XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Uiteraard. Ik heb vanavond trouwens tijdens body pump de benen ook hard geramt, maar dat komt zeker ongeloofwaardig over, gezien er geen man in die les is. ;)

Heel irritant, voor mij vaak ook een reden om iets anders te gaan doen als iets bezet is. ;)

Een hele grote brede gast.:eek:

Hehe! Bodypump is ook loodzwaar! Deed 2 weken geleden ook een xtje voor de leuk mee :) heb ik geweten ook! :P

Maarre balen Kwark! Hoelang ben je al aan de Crack? Misschien dat die handel uitgewerkt begint te raken of dat je daar slechter tegen kan...

Wel vaag trouwens dat je slapper wordt want ik word van een deloadweek vaak sterker!! Wel nog steeds evenveel aan het eten?? Heeft je weekie ziek er niet mee te maken dat je slapper bent geworden?

Mag over 3 weekies mijn vriendinnetje trouwens weekje in Spanje gaan opzoeken die daar met d'r ouders zit ;) Vet toch of niet?? (vooral als je 1 week verkering hebt ;))
 
hhhm k*t voor je man! nog nooit zoiets mee gemaakt en zeker niet op de borst....
(uhm je hebt toch niet in de zaal gekotst he :haha:)

maar kom op. dan neem je maar een maaltijdje extra en ga optijd slapen.
dan doe je de volgende training gewoon dubbel zo goed... punt :D

Nee, dat was gelukkig op de plee... Stel je voor dat ik mijzelf onder kots tijdens bankdrukken, moet er niet aan denken hahaha

Ben idd maar vroeg me mandje in gegaan... Voelde me aardig k*t.

Uiteraard. Ik heb vanavond trouwens tijdens body pump de benen ook hard geramt, maar dat komt zeker ongeloofwaardig over, gezien er geen man in die les is. ;)

Heel irritant, voor mij vaak ook een reden om iets anders te gaan doen als iets bezet is. ;)

Een hele grote brede gast.:eek:

Ik weet dat het heftig kan zijn die bodypump, heb het ooit zelf eens gedaan, liep meteen als een opa hahaha

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

Hehe! Bodypump is ook loodzwaar! Deed 2 weken geleden ook een xtje voor de leuk mee :) heb ik geweten ook! :P

Maarre balen Kwark! Hoelang ben je al aan de Crack? Misschien dat die handel uitgewerkt begint te raken of dat je daar slechter tegen kan...

Wel vaag trouwens dat je slapper wordt want ik word van een deloadweek vaak sterker!! Wel nog steeds evenveel aan het eten?? Heeft je weekie ziek er niet mee te maken dat je slapper bent geworden?

Mag over 3 weekies mijn vriendinnetje trouwens weekje in Spanje gaan opzoeken die daar met d'r ouders zit ;) Vet toch of niet?? (vooral als je 1 week verkering hebt ;))

Ben nu een paar weekjes aan de Crack, maar deze keer merkte ik hem ook niet, had te kort van te voren wat gegeten, en dat kan daarmee niet...

Ach, en ben natuurlijk niet zo lekekr geweest, voel me nog steeds een beetje slapjes, dus zal daar wel mee te maken hebben denk ik...

Sowww, zwaar rielekst Ruub! Mag ik ook mee? :D
 
Nee, dat was gelukkig op de plee... Stel je voor dat ik mijzelf onder kots tijdens bankdrukken, moet er niet aan denken hahaha

Ben idd maar vroeg me mandje in gegaan... Voelde me aardig k*t.



Ik weet dat het heftig kan zijn die bodypump, heb het ooit zelf eens gedaan, liep meteen als een opa hahaha

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------



Ben nu een paar weekjes aan de Crack, maar deze keer merkte ik hem ook niet, had te kort van te voren wat gegeten, en dat kan daarmee niet...

Ach, en ben natuurlijk niet zo lekekr geweest, voel me nog steeds een beetje slapjes, dus zal daar wel mee te maken hebben denk ik...

Sowww, zwaar rielekst Ruub! Mag ik ook mee? :D

Sorry 1 persoontentje! Dus ik moet al bovenop haar liggen ;) 3e kan echt niet! :P

Misschien dat echt gaan voorkomen de volgende keer dat je ervoor gegeten hebt! De keren dat ik heb moeten nekken gooide ik ook alles van het voorgaande uur eruit! Laatste maaltijd, BCAA's herkenbaar in me kots! Meestal heeft je maag op dat moment geen peristaltiek!

Is volgens mij echt grote reden van het kotsen dus daar op letten! Maarre voelde je je na het kotsen niet veel chiller? Ik heb nog weleens mijn kots direct weggespoeld met eiwitshakie! Gaat ook gewoon goed hoor!
 
Idd Ruub, maar jah, was mijn middag shake vergeten, dus die knikkerde ik om 16:00 uur d'r in, en 3 kwartier later de Crack, en dat gaat niet samen :( Naja, morgen beter...

Vandaag is rust dag, maar ik heb ontzettende zin om te trainen man.... zucht.... zal ik anders toch maar ff gaan?? Was over gisteren toch niet echt tevreden natuurlijk.... hmmmm...
 
Idd Ruub, maar jah, was mijn middag shake vergeten, dus die knikkerde ik om 16:00 uur d'r in, en 3 kwartier later de Crack, en dat gaat niet samen :( Naja, morgen beter...

Vandaag is rust dag, maar ik heb ontzettende zin om te trainen man.... zucht.... zal ik anders toch maar ff gaan?? Was over gisteren toch niet echt tevreden natuurlijk.... hmmmm...

gewoon gaan knaller, goede mentaliteit!

zo kom je er zeker.
 
Sjah, anders wordt ut nix met kwarkie heh? D'r moet nog een kilootje of 10 aan worden gejast, dus dat wordt doorbeulen :D
 
Ja of juist niet he kwark ;) je lichaam groeit pas waneer het is rust/inactief is...
Maar als je er van ondersteld bent dat je wel herstelt van 3 traindagen achter elkaar kan het wel in je voordeel werken :thumb:
 
Ja of juist niet he kwark ;) je lichaam groeit pas waneer het is rust/inactief is...
Maar als je er van ondersteld bent dat je wel herstelt van 3 traindagen achter elkaar kan het wel in je voordeel werken :thumb:

hahaha, nou de laatste 5 trainingen zijn niet echt trainingen te noemen heh? iig niet naar mijn normen ;) Maar je hebt gelijk, rust is belangrijk... en die neem ik ook ;)
 
Relax. Take it easy. :)
Klootzak, krijg elke keer weer zin in kwark door jou! :mad:
 
Relax. Take it easy. :)
Klootzak, krijg elke keer weer zin in kwark door jou! :mad:

hahaha, hier, hebbie een klodder! :p


Ach jah, ik wil te graag heh? Ben al aardig geinfecteerd met de "nooit genoeg muscle" ziekte, die denk ik iedere bb'er wel heeft haha
 
hahaha, hier, hebbie een klodder! :p


Ach jah, ik wil te graag heh? Ben al aardig geinfecteerd met de "nooit genoeg muscle" ziekte, die denk ik iedere bb'er wel heeft haha

Ben eerder geinfecteerd met de waarom-ben-ik-zo-weak-en-klein ziekte. :(
Ik ben te weak en te klein! :janken::huilen::treuren:
 
Ben eerder geinfecteerd met de waarom-ben-ik-zo-weak-en-klein ziekte. :(
Ik ben te weak en te klein! :janken::huilen::treuren:

Niet zeiken bitch! Je bent helemaal niet te klein en slap! Naar de gym jij! Anders trek ik je ff door je modem heen! :D
 
Niet zeiken bitch! Je bent helemaal niet te klein en slap! Naar de gym jij! Anders trek ik je ff door je modem heen! :D

Ik wil focking trainen, maar rustdag is needed na een traindag van Fullbody. :)
Morgen is Deadlift-dag en dan knal ik die 140kg 1RM biatch. :D
Wie weet ga ik de held uit hangen en probeer ik de 150 erbij te snatchen. :p (nu overdrijf ik, maar wie weet :D)
 
Ik wil focking trainen, maar rustdag is needed na een traindag van Fullbody. :)
Morgen is Deadlift-dag en dan knal ik die 140kg 1RM biatch. :D
Wie weet ga ik de held uit hangen en probeer ik de 150 erbij te snatchen. :p (nu overdrijf ik, maar wie weet :D)

Wat lul jij nou klojo, met je "ik ben weak", je bent niet lekker denk ik?? hahaha :D

Zo mag ik ut horen, morgen is voor mij ook rug dag, ik heb ut gehad met rustig trainen, ik gta morgen de 175 proberen met deadlift :) Allemaal jouw schuld! haha lekker fanatiek!
 
- even m'n kwak, whey en kipfilet eten.

night mealtje.

Moet morgen 11 uurtjes werken :eek:

Fijne uurtjes nog mistermix!
 
Wat lul jij nou klojo, met je "ik ben weak", je bent niet lekker denk ik?? hahaha :D

Zo mag ik ut horen, morgen is voor mij ook rug dag, ik heb ut gehad met rustig trainen, ik gta morgen de 175 proberen met deadlift :) Allemaal jouw schuld! haha lekker fanatiek!

Damn, daar ga ik weer! Moet ik verd*mme ook die 175 uit de grond trekken! Heerlijk gevoel zonder belt! ;) Loop je 3 dagen met een opgeblazen rug! :(

hoestscore is overigens ongeveer 1 in het uur! Dus ik ben bijna weer back-on-track!
 
- even m'n kwak, whey en kipfilet eten.

night mealtje.

Moet morgen 11 uurtjes werken :eek:

Fijne uurtjes nog mistermix!

werk ze dan maar heh... Daarna nog lekker trainen...?

Damn, daar ga ik weer! Moet ik verd*mme ook die 175 uit de grond trekken! Heerlijk gevoel zonder belt! ;) Loop je 3 dagen met een opgeblazen rug! :(

hoestscore is overigens ongeveer 1 in het uur! Dus ik ben bijna weer back-on-track!

You're damn right! Ut wordt weer tijd voor ouderwets rossen! Ik hoop dat het lukt... Dan heb jij tenminste wat te doen heh? ;)
 
You bastard! Ik krijg elke keer zin in kwark als ik je naam zie. :p
Monsterlijke training! 6x125kg, you biatch! :p

Relax. Take it easy. :)
Klootzak, krijg elke keer weer zin in kwark door jou! :mad:
De boodschap is wel duidelijk.

TS je hebt sterke benen zeg... maar die bench mag wel wat hoger.
Ben je nu pas weer 4 maanden aan het knallen?
 
De boodschap is wel duidelijk.

TS je hebt sterke benen zeg... maar die bench mag wel wat hoger.
Ben je nu pas weer 4 maanden aan het knallen?

Na 2 jaar ben ik afgelopen Maart weer begonnen met trainen, gaat best aardig, dankzij spiergeheugen....

Die bench is idd zwaar klote, en heeft alles te maken met een oude schouder blessure. Alles push is k*t, alles pull is juist master bij mij... Ik heb daarom extra op de schouders gefocusst de laatste maanden, om het risico op blessure daar wat te verminderen.

Nu ben ik bezig die bench goed te krijgen. Ik doe nu een 5 daagse split training, binnenkort ga ik evalueren en kijken wat er anders kan. Evt. ga ik borst 2 keer pakken per week om die wat te verbeteren.

Thnx iig ;)
 
Nou, hier komt íe dan: Eindelijk weer hardcore er tegenaan... en dat is gelukt!

DONDERDAG - RUG

Deadlift 10x75, 8x105, 6x135, 3x155, en ja, daar komt ie: 1x175! PR! :D
Pully Lateral wide grip 10x59, 8x73, 8x86, 3x93! PR!
Vertical Row 10x73, 8x86, 8x86, 6x100! Welja...!!! (maar loop te hijgen als een ouwe lul met astma)
Ome arm BOR 8x36, 8x38, 8x38

Conclusie

Sjemig wat een training! 3 scheppen Crack in me mik, en gaan met die banaan tot bijna nekken aan toe... Maar kan me nix schelen, ik heb me hierop de hele dag voorbereid, en dit voelt zoooo master! Mijn op 1 na beste training tot nu toe! ;)

PS: Nu jij Ruub!! ;) Suc7!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven