Fitness Seller

g3rr3: train till you drop dead (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Knallehhhh; go for it man. Je hebt er het schema voor.:)
dit nieuw schema betekend trouwens ook de overgang naar het PL gedeelte... :D
 
Bro je backstabbed de BB-wereld. :(
Je stats zijn sowieso te slecht voor PL! (:D)
 
Humor bump.
Zet er de volgende keer wel 10 smilies bij.
hehe dacht het wel :D
heb jij misschien nog commentaar op schema?

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Bro je backstabbed de BB-wereld. :(
Je stats zijn sowieso te slecht voor PL! (:D)
look who's talking :roflol:














:jk: bro ;)
 
hehe dacht het wel :D
heb jij misschien nog commentaar op schema?

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------


look who's talking :roflol:














:jk: bro ;)

Je hebt gelijk, met mijn stats ben ik een strongmen. :hedbang:
:)

Ga dervoor bro! Je zit waarschijnlijk binnenkort 200kg te deadliften terwijl ik nog steeds bezig ben met cardio en cutten. :(
 
hehe ik zit ook nog in mijn cut en maak PR's :D
geinige is wel dat gewicht gelijk blijft en ik droger wordt, gaat wel trager maar boeit niet:p
 
Heb geen verstand van 5-3-1. Maar het bestaat uit goede compounds zo te zien.
En ff een uitstapje naar pl is helemaal niet verkeerd. Heb het onlangs ook gedaan en beviel zeer goed.
 
hehe ik zit ook nog in mijn cut en maak PR's :D
geinige is wel dat gewicht gelijk blijft en ik droger wordt, gaat wel trager maar boeit niet:p

Same here. Me benen worden droger en me gewicht blijft gelijk of stijgt een beetje, like what tha ****. :p
 
Heb geen verstand van 5-3-1. Maar het bestaat uit goede compounds zo te zien.
En ff een uitstapje naar pl is helemaal niet verkeerd. Heb het onlangs ook gedaan en beviel zeer goed.
is volgens template van wendler, alleen de assistance heb ik verandert zodat het een split is en geen FB. Ik ervaar van mezelf dat ik veel beter ga op split dan op FB.

Het is trouwens geen uitstapje maar een overstapje ;)
 
is volgens template van wendler, alleen de assistance heb ik verandert zodat het een split is en geen FB. Ik ervaar van mezelf dat ik veel beter ga op split dan op FB.

Het is trouwens geen uitstapje maar een overstapje ;)

Split ownt inderdaad ja. Vind me Fullbody schema lekker, maar ga er niet echt super op vooruit ofzo. Zit vast met sommige oefeningen, luckilly heb ik volgend week weer een nieuw schema. :)

Ik denk dat ik weer voor UB/LB ga, vond dat zo'n lekker schema. :D
Even aan jou vragen dan maar, is het efficient om na zo'n 15 weken UB/LB en een FB van 13/14 weken te hebben gedaan weer terug te gaan naar die UB/LB schema? Dus eigenlijk UB/LB - FB - UB/LB? :)
 
Vind van wel, speel een beetje met de repranges ;) 2trainingen low reps powerfocus en 2 trainingen hypertrophy focus
 
Vind van wel, speel een beetje met de repranges ;) 2trainingen low reps powerfocus en 2 trainingen hypertrophy focus

Ja dacht aan een beetje speelwijs met reps om te gaan. Nu heb ik dat niet gedaan, ben alsmaar aan het knallen met die 8 reps. Geen heavy/light trainingen, maar alsmaar heavy heavy heavy. Gelukkig heb ik nog geen blessure weten te vinden, en ben ik al bijna aan het einde van mijn schema. Been alot of fun though. :)
Thanks voor de tip, het was sowieso een intensie om beetje repsbased trainingen ervan te maken wou alleen weten of eigenlijk 2maal in een niet zo lange tijd dezelfde schema aan bod mag komen. :D
 
zou je eigenlijk beter aan iemand anders vragen om echt zeker te zijn, want voor ervaring meot je niet bij mij zijn :D:roflol:
 
Ain't that the truth. :)
Je hebt anders wel meer kennis dan mij moet ik toegeven, daarom dat ik het ook vraag. :p
Zal het anders wel vragen in andermans log. Heb je ook geen last meer van mij. :D
 
geen last hoor ;)
nja misschien iets meer kennis, maar ik lees ook zeer veel, haal veel e-books af enzo. altijd leuk om eens te lezen.
 
geen last hoor ;)
nja misschien iets meer kennis, maar ik lees ook zeer veel, haal veel e-books af enzo. altijd leuk om eens te lezen.

Zal het je zeggen, ik ben GEEN lezer. :)
Het is een wonder dat ik wat info van internet heb kunnen afhalen, maar als ik een lap aan tekst zie deins ik toch wel achteruit. :p
Ook heb ik onvoldoende kennis over het menselijke lichaam, ook al is het een zeer ingewikkelde process om alles ervan te weten. Ik wil natuurlijk dit allemaal weten, maar het lezen ervan, pfoe, wat een werk is dat voor mij. :)

Heb wel interesse in keto en ik wil daar een goeie site/info van hebben, heb jij misschien een aanrader voor me? (ja me cut gaat niet zo vloeiend, ik moet drastische maatregelen nemen :()
 
Zal het je zeggen, ik ben GEEN lezer. :)
Het is een wonder dat ik wat info van internet heb kunnen afhalen, maar als ik een lap aan tekst zie deins ik toch wel achteruit. :p
Ook heb ik onvoldoende kennis over het menselijke lichaam, ook al is het een zeer ingewikkelde process om alles ervan te weten. Ik wil natuurlijk dit allemaal weten, maar het lezen ervan, pfoe, wat een werk is dat voor mij. :)

Heb wel interesse in keto en ik wil daar een goeie site/info van hebben, heb jij misschien een aanrader voor me? (ja me cut gaat niet zo vloeiend, ik moet drastische maatregelen nemen :()

Zal wat e-books uploaden over keto ;) heb ook een over anatomie van eht lichaam, geïnteresseerd?
 
Zal wat e-books uploaden over keto ;) heb ook een over anatomie van eht lichaam, geïnteresseerd?

Throw it in. :)
Ik zal *PROBEREN* het te lezen, maar bio was nooit mijn sterkste punt. :)
 
is volgens template van wendler, alleen de assistance heb ik verandert zodat het een split is en geen FB. Ik ervaar van mezelf dat ik veel beter ga op split dan op FB.

Het is trouwens geen uitstapje maar een overstapje ;)
Ok je verlaat definitief de bb wereld. Ga je ook je log verplaatsen dan?

Maar waarom dan nog cutten? ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven