XXL Nutrition

Post hier de vage omschrijvingen van liedjes die je altijd al hebt willen hebben! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@ armegeddon
erik mesie - zonder jou
(denk ik, in ieder geval komt er vaak op)
 
Nee, maar voor dit product ken ik er niet meer dan deze, welke commercial bedoel je dan?
 
Nee, maar voor dit product ken ik er niet meer dan deze, welke commercial bedoel je dan?

Moelijk te omschrijven, ik weet het ook niet meer goed. Volgens mij komt het er op neer dat er een man en een vrouw zijn. De man stuurt een berichtje dat hij pas net vertrekt en dus te laat is, maar blijkt achter haar te staan en verrast haar.
 
Op zaterdag avond hadden ze op Raido538 altijd de Dance Department.Rond 1995/1996 kondigden ze dat tijdens de reclames aan,meestal kwam er dan een trance nummer met de tekst:'I'm your dj''.

Op Youtube en Internet kan ik het al 10 jaar niet meer vinden, Zany schijnt ook zoiets te hebben,qua titel,maar lijkt niet op het nummer zelf .Misschien dat iemand dit nummer nog kent?
 
Ok, hier komt een hele vage. Het is een nummer waar (als ik het me goed herinner:D) in gerapt wordt maar het refrein is heel melodieus, met een viool volgens mij. Ik weet bijna zeker dat het een Franstalig nummer is. Het is een tijdje best een hit geweest, ook hier in Nederland. Iemand een idee?
 
Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een cheesy rapnummer uit de jaren 90.. Herinner me er vrij weinig van behalve dat het vrij melodieus was en dat het refrein iets was als "the money and the power, power and the money" met op de achtergrond een zweverige melodie.

Iemand?
 
Dank je Kraft, die bedoelde ik! :) Bumfluff ook bedankt voor de moeite.
 
Een dance nummer wat precies dezelfde piepjesgeluiden heeft als het nummer van Robin S - Show me love. Alleen dan in een ander ritme.
En in het refrein hoor je zo'n vrouw het woord KISS zeggen.
Dit nummer werd ook door 538 gedraaid op museumplein tijdens Konninginnedag 2009.

Karma voor het goede nummer..

Niemand?
 
Dat is E.S. Posthumus - Pompeii...
 
allereerst , heb ik zelf een zeer uitgebreide collectie , dus als ik iets niet weet , is het erg knap dat iemand anders het kan vinden.....

Mijn eerste request is het nummer wat te horen is in deze reclame van lacoste

http://www.youtube.com/watch?v=OT0TPGDn8S0

Mijn tweede request is een nummer , dat een sample bevat met een duistere stem die zegt , kill the rose ( of rope) , bevat ambient geluiden van kraaien , lopend op grind , aangevuld met een middeleeuwse melodie ( het gebrukte instrument heet een luit) en het wordt langzaam opgefokt tot een dubstep / drum and bass nummer.

de laatste is een nummer uit 1995 ofzo , qua tempo zit het rond de happy hardcore , maar het lijkt er niet op , en bevat een sample met de veel zeggende naam "africa"

alvast bedankt voor de moeite
 
Back
Naar boven