Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Training Vrijdag 26 juni. SetsxRepsxGewicht

Squat > ****ing hard gezweet! :wl:

1x12x60kg
1x10x70kg
3x7x75kg rep PR
1x10x70kg

Military press > Iets minder...

1x8x25kg
1x5x27,5kg
1x6x27,5kg
1x5x27,5kg
1x8x25kg

Bent-over barbell row > Gaat goed!

1x10x40kg
3x8x45kg rep PR
1x12x40kg

Assistance oefeningen:

Tricep dips > Kon beter...

3x8xlichaamsgewicht

hyperextension 45-degree > Lekkah! :D

3x12x14kg PR!

Standing calf raises > OMG! Deze oefening is echt een must! Wat een burn in die kuiten! :fire:

5x12x70kg

Dumbbell curls

3x12x7kg

Dumbbell shrugs > Tr@ps!

3x12x22kg

Barbell shrugs> Traps all over the place!

3x12x62,5kg

Opdrukken

2x12xlichaamsgewicht +7,5kg

Commentaar: Whaah! Het was kokend heet vandaag! :cool: Lekker gezweet tijdens de workout! Standing calf raises, damn wat hou ik ervan! Ik heb echt een goeie pomp van deze workout!:wl:

Off-topic: De zon heeft laten weten van zich vandaag! Net lekker gegeten :meal: Ik ben nu de beroemde 'havermout cake' aan het maken! Kben benieuwd naar het resultaat! :brew:
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig weer. Waarom geen Bill Starr? En dan gewoon elke training 3-6 setjes assistence?
 
Goed bezig weer. Waarom geen Bill Starr? En dan gewoon elke training 3-6 setjes assistence?

Geen idee, zoals ik het nu gaat het best lekker! Beetje assistance oefeningen doen op mijn gevoel, altijd afwisselen, zo prikkel ik mijn spieren goed! ;)
 
hoe doe je de pushups plus extra gewicht dan?
je bent goed bezig ga zo door
 
Kan niks anders zeggen dan goed bezig!
 
Even off-topic gaan.

Het is vandaag rustdag! Mijn kuiten en schouders branden lekker hard van de training gisteren :wl:

Ik heb gisteren de beroemde 'havermout cake' gemaakt xD :brew:

Dit waren de ingrediënten.

- 100gr havermout
- 0,5l magere melk
- 1l ei-eiwit
- 50gr gemengde noten
- 40gr rozijnen
- 4 eetlepels gebroken lijnzaad
- kaneel

Kheb hem in 2 apparte schalen moeten maken omdat het er anders niet in kon, de voedingswaarden voor de totale cake zijn:

1640 Kcal/156 Koolhydraten/168 Eiwitten/44 Vetten. Lekker clean!
Volgende keer misschien wat pindakaas, kwark,... erbij doen ;)
Vandaag ga ik hem op smullen, ben benieuwd! :meal:

Dit zijn de resultaten :rolleyes:

BILD0001.JPG


BILD0002.JPG


BILD0003.JPG


BILD0005.JPG


BILD0006.JPG
 
Ziet er lekker uit :O Laat ons weten!! XD Dan ga ik ook zo een ding maken! Hoelang heb je hem in de oven gedaan op hoeveel graden?
 
Ziet er lekker uit :O Laat ons weten!! XD Dan ga ik ook zo een ding maken! Hoelang heb je hem in de oven gedaan op hoeveel graden?

Over een klein uurtje ga ik ervan proeven :meal:
Eerst alles gemixt in de blender en daarna in een ovenschaal in de magnetron/microgolf.
Je moet hem 20 minuten op 600 Watt in de magnetron/microgolf laten staan, als hij nog niet goed is gewoon nog wat langer ;)

Zelf ga ik hem een halfuurtje voor dat ik hem opeet nog 5 minuutjes in de microgolf op 600 Watt laten staan :D

Varieer in je recept, je kan er een perfecte bulk maaltijd van maken :cool:

Hier even een link waar ik het idee heb gevonden!

http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/havermout-brinta-soort-cake-189400/
 
Aah, net mijn cake opgegeten, was best lekker! :meal: Het vult verschrikkelijk!

Foto's-0030.jpg
 
Die cake ziet er goed uit.. je pakt ook veel gewicht :).. ga zo door
 
Misschien domme vraag..maar het is nog dommer als je het niet stelt.. Military press is toch eigenlijk bijna hetzelfde als lat pull down ?
al werk je met latt pull down met een vaste stang
 
Military press - Lat pull down

Gast..
 
Die cake ziet er goed uit.. je pakt ook veel gewicht :).. ga zo door

Bedankt!
Misschien domme vraag..maar het is nog dommer als je het niet stelt.. Military press is toch eigenlijk bijna hetzelfde als lat pull down ?
al werk je met latt pull down met een vaste stang

Military press - Lat pull down

Gast..

Daar heb je je antwoord al ;) Bedankt Jeffa
 
Misschien domme vraag..maar het is nog dommer als je het niet stelt.. Military press is toch eigenlijk bijna hetzelfde als lat pull down ?
al werk je met latt pull down met een vaste stang

met MP duw je het gewicht omhoog (dus je schouders doen het werk)
met lat pull down, trek je het gewicht naar beneden ( dus je lats doen het werk)

ps. we zijn niet allemaal even bekend op dit terrein, dus gewoon vragen, negeer die belachelijke reacties.
 
ps. we zijn niet allemaal even bekend op dit terrein, dus gewoon vragen, negeer die belachelijke reacties.

Kom op man, dit is gewoon luiheid. Google military press en google lat pull down en je hebt je antwoord al. Dat is nog sneller dan hier wachten op een reactie.

Tuurlijk mag je iets vragen als je iets niet weet maar dit is gewoon even googlen en je hebt je antwoord.
 
Kom op man, dit is gewoon luiheid. Google military press en google lat pull down en je hebt je antwoord al. Dat is nog sneller dan hier wachten op een reactie.

Tuurlijk mag je iets vragen als je iets niet weet maar dit is gewoon even googlen en je hebt je antwoord.

Ja zo zijn er nog 10000 mensen hier op het forum die voor een klein dingetje ook nog eens een heel topic aanmaken, kan ik me echt zo aan irriteren :mad:

OT: Heb je die cake in 1x helemaal opgegeten?
 
Ja zo zijn er nog 10000 mensen hier op het forum die voor een klein dingetje ook nog eens een heel topic aanmaken, kan ik me echt zo aan irriteren :mad:

OT: Heb je die cake in 1x helemaal opgegeten?

Neen, ga vandaag nog een stuk eten :meal:
 
Training Zondag 28 juni. SetsxRepsxGewicht.

Squat

1x12x60kg
1x10x70kg
3x8x75kg rep PR
1x10x70kg

Bench press

1x12x35kg
2x8x40kg rep PR
2x6x40kg

Deadlift

1x12x60kg
3x5x67,5kg PR!
1x10x60kg

Assistance oefeningen:

Lateral pulldown

1x12x45kg
1x10x45kg
1x8x45kg

45° leg press

3x12x110kg PR!

Dumbbell lateral raise

3x12x5kg

Close grip EZ bar curl

1x12x18kg
1x10x18kg
1x8x18kg

Dumbbell 45° side bend

3x12x14kg PR!

Opdrukken

1x15xlichaamsgewicht +7,5
1x10xlichaamsgewicht +7,5

En dan nog 10 minuten hard buikspieren getraind :wl:

Commentaar: Damn! Deze ochtend training was gewoon geweldig! :D Een aantal mooie PR's en ****ing hard gezweet heeft mijn dag fantastisch begonnen!

Off-topic: Alweer zo heet vandaag! Zonet mediterane pasta gegeten, zit bomvol! :meal: Nog een prettige zondagnamiddag toegewenst!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven