MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic

Bezoekers in dit topic

De MP van COD4 is gewoon bangelijk... Ik speel liever multiplayers. Geeft veel meer voldoening te weten da ge een ander real life persoon afknalt. haha

Ma ne goeie SP moet er ook altijd bij zijn ze!
 
Up met dat ps3 topic

Ik ben nu Metal gear solid 4 online aan het spelen, is nog steeds gaaf.

Alleen echt k*t dat het match making zo tering langzaam gaat.
 
Wanneer komt God of War 3 uit guys
 
Wanneer GT5 eindelijk uitkomt koop ik een PS3 :D
 
Ik speel graag FIFA09 op mn PS3, iemand zin in een "Ranked match"? :D
 
Ik ga ook voor de ps3 wanneer uiteindelijk tekken 6 komt, wanneer komt ie is ????
 
Ik heb mijn ps3 verkocht omdat shooters mij niet interesseren en dan blijft er weinig over. Maar nu er een Final Fantasy MMORPG is aangekondigt ga ik de ps3 uiteindelijk weer kopen denk ik :p
 
Wat rot dat je hem eerst verkoopt om uiteindelijk dan toch weer te kopen ??? geduld is altijd al een schone zaak geweest :) ik ga ook voor de ps3, zal wel spijt hebben dat ik geen wii zal nemen. Want daar kwamen toch ook wel nette zaken op zoals red steel 2, zelda, mariokart, House of the dead en Resident evil shooters, etc
 
Wat rot dat je hem eerst verkoopt om uiteindelijk dan toch weer te kopen ??? geduld is altijd al een schone zaak geweest :) ik ga ook voor de ps3, zal wel spijt hebben dat ik geen wii zal nemen. Want daar kwamen toch ook wel nette zaken op zoals red steel 2, zelda, mariokart, House of the dead en Resident evil shooters, etc

Ik zat in geldnood moest dubbele huur betalen heb de wii ook verkocht ^_^

Maar ps3 was ook impuls aankoop.. Little Big Planet was lomp, met gta4 had ik zo'n 'been there done that' gevoel. (heb san andreas op de ps2 kapot gespeeld) Soul Salibur 4 was leuk.

Een aangezien de nieuwe final fantasy wss eind 2010 komt of medio 2011 dacht ik **** it :)
 
Ik ben van plan oblivion te halen maar ik hooprde iets over een speciale versie die binnekort uit zou komen. Iemand die hier meer van weet??
ik heb de 1e oblivion voor op de ps3 gespeelt, opzich leuk spel alleen jammer dat je niet online kon tegen anderen.

verder weet ik nix van de special versie
 
Nuja, Eenmaal ik de ps3 heb zal ik zeker o.a: Street fighter IV (ziet er zeer gelikt uit), tekken 6, killzone 2 en nog enkele kopen die ik zeker in bezit wil hebben....Maar vooral street fighter lijkt me echt nog eens leuk om te doen. Hebben ze Banjo-kazooie ook op ps3 ?? of enkel xbox ??
 
Nuja, Eenmaal ik de ps3 heb zal ik zeker o.a: Street fighter IV (ziet er zeer gelikt uit), tekken 6, killzone 2 en nog enkele kopen die ik zeker in bezit wil hebben....Maar vooral street fighter lijkt me echt nog eens leuk om te doen. Hebben ze Banjo-kazooie ook op ps3 ?? of enkel xbox ??

Nee en ook niet aangekondigd. Als ze met die franchise nog doorgaan komt die eerder naar de wii denk ik.

Een tip: koop je ps3 spellen gewoon 2ehands.. ik had sc4 destijds voor het astronomische bedrag van 70 euro betaald (70 euro voor een videogame wtf) en een studiegenootje voor 20 euro via marktplaats. Die van marktplaats was zo goed als nieuw ook nog :o Ik heb er wel van geleerd :D
 
Nee en ook niet aangekondigd. Als ze met die franchise nog doorgaan komt die eerder naar de wii denk ik.

Een tip: koop je ps3 spellen gewoon 2ehands.. ik had sc4 destijds voor het astronomische bedrag van 70 euro betaald (70 euro voor een videogame wtf) en een studiegenootje voor 20 euro via marktplaats. Die van marktplaats was zo goed als nieuw ook nog :o Ik heb er wel van geleerd :D

Of je game niet meteen kopen als ie uit komt, een paar maandjes later zijn ze al snel 30 euro :)

Genoeg leuke budget titels..
 
Idd, ik ben trouwens zeker dat ik de overstap zal maken naar ps3 want de klantenservice van xbox360 is ronduit belachelijk. Ik heb het gevoel toch meer gewardeerd te worden bij sony of nintendo. Die merchandise en hardware zijn trouwens ook veel betrouwbaarder.

Zag net de ps3 + killzone 2 staan in m'n lokale game mania, en het begint enorm te kribbelen. Dus wie weet koop ik hem zelfs al in Juli ipv augustus
 
Zijn er hier online fifa 09 spelers ?
 
Zoals in eerder topic vermeld heb ik hem nu eindelijk ook en ik moet zeggen wat een gaaf ding zeg. Heb momenteel infamous, ratchet & clanck tools of destruction en quest for booty. Nu twijfel ik wel wat voor m'n volgende aankoop. zou ik "maar 15 euro uitgeven en een sport titel halen zoals tennis of basketball" of zou ik 15 euro meer geven voor een adventure horror fighter shooter game ?? de sportgames zijn enkel top spin 3 en NBa
 
Zoals in eerder topic vermeld heb ik hem nu eindelijk ook en ik moet zeggen wat een gaaf ding zeg. Heb momenteel infamous, ratchet & clanck tools of destruction en quest for booty. Nu twijfel ik wel wat voor m'n volgende aankoop. zou ik "maar 15 euro uitgeven en een sport titel halen zoals tennis of basketball" of zou ik 15 euro meer geven voor een adventure horror fighter shooter game ?? de sportgames zijn enkel top spin 3 en NBa


Gelukkig kopen mensen ook nog pauper games.

Wacht maar ff op: BF BC 2
 
BF BC 2 ???

Ohja, en heb ondertussen toch geen sportgame genomen en toch maar gegaan voor Metal Gear Solid 4: guns of the patriot. Hoop dat ie goed is, eerst infamous uitspelen
 
Back
Naar boven