XXL Nutrition

Kevin Levrone comeback (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het zou me niet verbazen als straks na de transformatie er een special komt van 10 bladzijden in de FLEX waarin er plots uitgepakt wordt met een nieuw Muscletech supplement. Lijkt me een meesterlijke marketing zet.
 
Hmm dat zou ik wel "jammer" vinden eigenlijk.
 
het gaat toch om zijn progressie, wat maakt het toch uit wat hij pakt, hoe hard hij vooruit gaat is gewoon ongeloofelijk. Zie het gewoon als een vermakelijke log
 
Het zou me niet verbazen als straks na de transformatie er een special komt van 10 bladzijden in de FLEX waarin er plots uitgepakt wordt met een nieuw Muscletech supplement. Lijkt me een meesterlijke marketing zet.

if you got it,flount it...als het zo is word die gast er wss heeeel goed voor betaald...ik zou het eerlijk gezegd ook niet laten liggen dan,ik vind het op zich al leuk dat hij weer aan het trainen is,alles wat erbij komt kan me geen bal schelen,al zal ik "the ingredient" wel eens willen proberen :D
 
wat een bullshit hij gaat zich echt belachelijk maken als hij deze tour gaat met z'n "secret ingrediënt".

Ik ga ook zeker een comment op z'n site plaatsen als hij op de marketing tour gaat, want dat haalt z'n hele log naar beneden.

Hij zit ons al voor de gek te houden met z'n insane gains (yeahh right :rolleyes:) maar om ook nog eens te zeggen dat dat ene ingrediënt hem super work outs geeft is gewoon beledigend voor ons, zeker omdat wij weten wat voor shitload aan hormonen hij in z'n lichaam heeft gehad.

Idd, mensen willen voor de gek worden gehouden.
 
Best log ever
go Kevin

Al dat gezeik en geflame van al die loosers word je toch ziek van.

En als deze man een centje bijverdienen wil is toch normaal, hij verdient het ook.
 
Best log ever
go Kevin

Al dat gezeik en geflame van al die loosers word je toch ziek van.

En als deze man een centje bijverdienen wil is toch normaal, hij verdient het ook.

Het wordt een ander verhaal wanneer hij zijn 'fans' voor de gek houdt dat het strx allemaal te wijten is aan zijn geheime ingrediënt terwijl hij ondertussen gewoon weer aan de gear zit.

Maar hij zegt: I'm ready to take a drug test, at any time. Dus ben benieuwd.
 
wie zegt dat hij zijn fans voor de gek houd ?
En waarom mag hij geen "geheime ingredienten" nemen waarmee hij mischien na zijn log geld mee gaat verdienen ?
Wie hier geen geld uitklopt is gewoon dom, Kevin is het vermoedelijk niet.
 
wie zegt dat hij zijn fans voor de gek houd ?
En waarom mag hij geen "geheime ingredienten" nemen waarmee hij mischien na zijn log geld mee gaat verdienen ?
Wie hier geen geld uitklopt is gewoon dom, Kevin is het vermoedelijk niet.

Als je beweert dat je niet aan de AS zit maar dat wel het geval is (let wel ik zeg: als) en de gains die je maakt in directe relatie legt met een wonder supplement, profiteer je van de goedgelovigheid van veelal jonge en nietsvermoedende mensen. Lijkt mij niet de meest nette manier om aan je geld te komen.
 
Als je beweert dat je niet aan de AS zit maar dat wel het geval is (let wel ik zeg: als) en de gains die je maakt in directe relatie legt met een wonder supplement, profiteer je van de goedgelovigheid van veelal jonge en nietsvermoedende mensen. Lijkt mij niet de meest nette manier om aan je geld te komen.
Welkom... in de echte wereld.

Wat maakt het allemaal uit, niet zo hypocriet.
Iedereen weet dat de Olympia atleten vol op de roids zitten en daar over zwijgen. Daarnaast worden ze allemaal gesponsord en moeten ze producten aan de man brengen. Waarom zou het nu ineens een probleem zijn?
 
Kinderlijk gebral. Het is niet eerlijk blablabla.

Niet janken man.
 
Waarom doet hij eigenlijk geen deadlift/squat? Heb ook nog geen BP filmpje gezien maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij dat niet doet. Or am I just plain stupd?
 
Waarom doet hij eigenlijk geen deadlift/squat? Heb ook nog geen BP filmpje gezien maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij dat niet doet. Or am I just plain stupd?

Vroeg ik me ook al af, had hij in het verleden geen problemen met zn rug ofzo ?
 
I just want to say that the supplement mix I’m taking is an NO2 formula mixed with amino acids and natural elements that reduce fatigue, elevate mood and flush lactic acid buildup. I made it with a friend to help my workouts – I’m not involved with any outside corporate agendas. I felt a strong difference so I’m going to keep using it and I’ll let you know how it goes.

I won Mr. Maryland without taking any sort of supplement or drug. Some supplements can help your workouts, but I’m living proof you can get plenty big without taking a supplement. If a supplement is safe and works for you, go for it – but supplements are not a requirement.

My commitment to share my journey on this blog continues whether or not you buy something I make available. I express myself on this blog in a way I couldn’t anywhere else, and you inspire me to train harder and find new reserves of personal strength.

I’m working hard and I’m sore to the bone trying to live up to this challenging goal. I’m not on any gear and I’ll take any test publicly to convert the skeptics. To those of you who write in with kind words and reports of your successes – your support and friendship are the ingredients that keep me going.




- Kevin

:D bron:www.levronereport.com
 
Waarom doet hij eigenlijk geen deadlift/squat? Heb ook nog geen BP filmpje gezien maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij dat niet doet. Or am I just plain stupd?

Omdat hij liever kabel oefeningen doet, hij groeit toch wel door alle roids.
 
I just want to say that the supplement mix I’m taking is an NO2 formula mixed with amino acids and natural elements that reduce fatigue, elevate mood and flush lactic acid buildup. I made it with a friend to help my workouts – I’m not involved with any outside corporate agendas. I felt a strong difference so I’m going to keep using it and I’ll let you know how it goes.

I won Mr. Maryland without taking any sort of supplement or drug. Some supplements can help your workouts, but I’m living proof you can get plenty big without taking a supplement. If a supplement is safe and works for you, go for it – but supplements are not a requirement.

My commitment to share my journey on this blog continues whether or not you buy something I make available. I express myself on this blog in a way I couldn’t anywhere else, and you inspire me to train harder and find new reserves of personal strength.

I’m working hard and I’m sore to the bone trying to live up to this challenging goal. I’m not on any gear and I’ll take any test publicly to convert the skeptics. To those of you who write in with kind words and reports of your successes – your support and friendship are the ingredients that keep me going.




- Kevin

:D bron:www.levronereport.com

:haha:
 
Wtf 120lbs (55kg) leg extensions is wel fail man
 
yup,wie o wiie zou zijn sponsor zijn?? :D

iedereen weet toch dat niemand minder dan Revolutions Nutrition zijn sponsor is... Enkel met testosting kan je op 4 weken zo'n monsterprogressie boeken :cool:
 
Back
Naar boven