MuscleMeat

Vlekje voor ogen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Ik heb sinds een week of 3 een klein vlekje voor m'n ogen (allebei). Zeg maar alsof je net in de zon hebt gekeken alleen hij gaat niet weg. Vet irritant, ik ben al naar de oogarts geweest maar die wist niet wat het was. Volgende week een onderzoek naar m'n gezichtsveld.

Iemand ook zoiets gehad?
 
Ik weet niet of je lenzen hebt, ik had een weekje daar last van, veroorzaakt door een klein scheurtje in de lens wat mijn oog zodanig irriteerde dat ik hier gewoon als het ware in mijn zicht een zwart vlekje kreeg. Dat plekje op mijn oog was op dat moment ook flink rood, gelukkig weggetrokken.
 
Nee ik heb geen lenzen. Het zit waarschijnlijk in de verbinding naar de visuele verwerking, anders zou ik het niet met allebei de ogen hebben.
 
me pa heeft ook een vlekje in zijn ogen.. een waas.. gaat er niet meer uit, maar wat me pa heeft, is een uitzondering..

normaal gesproken, kan je er voor behandeld worden, dus ff dokter, onderzoek, en er zijn genoeg dingen voor.. zodra de dokter t ziet, of diegene die t onderzoek doet gaat t eruit.. mij me pa zien ze het niet zitten, dus lukt t ook niet om eruit te halen
 
Zelda zei:
Ik heb sinds een week of 3 een klein vlekje voor m'n ogen (allebei). Zeg maar alsof je net in de zon hebt gekeken alleen hij gaat niet weg. Vet irritant, ik ben al naar de oogarts geweest maar die wist niet wat het was. Volgende week een onderzoek naar m'n gezichtsveld.

Iemand ook zoiets gehad?


Ik heb er wel eens last van gehad, maar geen drie weken lang.

Bij mij werd het vooral na hoge inspanning erg, dus kan het misschien iets te maken hebben met suikertekort ofzo? ???
 
Nee, ik heb het de hele dag, het valt me vooral op als ik lees of naar een beeldscherm kijk.