MuscleMeat

Jerney's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Niets lekkerder dan zompig in je bed liggen :D :rolleyes: :eek:
He bah zweten en en dan dat natte dekbed naast je leggen, dan krijg je het weer koud en pak je die natte dweil weer over je heen die helemaal koud geworden is. Maar je bent te moe om iets droog te pakken waardoor je die natte dekbed maar weer gaat opwarmen met je nieuwe hete zweet.:eek:
 
He bah zweten en en dan dat natte dekbed naast je leggen, dan krijg je het weer koud en pak je die natte dweil weer over je heen die helemaal koud geworden is. Maar je bent te moe om iets droog te pakken waardoor je die natte dekbed maar weer gaat opwarmen met je nieuwe hete zweet.:eek:

Getverdemme!!!JGGGHHHhhhhhhhhh................. lekker onder een natte lap slapen:eek!:
 
He bah zweten en en dan dat natte dekbed naast je leggen, dan krijg je het weer koud en pak je die natte dweil weer over je heen die helemaal koud geworden is. Maar je bent te moe om iets droog te pakken waardoor je die natte dekbed maar weer gaat opwarmen met je nieuwe hete zweet.:eek:

Getverdemme!!!JGGGHHHhhhhhhhhh................. lekker onder een natte lap slapen:eek!:

altijd weer een ongekend succes dit soort details tegen vrouwen vertellen :D


ik heb nergens last van hoor :D gewoon enkel mn hoeslaken en dat is voldoende:p
 
He bah zweten en en dan dat natte dekbed naast je leggen, dan krijg je het weer koud en pak je die natte dweil weer over je heen die helemaal koud geworden is. Maar je bent te moe om iets droog te pakken waardoor je die natte dekbed maar weer gaat opwarmen met je nieuwe hete zweet.:eek:

Aaaaah waarom vertel je dit:eek:
 
altijd weer een ongekend succes dit soort details tegen vrouwen vertellen :D


ik heb nergens last van hoor :D gewoon enkel mn hoeslaken en dat is voldoende:p

Als ik het goed begrijp neem je dus genoegen met een nat hoeslaken terwijl
je ook een nat dekbed over je heen kunt hebben ??? :D
 
Als ik het goed begrijp neem je dus genoegen met een nat hoeslaken terwijl
je ook een nat dekbed over je heen kunt hebben ??? :D
Rooke is nooit nat weet je toch!!
 
ik ben net mn puberale fase ontgroeid dus :aai:
 
Wanneer leren we het nou eens he :D
Verstand komt met de jaren zeggen ze maar ik kan het nog steeds niet vinden :roflol:




Dankjewel! :)

Dat vraag ik me ook af.
Niet echt slim van ons aangezien voldoende rust ook belangrijk is om je doel te bereiken.
haha goed zoeken ;)

Na je goede training verdien je nu je verdiende rust. :p
 
Dat vraag ik me ook af.
Niet echt slim van ons aangezien voldoende rust ook belangrijk is om je doel te bereiken.
haha goed zoeken ;)

Na je goede training verdien je nu je verdiende rust. :p

Ik weet het!
Helaas moet ik nog al mijn maaltijdjes gaan maken omdat sukkeltje weer te lang achter de pc heeft gezeten :o
Nu ga ik het echt doen!!!

Welterusten voor straks :wave:
 
Vanmorgen weer nuchter 30 min. interval op de crosstrainer gedaan, gemiddelde hf 143 bpm.

Ik wilde eigenlijk HIIT doen maar daar was mijn energielevel blijkbaar net te laag voor :D


Goed zeg!!:)
 
Wat een hel he, trainen in deze benauwde hitte :zweet:
Maar je hebt je weer door alle 15-reppers heen gebikkeld!
 
Je bakkies eten maken, tis de warmte he:p
 
Yin heeft het ook alleen maar over eten en zweten he...

;)
 
:rocker2::rocknana::evilnana::lifter::cheer: alles goed?:wave2:
 
Back
Naar boven