Fitness Seller

Kevin Levrone comeback

Bezoekers in dit topic

hij gelooft blijkbaar ook nog steeds in stretchen... Terwijl de wetenschap er weinig waarde aan hecht.

Nu gaat iedereen zeker levrone nadoen? Alsof zijn progressie komt door de specifieke training. Die man groeit op alles net als de rest van de ifbb'rs.

+1
 
okeey "iron erik" .Mr Levrone deed het alleen voorkomen dat hij het zelf ook wilde,maar uiteindelijk baalt hij gewoon dat hij als acteur niet aan de bak komt,en dus zo inkomsten wil genereren.
"echte bodybuilders" willen ook heus graag verdienen door hun naam aan supps te koppelen maar denk dat zij vooral de sport leuk vinden..Levrone daar in tegen?

Thoo, stop is met wenen. Het had heel mooi geweest als hij dit alleen deed voor zijn fans, maar wat boeit het uiteindelijk dat hij op het einde afkomt met een nieuw supplement? Je hebt nu al 6 weken gratis een van de meeste motiverende blogs. Als jij op voorhand had geweten dat hij op het einde met een supplement afkwam, had je het sowieso ook gewoon gevolgd.

Geniet er nu gewoon van, ik vind het knap wat Kevin doet en dat hij daar wat geld voor verdient vind ik niet meer dan logisch.
 
Veel pro's doen toch aan stretching?
Zou goed zijn m de vliezen om de spieren goed te rekken en om aan en afvoer van het bloed te bevorderen. Zijn toch 2 aardige redenen om het te doen als het klopt.
 
Ik snap niet waarom velen zo een commentaar hebben op cables ? Je rug gaat toch niet zeggen van hey dat is cable daar groei ik lekker neit op

ik bedoelde het meer in de zin van: Stel dat ik deze rug training doe dan komen de flames van heel wat mensen en als kevin levrone het doet heeft niemand er zowat commentaar op ;)

ik hou ook erg van kabels, net zoals losse gewicht en machines! alles heeft een plaats:)
 
Levrone schopt kont! :cool:
 
abnormaal die ****er
 
Die gast groeit echt als een gek :|
 
wat is die dude alweer sterk aant worden!
fysiek ook erg goed!
kan me niet voorstellen dat hij over een paar weken weer stopt en weer terug duikt in de wereld van magere nobody's!
 
Ik denk stiekem dat hij verder gaat na die 8 weken alleen dan off de record en dat dan de middelen gebruikt gaan worden. Wie weet dat we hem op de Olympia 2010 zullen zien.

Verder groeit hij nu weer als kool. Die side-most-muscular blijft wel enorm ziek.
 
zou leuk zijn om hem en ronnie volgend jaar op de O te zien. niet omdat ik denk dat ze nou zozeer beter zijn dan de huidige top. maar om die twee gewoon weer eens in een battle te zien:D
 
Hij is weer lekker aan het juicen zo te zien! Geinig om te zien hoe het spiergeheugen zn werk doet!
 
Heeft hij trouwens aangegeven wat het doel is? Of ligt dat nog niet vast?
 
Volgens mij is zijn doel op dit moment alleen maar van 206 naar 245 pounds gainen.. (zonder wedstrijd plannen)
 
Hij lijkt meer dan ooit de smaak te pakken te hebben. Hopelijk blijft ie doorgaan!
 
een goeie sterke bodybuilder om te zien - mooie comeback
 
Is in dat filmpje wel weer vochtiger en vetter geworden
 
prachtig dat gegrom an dBooeem booeem , BABY.. geweldig om naar te kijken:p:D
 
kan me niet voorstellen dat hij over een paar weken weer stopt en weer terug duikt in de wereld van magere nobody's!

nee idd dat zou slecht zijn voor de verkoop van zijn supplement.
 
Back
Naar boven