heb ik het gevoel alsof ik 4uur lang kan rennen
 
Nou, ik heb nog geen merkbaar energieverhogend effect ervaren, ik burn door m'n potjes heen en dan zie ik wel wat er gebeurt =/
Gelukkig heb ik wel een verminderde eetlust, dat scheelt tenminste iets ( bedacht ik me net:P)
 
Hahaha love them or hate them. Er zijn mensen die totaal geen respons hebben op ephidrine dan heb je dikke pech, fitness paul had dat ook. Durf zelf niet hoger dan max 2 te gaan word erg onrustig en ietwat akelig
 
Idd. 2 max is ook de max voor mij.

Mag er niet aan denken om nog een derde te nemen.

Heb gistermiddag om 15 u nog een cap genomen en heb niet echt lekker geslapen deze nacht.
 
Hahaha love them or hate them. Er zijn mensen die totaal geen respons hebben op ephidrine dan heb je dikke pech, fitness paul had dat ook. Durf zelf niet hoger dan max 2 te gaan word erg onrustig en ietwat akelig
Ben je dan enkel een non-responder ten aanzien van de stimulerende effecten of ook voor het thermogene effect? Is dit onlosmakelijk verbonden?
 
Als je honger gedempt is werkt het ook,dat is het ephy effect,misschien eens digitaal meten na inamen na 2 uur ofzo.
 
Hey allemaal,

Tot mijn grote geluk heb ik ook een paar potjes weten te bemachtigen, althans ik vond dat ik geluk had...
Ik ben nu bijna een week bezig en ik merk niks van de sides waar ik in dit topic over heb gelezen.. Dat heeft me sterk doen twijfelen aan het product...
Ik heb sinds vandaag maar m'n inname verhoogt naar 3 caps per dag, hopende dat dat wat uitricht...

Als je niets merkt wil nog niet zeggen dat het niets doet..
Come on zeg, wat naief..zijn allemaal geen tovermiddellen hoor..
Van Diana of Winny merk ik ook niet echt wat, moet ik echt m'n trainingen gaan analyseren wil ik tot de ontdekking komen dat ik ergens toch wat meer kracht ervaar..
 
FF deze leuke topic wat bumpen :)

In combi met goede voeding en natuurlijke de lekkere éc(y)a stack ben ik op 6 weken maar liefst 6,8% kwijt,was begonnen op 13,7 en stond vrijdag op 6,9% wat super is.

Het enige waar ik nog last van heb is vocht waardoor ik niet zo laag lijk te staan,maar dit terzijde.

Het jammere is dat de ec(ya zo vlug went, je voelt het wel nog maar slaat niet zo lekker meer in als voorheen :(
 
FF deze leuke topic wat bumpen :)

In combi met goede voeding en natuurlijke de lekkere éc(y)a stack ben ik op 6 weken maar liefst 6,8% kwijt,was begonnen op 13,7 en stond vrijdag op 6,9% wat super is.

Het enige waar ik nog last van heb is vocht waardoor ik niet zo laag lijk te staan,maar dit terzijde.

Het jammere is dat de ec(ya zo vlug went, je voelt het wel nog maar slaat niet zo lekker meer in als voorheen :(

Ja..is goed spul.
Maar misschien moet je een paar ontwenningsdagen inlassen..Na een dag of 10 even 2 dagen niet, sommige doen dat zo..
 
Ik kan dit niet langer dan een dag of die. Als ik em bij mn ontbijt innneem ben ik tot in de middag aan het trippen of ik op een x-je loop...
 
FF deze leuke topic wat bumpen :)

In combi met goede voeding en natuurlijke de lekkere éc(y)a stack ben ik op 6 weken maar liefst 6,8% kwijt,was begonnen op 13,7 en stond vrijdag op 6,9% wat super is.

Het enige waar ik nog last van heb is vocht waardoor ik niet zo laag lijk te staan,maar dit terzijde.

Het jammere is dat de ec(ya zo vlug went, je voelt het wel nog maar slaat niet zo lekker meer in als voorheen :(

Super hoor Dimos, al 6,8% eraf!! :thumbs:
 
FF deze leuke topic wat bumpen :)

In combi met goede voeding en natuurlijke de lekkere éc(y)a stack ben ik op 6 weken maar liefst 6,8% kwijt,was begonnen op 13,7 en stond vrijdag op 6,9% wat super is.

Het enige waar ik nog last van heb is vocht waardoor ik niet zo laag lijk te staan,maar dit terzijde.

Het jammere is dat de ec(ya zo vlug went, je voelt het wel nog maar slaat niet zo lekker meer in als voorheen :(

Hoeveel caps nam je per dag? Ik merkte op 1 bijna niks... Zou toch ook weleens op die manier willen cutten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven