AndroidHealthClinic

Log Maaike 1976

Bezoekers in dit topic

Goedemorgen,

Hier weer eens even een update;

Schouders
Biceps en triceps getrained...en stiekem toch ff een beetje buik gedaan ;) Voelde wel weer even lekker. Dinsdag weer naar mn begeleider, hoop dat er weer cardio en buik in mn schema komt. Heb toch het idee dat mn taille aan het verdwijnen is ???:eek: Verder verliep de training lekker, ben nu wel een beetje gewend om niet zwaar aan de gewichten te hangen, daarom mis ik het toch wel:o. Probeer vanavond weer even bij te lezen :D
 
Hé succes gewenst voor de laatste week - ik zie dat je weer aardig aan het trainen bent gegaan (nadat je je zo beroerd voelde...)
Dank nog voor je berichtje in mijn log!
 
Lekker weer bezig Maaike,


Die spierconditie die je nu aan het opbouwen bent ga je straks profijt van heben. Ik ga nu als een raket op de compounds mede dankzij het volgende van dit soort loodzware programma`s zoals jij doet. Maar jij doet het langer dan ik doe volgens mij?

S6 met de contest topper.....ik vind dat je moet winnen maar ik heb een donkerblauw vermoeden wie ze gaan laten winnen......;)

Ik weet dat jij bizar hard hebt getraind en een bizar heftig voedingsschemaheb gevolgd de laatste maanden aangezien wij nagenoeg hetzelfde hebben gedaan.

mazzel
 
Lekker weer bezig Maaike,


Die spierconditie die je nu aan het opbouwen bent ga je straks profijt van heben. Ik ga nu als een raket op de compounds mede dankzij het volgende van dit soort loodzware programma`s zoals jij doet. Maar jij doet het langer dan ik doe volgens mij?

S6 met de contest topper.....ik vind dat je moet winnen maar ik heb een donkerblauw vermoeden wie ze gaan laten winnen......;)

Ik weet dat jij bizar hard hebt getraind en een bizar heftig voedingsschemaheb gevolgd de laatste maanden aangezien wij nagenoeg hetzelfde hebben gedaan.

mazzel

Gaan laten winnen ???
Er wordt nog altijd door heel DBB gestemd hoor, dus laten winnen vind ik een beetje een rare opmerking...

Ik vind zeker ook dat jij een hele hoge notering verdiend, Maaike!
Je ziet er echt geweldig uit :thumbs:


Aangezien mn lichaam al in de stress zit is het beter om door te gaan...heel eerlijk gezegt, zodra ik warm getrained ben voel ik mij beter. Alleen daarna en die vlagen van misselijkheid...Bah..Ik lees dat jij er ook last van hebt...hoe gaat het nu?

Heb ik ook vaak, dat ik me beter voel als ik eenmaal aan het sporten ben.
Komen d'r allemaal leuke stofjes vrij die je beter laten voelen, al is het maar voor even :)

Ja, had er ook echt heel erg last van. Maar heb het vermoeden dat ik de 'bron' gevonden heb :D
Ik heb een aantal rare voedselallergieen, en 1 daarvan zit in de wheysoort die ik kort geleden voor het eerst gekocht heb (niet aan gedacht daar op te letten bij de aankoop :duh:).
Ben daar nu al 2,5 dag helemaal mee gestopt, en het gaat al weer ietsje beter.
 
Gaan laten winnen ???
Er wordt nog altijd door heel DBB gestemd hoor, dus laten winnen vind ik een beetje een rare opmerking...

Ik vind zeker ook dat jij een hele hoge notering verdiend, Maaike!
Je ziet er echt geweldig uit :thumbs:

Thanks...jij ook hoor ;)

Ja, had er ook echt heel erg last van. Maar heb het vermoeden dat ik de 'bron' gevonden heb :D
Ik heb een aantal rare voedselallergieen, en 1 daarvan zit in de wheysoort die ik kort geleden voor het eerst gekocht heb (niet aan gedacht daar op te letten bij de aankoop :duh:).
Ben daar nu al 2,5 dag helemaal mee gestopt, en het gaat al weer ietsje beter.
Ik ben meer gaan drinken...heb het nog wel op en aan,maar gelukkig niet zo erg meer.....

Lekker weer bezig Maaike,


Die spierconditie die je nu aan het opbouwen bent ga je straks profijt van heben. Ik ga nu als een raket op de compounds mede dankzij het volgende van dit soort loodzware programma`s zoals jij doet. Maar jij doet het langer dan ik doe volgens mij? Klopt....volgende week ben ik weer aan de beurt :D

S6 met de contest topper.....ik vind dat je moet winnen maar ik heb een donkerblauw vermoeden wie ze gaan laten winnen......;) Ach, we hebben allemaal toch gewonnen;) Ik heb in ieder geval weer heel veel geleerd:)

Ik weet dat jij bizar hard hebt getraind en een bizar heftig voedingsschemaheb gevolgd de laatste maanden aangezien wij nagenoeg hetzelfde hebben gedaan.

mazzel
You 2 ;)

Hé succes gewenst voor de laatste week - ik zie dat je weer aardig aan het trainen bent gegaan (nadat je je zo beroerd voelde...)
Dank nog voor je berichtje in mijn log!
Jij ook heel veel s6 deze laatste week......You can do it;)

En uiteraard weer kleine update...gister niet getrained, zoonlief had examen en is nu gevorderde kickboxer, was echt super trots. Leuk partijtje aan het sparren geweest....super gewoon:D

Training van vandaag;)

Borst en rug...lekker training gehad...

tussenstand;
vet 16%
64,3 kg.... eindelijk mn vocht een beetje kwijt:cool:
 
En uiteraard weer kleine update...gister niet getrained, zoonlief had examen en is nu gevorderde kickboxer, was echt super trots. Leuk partijtje aan het sparren geweest....super gewoon:D

Training van vandaag;)

Borst en rug...lekker training gehad...

tussenstand;
vet 16%
64,3 kg.... eindelijk mn vocht een beetje kwijt:cool:

Gefeliciteerd met die jongen van je, apetrots hè!

Goede stats meid :thumbs:
Ik weet wel waardoor dat vocht weg is, maar 't was niet de bedoeling dat je die fles berkenblad in èèn keer leeg dronk hoor :D
 
Gefeliciteerd met die jongen van je, apetrots hè!

Goede stats meid :thumbs:
Ik weet wel waardoor dat vocht weg is, maar 't was niet de bedoeling dat je die fles berkenblad in èèn keer leeg dronk hoor :D
ssst niet verder vertellen, heb een dag buikkramp erbij gehad :p
 
Goedemorgen :hello: :D, nog even!
Begrijp dat het lastig is zware gewichten te laten liggen..het is gewoon kicken te pakken als het lukt :P.

Leuk dat je met je zoon zo spart, vet leuk zo'n moeder lijkt me ;).

Nou nog even ook voor jou, zet um op! :thumbs:
 
Ik ben meer gaan drinken...heb het nog wel op en aan,maar gelukkig niet zo erg meer.....

En uiteraard weer kleine update...gister niet getrained, zoonlief had examen en is nu gevorderde kickboxer, was echt super trots. Leuk partijtje aan het sparren geweest....super gewoon:D

Training van vandaag;)

Borst en rug...lekker training gehad...

tussenstand;
vet 16%
64,3 kg.... eindelijk mn vocht een beetje kwijt:cool:

Fijn dat 't een beetje helpt, zoiets simpels als meer water drinken.

Gefeliciteerd met je zoon! Goed zeg, gevorderde kickboxer.

Goeie tussenstand weer. Nog ff dat vocht wegwerken en dan worden dat vast weer amazing foto's van jou straks!
 
Lekker weer bezig Maaike,


Die spierconditie die je nu aan het opbouwen bent ga je straks profijt van heben. Ik ga nu als een raket op de compounds mede dankzij het volgende van dit soort loodzware programma`s zoals jij doet. Maar jij doet het langer dan ik doe volgens mij?

S6 met de contest topper.....ik vind dat je moet winnen maar ik heb een donkerblauw vermoeden wie ze gaan laten winnen......;)
Ik weet dat jij bizar hard hebt getraind en een bizar heftig voedingsschemaheb gevolgd de laatste maanden aangezien wij nagenoeg hetzelfde hebben gedaan.

mazzel

Uber-kansloze opmerking, maar dat siert je persoonlijkheid. :thumbs:


@Maaike

Super meid! Ga zo door! We zijn van de week misschien nog heel even in Leeuwarden, maar weet nog niet zeker. Gefeliciteerd met die kleine en geniet ervan. ;)
 
Thanks bro jouw reactie bevestigd inderdaad mijn vermoeden.

Welk vermoeden? Dat je niks meer dan een spuit elf bent?

Wij hebben maar 1/3 van de stemmen,''bro''. Kan je nog rekenen wat er vervolgens over is? :rolleyes:
 
Welk vermoeden? Dat je niks meer dan een spuit elf bent?

Wij hebben maar 1/3 van de stemmen,''bro''. Kan je nog rekenen wat er vervolgens over is? :rolleyes:

Blijf doorgaan; spuit elf,kansloze en siert mijn persoonlijkheid welke moeilijke woorden kan je nog meer verzinnen?:roflol:
 
Genoeg om te zeggen dat je met zulke opmerkingen het verpest voor Maaike en andere deelneemsters. Wees blij dat er een keer iets georganiseerd wordt voor vrouwen.
 
Genoeg om te zeggen dat je met zulke opmerkingen het verpest voor Maaike en andere deelneemsters. Wees blij dat er een keer iets georganiseerd wordt voor vrouwen.

O boy nu verpest ik de sfeer?:roflol: .....

Ik lees nu net dat jij degene bent die het organiseert respect daarvoor.
En daarnaast dat dit punt blijkbaar meerdere keren is besproken in logjes en een gevoelig punt is! Maar reageer niet zo infantiel met beledigende teksten past niet bij je leeftijd.
 
Laatst bewerkt:
S6 met de contest topper.....ik vind dat je moet winnen maar ik heb een donkerblauw vermoeden wie ze gaan laten winnen......;)

Uber-kansloze opmerking, maar dat siert je persoonlijkheid. :thumbs:

Thanks bro jouw reactie bevestigd inderdaad mijn vermoeden.

Welk vermoeden? Dat je niks meer dan een spuit elf bent?

Wij hebben maar 1/3 van de stemmen,''bro''. Kan je nog rekenen wat er vervolgens over is? :rolleyes:

Blijf doorgaan; spuit elf,kansloze en siert mijn persoonlijkheid welke moeilijke woorden kan je nog meer verzinnen?:roflol:

Genoeg om te zeggen dat je met zulke opmerkingen het verpest voor Maaike en andere deelneemsters. Wees blij dat er een keer iets georganiseerd wordt voor vrouwen.

O boy nu verpest ik de sfeer?:roflol: .....

Ik lees nu net dat jij degene bent die het organiseert respect daarvoor.
En daarnaast dat dit punt blijkbaar meerdere keren is besproken in logjes en een gevoelig punt is! Maar reageer niet zo infantiel met beledigende teksten past niet bij je leeftijd.
:coffeepc:
Blijft lachen...
:popcorn2:

:popcorn:
 
Jeetje, hopelijk knap je nu een beetje snel op zeg!
Lichter trainen, minder gewicht maar met een langzame uitvoering werkt ook top. Gewicht zit tussen onze oren! :wave:

Ik heb dus ook een fles berkenblad want ze verkochten geen caps, mjammie hoor :rolleyes:

Ook goed voor je haar (schijnt ),dat berkenblad dus.Als je in een berkenboom in de tuin hebt,dan kan je in maart een gat in de boom boren,dan hang je er een fles onder.En je raad het al:de volgende dag zit er dus berkenwater in :eek:. Het mag maar tot april,anders bloed ie dood :(.

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

Goedemorgen,

Hier weer eens even een update;

Schouders
Biceps en triceps getrained...en stiekem toch ff een beetje buik gedaan ;) Voelde wel weer even lekker. Dinsdag weer naar mn begeleider, hoop dat er weer cardio en buik in mn schema komt. Heb toch het idee dat mn taille aan het verdwijnen is ???:eek: Verder verliep de training lekker, ben nu wel een beetje gewend om niet zwaar aan de gewichten te hangen, daarom mis ik het toch wel:o. Probeer vanavond weer even bij te lezen :D

Ik kon het even niet vinden,maar wat was ookal weer de reden dat je dat niet meer doet?:o En merk je ook verschil nu je het anders doet?
 
Ik kon het even niet vinden,maar wat was ookal weer de reden dat je dat niet meer doet?:o En merk je ook verschil nu je het anders doet?

Ik werd te groot.....de training in combinatie met mn voeding is gebaseerd op spiergroei....
 
Back
Naar boven