MuscleMeat

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Goed man! Lekker bezig. Ik heb dat ook met mijn biceps :p

Is zo jammer, ik wil wel alles geven bijvoorbeeld met die barbell curl, maar het gaat gewoon niet, of ik buig mijn rug mee. en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Btw ik zit nog maar op 15kg :p
 
Barbell curls kan je ook met de EZ stang doen eventueel. Ze zijn niet echt van groots belang, maar 5x25 is voor mij persoonlijk prima te doen zonder het gebruik van m'n rug.
 
Yosh, even een vraagje over je Pectus operatie. Hoe erg heb jij dat "kuiltje" in je borst dan? Ik heb dat ook wel enigzins, niet zoals je op google ziet zo'n dikke deuk erin, maar gewoon netjes in 't midden, m'n vader heeft het ook..

Verder zeer nette trainingen kerel :)
 
Goed man! Lekker bezig. Ik heb dat ook met mijn biceps :p

Is zo jammer, ik wil wel alles geven bijvoorbeeld met die barbell curl, maar het gaat gewoon niet, of ik buig mijn rug mee. en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Btw ik zit nog maar op 15kg :p
Hehe, nja...hopelijk komt die kracht er wel ;)
Barbell curls kan je ook met de EZ stang doen eventueel. Ze zijn niet echt van groots belang, maar 5x25 is voor mij persoonlijk prima te doen zonder het gebruik van m'n rug.
Hmm...dit vindt ik echt raar...waarschijnlijk heb jij meer kracht in je bovenlichaam dan mij? Of goeie genen voor de biceps? EZ stang doe ik ook soms, gewicht is ook heel erg laag...
Yosh, even een vraagje over je Pectus operatie. Hoe erg heb jij dat "kuiltje" in je borst dan? Ik heb dat ook wel enigzins, niet zoals je op google ziet zo'n dikke deuk erin, maar gewoon netjes in 't midden, m'n vader heeft het ook..

Verder zeer nette trainingen kerel :)
Hmm...anders moet je me even toevoegen op msn dan kan ik je foto's tonen... Kijk ook eens in mijn albums, misschien kan je het daar ook zien! Zo'n ingedeukte borstkas is echt k*t hé! Maar binnekort heb ik eindelijk een echte borstkas! Hoop ik toch...
 
Zo heb ik 't ook ongeveer ( zie net je album :P ). Ik heb er geen last van, krijg d'r nooit commentaar op, en 't zit me niks niet in de weg. Ik hoop erop dat als ik over een tijdje flink wat massa heb gekweekt het wat minder opvalt, voorlopig ga ik me er niet aan laten opereren :P
 
Straight barbell curls is dah bom. :D
Doe je ze op schouderbreedte? :)
En ja, begin licht en je bouwt het vanzelf op. Alcheatend pak je zwaarder en de volgende keer doe je het met iets minder cheat, en de volgende keer weer wat minder, tot je niet meer cheat, dan pak je zwaarder met cheaten etc. etc. That's the way it goes. Alleen ZO weet je waar je staat met een bepaalde gewicht en weet je wat je zoal kan met je lichaam. En niet te gek worden en opeens je gewicht verdubbelen, doe het rustig aan. En je gaat zoals altijd lekker, dus gewoon volhouden jong! :thumbs:
 
Zo heb ik 't ook ongeveer ( zie net je album :P ). Ik heb er geen last van, krijg d'r nooit commentaar op, en 't zit me niks niet in de weg. Ik hoop erop dat als ik over een tijdje flink wat massa heb gekweekt het wat minder opvalt, voorlopig ga ik me er niet aan laten opereren :P
Ok, mij stoort het ENORM :p Het enige nadeel is dat ik veel pijn zal lijden en 3 maand niet zal kunnen trainen maar toch denk ik nog altijd aan die "echte" borstkas! :rolleyes:
Straight barbell curls is dah bom. :D
Doe je ze op schouderbreedte? :)
En ja, begin licht en je bouwt het vanzelf op. Alcheatend pak je zwaarder en de volgende keer doe je het met iets minder cheat, en de volgende keer weer wat minder, tot je niet meer cheat, dan pak je zwaarder met cheaten etc. etc. That's the way it goes. Alleen ZO weet je waar je staat met een bepaalde gewicht en weet je wat je zoal kan met je lichaam. En niet te gek worden en opeens je gewicht verdubbelen, doe het rustig aan. En je gaat zoals altijd lekker, dus gewoon volhouden jong! :thumbs:
Bedankt Mino! Ik blijf gewoon proberen tot het mij perfect lukt, zo deed ik het ook met de BOR en opeens lukte het gewoon perfect en zit ik weer hoger, ik kom er hopelijk wel :D
 
Ok, mij stoort het ENORM :p Het enige nadeel is dat ik veel pijn zal lijden en 3 maand niet zal kunnen trainen maar toch denk ik nog altijd aan die "echte" borstkas! :rolleyes:

Bedankt Mino! Ik blijf gewoon proberen tot het mij perfect lukt, zo deed ik het ook met de BOR en opeens lukte het gewoon perfect en zit ik weer hoger, ik kom er hopelijk wel :D

Kras hopelijk weg, je komt er WEL! ;)
 
Training Zondag 5 juli. SetsxRepsxGewicht.

Squat

1x12x60kg
1x10x70kg
3x7x77,5kg rep PR
1x10x70kg

Military press > Jaah! :haha:

1x8x25kg
3x5x30kg PR!
1x8x25kg

Bent-over barbell row

1x10x45kg
3x5x47,5kg
1x10x45kg

Assistance oefeningen:

T-bar row > Ook maar aan de T-bar shizzle gegaan :D

1x12x30kg
1x10x30kg
1x8x30kg

Tricep dips

1x10xlichaamsgewicht
2x8xlichaamsgewicht

45° leg press

3x12x115kg PR!

Dumbbell lateral raise

1x12x6kg
1x10x6kg
1x8x6kg

Dumbbell bench press

1x12x12kg
1x10x12kg
1x8x12kg

Dumbbell 45° weighted side bend

3x12x15kg PR!

Opdrukken

2x10xlichaamsgewicht +10kg PR!

Commentaar: Just ****ing awesome! Zoals dit hoort het altijd te zijn! Weer een aantal PR's gezet en alles gaat lekker! Eindelijk wat hoger gewicht met die MP! Vandaag was het wel héél druk! Al die mensen bleven mij maar aankijken...:army:

Off-topic: Niet te warm, niet te koud vandaag:cool: Nu lekker gaan vreten:meal: Ik wens iedereen een prettige zondagnamiddag!
 
Laatst bewerkt:
Sterke MP man! Je haalt mij bijna in :(. Dat wordt knokken om meer reps te doen :D.

Yosh, wil je een MP wedstrijd doen?
 
Nette training! 115kg Leg Press, haha, je leg presst meer dan sommige gasten in mijn gym van mijn leeftijd. :roflol:
 
netjes die training ;)
1 tip: doe geen wedstrijdjes ;) komt alleen maar uit in je nadeel als je constant gaat reps forceren
 
Sterke MP man! Je haalt mij bijna in :(. Dat wordt knokken om meer reps te doen :D.

Yosh, wil je een MP wedstrijd doen?

netjes die training ;)
1 tip: doe geen wedstrijdjes ;) komt alleen maar uit in je nadeel als je constant gaat reps forceren
Bedankt jongens! Hmm...we zien wel hoe onze trainingen vorderen Sniper ;) Zo kunnen we ook een beetje met elkaar vergelijken en elkaar motiveren :D
Nette training! 115kg Leg Press, haha, je leg presst meer dan sommige gasten in mijn gym van mijn leeftijd. :roflol:
Bedankt Mino :rolleyes: Ik denk zelf dat ik nog meer kan...maar ik verhoog beetje per beetje, wil niet te snel op een plateau komen ;)
 
goed bezig !

juist even nieuwschierig, doe je MP met een olympische barbell (20kg), of zo 1 van 7kg ?
 
goed bezig !

juist even nieuwschierig, doe je MP met een olympische barbell (20kg), of zo 1 van 7kg ?
Olympische ;) Maar het gewicht is er bij opgeteld hoor...denk maar niet dat ik al zo sterk ben :p
 
Olympische ;) Maar het gewicht is er bij opgeteld hoor...denk maar niet dat ik al zo sterk ben :p

okay, ik deed het vroeger met een bb van 7kg, en toen ik het met een olympische bb deed ging het opeens veel beter

nette BW progressie ook, 7kg in ong 2 maand, nice
 
okay, ik deed het vroeger met een bb van 7kg, en toen ik het met een olympische bb deed ging het opeens veel beter

nette BW progressie ook, 7kg in ong 2 maand, nice
Bedankt, nu denk ik wel dat een stuk daarvan een beetje vet is maarja...momenteel aan het clean bulken dus zal wel beter gaan :D
Zat eerst op 3000/3200 kcal te bulken maar was iets teveel boven onderhoud;)
 
Sterke MP man! Je haalt mij bijna in :(. Dat wordt knokken om meer reps te doen :D.

Yosh, wil je een MP wedstrijd doen?

Hopelijk motiveerd dat jou om zwaarder te trainen, anders zal ik es een wedstrijd met je doen, dan sta je direct weer met beide benen op de grond.

(Ik heb het tegen sniperx, neit tegen Yoshuba, die traint super goed! :D)
 
stats gaan goed omhoog yos! pak abbo op deze!
 
Yoshuba,

Om BeginnerBB z'n log niet te vervuilen post ik het maar even hier. Ik heb weinig zin om door te lezen hoe vaak je squat, en wat..

Maar lees wat van Rippetoe en Bill Starr met betrekking tot de squats. Dan kom je tot de conclusie dat je vanaf een bepaald gewicht ook medium, heavy en light days in moet bouwen, zoals Xtralarge al zei. :)
 
Back
Naar boven