AndroidHealthClinic

Loca's Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Loca krijgt nu haar tweede lag tanning en daarna begint alle dames shit zoals make-up en kapper. Net laatste laadmaaltijd gehad en nu is het een kwestie van goed in de gaten houden. Vochtafdrijven heeft zeker goed geholpen, maar nu moeten we het ook vasthouden tot vanmiddag.

Klinkt goed zeg! Echt heel leuk dat je zoveel moeite doet voor de laatste foto's.


Van het poseren van dames heb ik btw maar weinig kaas gegeten, maaike. De begeleider van Bo is gelukkig een expert met dames en heeft haar goed en vlug klaar gestoomd met wat poses. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ze het zeer snel oppakt. Onze kids worden master posers later. :D

Alvast iets geleerd voor je eerste wedstrijd ook ;)
Ben heel benieuwd naar je professionele poses.


Zelfbruinende creme, vriendin die mijn haar gedaan heeft (wel een echte kapster:p) en de make-up doe ik zelf..
Ryu weet het allemaal zo mooi te laten klinken :D :kiss:

Natuurlijk probeer ik er wel het beste van de maken.
Het is wel leuk om na een periode dieten, cardio etc. mooie foto's te hebben om je vooruitgang vast te leggen. :)

Klinkt net zo mooi als jij het zegt als dat Ryu het zegt hoor :) Je verzorgd het allemaal echt netjes zeg, leuk!

Het is zeker leuk om moeite te doen voor de foto's na zo'n periode echt je best gedaan te hebben. Kan echt niet wachten om die van jou te zien (denk dat je bij heel veel mensen wel bovenaan de must-see lijst staat :)).

Weet zeker dat je er supergoede foto's van maakt, en dat je er fantastisch opstaat! Go Loca! :D


De onzekerheid begint nu wel te komen. Ik denk dat ik maar alle spiegels ga verstoppen :D

Niks d'r van, de hele dag kijken en genieten van hoe goed je er nu bijstaat!
:p
 
Dankjewel meid! Ik denk dat we inderdaad allemaal wel zin hebben om het strand op te duiken na die paar weken dieten etc. :p
Het is de bedoeling om te gaan surfen in Frankrijk.
En als blijkt dat ik er niets van bak dan wordt het bakken op het strand in Frankrijk. :D

Echt tevreden zal wel nooit gebeuren, maar ik ben in ieder geval tevreden over het resultaat na de afgelopen weken. :)
Dankjewel meid! Vanmiddag worden de foto's gemaakt.
Toch wel spannend! :grinny:
Jij ook veel succes met de foto's!

Thanks meid! :)

Haha, alle rampscenario's die je maar zou kunnen bedenken heb ik inmiddels al wel bedacht. :p

Dankjewel! :)









Zelfbruinende creme, vriendin die mijn haar gedaan heeft (wel een echte kapster:p) en de make-up doe ik zelf..
Ryu weet het allemaal zo mooi te laten klinken :D :kiss:

Natuurlijk probeer ik er wel het beste van de maken.
Het is wel leuk om na een periode dieten, cardio etc. mooie foto's te hebben om je vooruitgang vast te leggen. :)


Danjewel! :D


De onzekerheid begint nu wel te komen. Ik denk dat ik maar alle spiegels ga verstoppen :D

:wave:


Spannend!!!! :)
Je zal er zeker mooi uit zien!!!!!!!!!!!!!!:cheer::rocker2::rocknana:
 
Gosh spannend zeg, begin je kriebels te voelen ;) Veel plezier!
 
Zo.... De foto's zijn gemaakt en ik heb inmiddels al een beetje gejunkt! :lick::D
Ben erg tevreden over de foto's. Nu volgt alleen nog de lastige taak om ze uit te zoeken. :p

Ik duik zo weer even de koelkast in :grinny:

Bedankt voor alle lieve berichtjes! :)

:kiss:
 
Zo.... De foto's zijn gemaakt en ik heb inmiddels al een beetje gejunkt! :lick::D
Ben erg tevreden over de foto's. Nu volgt alleen nog de lastige taak om ze uit te zoeken. :p

Ik duik zo weer even de koelkast in :grinny:

Bedankt voor alle lieve berichtjes! :)

:kiss:
Goed zo!! meteen vreten he:D
 
Zo.... De foto's zijn gemaakt en ik heb inmiddels al een beetje gejunkt! :lick::D
Ben erg tevreden over de foto's. Nu volgt alleen nog de lastige taak om ze uit te zoeken. :p

Ik duik zo weer even de koelkast in :grinny:

Bedankt voor alle lieve berichtjes! :)

:kiss:


GOED GEDAAN!!! eetsmakkelijk!!:)
 
Benieuwdbenieuwdbenieuwd! Ze zijn vast supermoooi!
 
Damn ik kan niet kiezen...

Iemand al zin in een sneak preview? :D
 
Hier zijn 3 foto's van vanmiddag.
Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. :)
 
Ga je voor sensatiestemmen?
 
Poepoe!!!!!

Nu even een ondeugende vraag, ben je er cupmaten op achteruit gegaan?
 
Super hoor...echt geweldig....Enne eindelijk die grote broek uit:p
 
Het was een vraag omdat je niet kon kiezen uit foto's. Als je voor sensatiestemmen gaat - > degene waar je billen/benen/rug het best uitkomen.
 
Het was een vraag omdat je niet kon kiezen uit foto's. Als je voor sensatiestemmen gaat - > degene waar je billen/benen/rug het best uitkomen.

Ohh zo.. Je helpt me dus eigenlijk met kiezen. :p
Thanks! :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven