Fitness Seller

Jeppe's Fototopic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jeppe, als ik jou twee jaarsalarissen geef, kan ik je dan inhuren als personal coach? :D
 
Echt belachelijk knap hoe snel jij tussen de 82 en 105 KG schakelt:D.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is een collage van lat spreads doorheen mijn trainingsjaren.
Linksboven is de eerste gemaakt in november 2005. Daarna ben ik gaan bulken ( overdreven ) wat resulteert in de 2de foto ernaast in april 2006. Daarna weer 'gecut' en voortgebouwd tot de foto linksonder die van oktober 2006 is. Sinds toen lange tijd geen foto's meer gemaakt, of ik vind ze allesinds niet meer...zo komen we uit op de meest recente genomen dit jaar augustus.
Doorheen de jaren is de manier van poseren natuurlijk ook verbeterd wat meehelpt aan het resultaat.
Ik vond het wel leuk om te zien hoe een lichaam kan veranderen.


Momenteel volop aan het bulken en nog aan het verbeteren. Kleine tegenvaller gehad met een scheur(tje?) in m'n linkerquad, maar dat komt wel goed..


Grtz


ps : ben niet 100% zeker van de data die ik erbij zet, maar ver naast zal het niet zijn denk ik.

Bump was even je topic aan het doorlezen! Tering wat een brute progressie.........in 4 jaar tijd. Ik hoop dit ook te kunnen laten zien over 3,5 jaar. Je was een klein ectomannetje vroeger?

Goed getraind Jeppe de afgelopen jaren
 
SKinny ecto ben ik nooit geweest hoor :) Ben begonnen op 72 kg zo dun is dat ook niet, ik had meer de aanleg om wat papperig te zijn :p
 
Heel nice man!

Begrijp ik nu goed dat je van +/- 100kg naar 105kg gaat op minder dan 0 dagen tijd :eek:? (foto's vorige page)
 
Er staat toh 100+ ? :p
 
bruut Jeppe.

dat je het ff weet.
 
SKinny ecto ben ik nooit geweest hoor :) Ben begonnen op 72 kg zo dun is dat ook niet, ik had meer de aanleg om wat papperig te zijn :p

:rolleyes: hmmm...ben gestart met ongeveer dezelfde stats, er is nog hoop :D
 
Laatst bewerkt:
SKinny ecto ben ik nooit geweest hoor :) Ben begonnen op 72 kg zo dun is dat ook niet, ik had meer de aanleg om wat papperig te zijn :p

kanker, ik was 70kg na 1.5 jaar bulken en vreten :D

Maandag IRL gezien, moet zeggen was verschoten, zag er big uit kerel!
 
Ik ben 83 kilo na een half jaar cutten ^^ Over 3,5 jaar 130 kg @ 10%.
 
* geen zin om alle pagina's door te lezen*
hoeveel van de 4 jaar kuur je al?, en wat voor kuren doe je
 
dan neem ik aan dat ik fout zit.... ik meende het het gelezen te hebben:rolleyes:
nee hoor. Hij is natural, maar imo niet TRUE natural.

CreAtInEee En OmEgAa3 pILLuH EnzOw TocH!
 
verkloot dit topic niet door zulke opmerkingen!
 
newsflash: niet iedereen werk even hard voor de sport!
Sommige kijken niet echt naar hun eten, drinken geregeld wat biertjes, maar doen daarom wel hun best in de gym.
Andere leven heel dedicated voor de sport, en zullen betere resultaten halen dan de eerste groep.
Als het met AS allemaal zo makkelijk was liep half de wereld rond als ronnie coleman

Wat een bijdrage aan dit topic, respect !
 
Wat een fysiek man! Echt net voor 4j!
Hoeveel woog je op oktober 2006, als je dat nog weet?
 
Back
Naar boven