Fitness Seller

Jerney's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aardig hoge hartslag haal je daar ...

I knowww :D, gisteren bij HIIT kwam ik tot de 185 :D:D

Hopelijk is dat dan 220 min mijn "echte" leeftijd ;)

:thumb:

Ik ga voor rug biceps vandaag :rocknana:
Zo te lezen sta jij ook al te trappelen om weer te beginnen. ;)

Ja klopt, ik heb alweer te lang niks gedaan, word ik alleen maar onrustig van ;)
Morgen mag ik ook weer niet trainen omdat ik dan voor de 2e keer naar de manuele therapeut ga :cheer:
Donderdag kan ik niet lang trainen dus vandaag neem ik het er even van :hedbang:
Ik heb iig weer genoeg carbs in mijn lijf om optimaal te trainen :lick:

:) Jij ook veel plezier vanavond!

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Klopt, 152 uit 170 want 170 is de max hartslag van Jerney ;)

Kijk nog maar even bij de HIIT ;)
 
Dat is zeker raar... je max. hartslag wordt namelijk als volgt berekend: 220 - leeftijd. Ofwel bij mij 220 - 14 en dus 206. En bij jou 220 - 50 = 170. Of is dat inmiddels achterhaald? ???
 
Wat voor lekkers had je gegeten?:p

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Dat is zeker raar... je max. hartslag wordt namelijk als volgt berekend: 220 - leeftijd. Ofwel bij mij 220 - 14 en dus 206. En bij jou 220 - 50 = 170. Of is dat inmiddels achterhaald? ???

Dat is een schatting.Het houdt geen rekening met de conditie/getraindheid van de persoon.
 
I knowww :D, gisteren bij HIIT kwam ik tot de 185 :D:D

Hopelijk is dat dan 220 min mijn "echte" leeftijd ;)



Ja klopt, ik heb alweer te lang niks gedaan, word ik alleen maar onrustig van ;)
Morgen mag ik ook weer niet trainen omdat ik dan voor de 2e keer naar de manuele therapeut ga :cheer:
Donderdag kan ik niet lang trainen dus vandaag neem ik het er even van :hedbang:
Ik heb iig weer genoeg carbs in mijn lijf om optimaal te trainen :lick:

:) Jij ook veel plezier vanavond!

Ik begin de carbs al weer zat te worden..
Ben heel de dag hyper, houd vocht vast en de feestweek staat ook weer voor de deur :o dus dan zit je sowieso al niet zo lekker in je vel...
Weer lekker knallen vanavond! :D

Spannend!
Hopelijk kan ie je weer een stukkie oplappen!
Veel succes, laat je weten hoe het gegaan is? :)
 
Dat is zeker raar... je max. hartslag wordt namelijk als volgt berekend: 220 - leeftijd. Ofwel bij mij 220 - 14 en dus 206. En bij jou 220 - 50 = 170. Of is dat inmiddels achterhaald? ???

Wat voor lekkers had je gegeten?:p
:o Lay's Baked en chocola :o
---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------



Dat is een schatting.Het houdt geen rekening met de conditie/getraindheid van de persoon.
Ik vond mijn verklaring veel leuker :( , maar je hebt gelijk....volgens mij is 220 - leeftijd alleen voor ongetrainde personen.
Voor getrainde personen heb je de Karvonen hartslag Sniper :)

Ik begin de carbs al weer zat te worden..
Ben heel de dag hyper, houd vocht vast en de feestweek staat ook weer voor de deur :o dus dan zit je sowieso al niet zo lekker in je vel...
Weer lekker knallen vanavond! :D

Shit, dat vocht is ook idd waardeloos.
Zit er zelf aan te denken om morgen of overmorgen toch weer keto te proberen.
Die feestweek begon bij mij al zo. de 5de maar zette pas door afgelopen zaterdag, dubbel feest dus :( Kwam waarschijnlijk door het wedstrijddieet....
Spannend!
Hopelijk kan ie je weer een stukkie oplappen!
Veel succes, laat je weten hoe het gegaan is? :)

Dat zal ik zeker doen!

Nu 4 weken na de eerste behandeling:
- geen pijn meer in rust
- arm kan al op 15cm na gestrekt omhoog, ook veel minder pijnlijk
- gewichten heb ik kunnen verhogen, dan merk je helaas wel dat je een stuk aan kracht hebt ingeboet :(

Wat helaas nog niet gaat is opdrukken en dippen.
Binnenkort ga ik ook weer proberen te squatten met de stang in mijn nek.
Denk nl dat hij bij deze behandeling mijn bewegingsuitslag weer een heel stuk kan vergroten, jippieeee :banana:
 
Ja Rob daar snap ik ook niks van ik kom er nooit aan, Jerney is gewoon gemaakt voor die cardiozooi:D
 
Ja Rob daar snap ik ook niks van ik kom er nooit aan, Jerney is gewoon gemaakt voor die cardiozooi:D

Ja, hehe, jullie moeten ook veel meer gewicht verplaatsen, dat is ook een kunst :D
 
Ik heb veel respect voor wat je bereikt hebt, netjes gedaan Jerney ;) Ga je ook wedstrijden draaien bij de masters, of doe je dat al?
 
Ik heb veel respect voor wat je bereikt hebt, netjes gedaan Jerney ;) Ga je ook wedstrijden draaien bij de masters, of doe je dat al?

Thnx!

Ik heb 1 keertje mee gedaan met NK Naturals in 2005 maar mijn bf% was gewoon te hoog :(
Ik durf je niet te zeggen of ik ooit weer mee ga doen, twijfelgevalletje ;)
 
Thnx!

Ik heb 1 keertje mee gedaan met NK Naturals in 2005 maar mijn bf% was gewoon te hoog :(
Ik durf je niet te zeggen of ik ooit weer mee ga doen, twijfelgevalletje ;)

Tuurlijk wel meid, bij de Masters figure blaas je ze allemaal van het podium.
 
Tuurlijk wel meid, bij de Masters figure blaas je ze allemaal van het podium.

Ik vraag me af of er wel genoeg dames Masters in de Fitness of Performance klasse zijn? :dunno:

Niet leuk om van mezelf te winnen toch :D
 
Ik vraag me af of er wel genoeg dames Masters in de Fitness of Performance klasse zijn? :dunno:

Niet leuk om van mezelf te winnen toch :D

Zorg ik wel voor 20 deelneemsters :D
 
:roflol:


beter iets dan niets he :D

Heb nooit geen klagen over aandacht van Vrouwlijk schoon, van 20 tot 80 jaar wel.
haha, als ik bij m'n Oma in de service flat kom, kunnen de oude dames niet van me afblijven, hou er een trauma aan over :roflol:
 
Heb nooit geen klagen over aandacht van Vrouwlijk schoon, van 20 tot 80 jaar wel.
haha, als ik bij m'n Oma in de service flat kom, kunnen de oude dames niet van me afblijven, hou er een trauma aan over :roflol:
:roflol:hehe.
 
:roflol:

Dat vraagt om fotootjesssss!!!!!!!!:D

Zo modern zijn ze niet,dat ze met digcams staan te flitsen.
Ik hou ook helemaal niet van foto's waar ik opsta.:)
 
Back
Naar boven