AndroidHealthClinic

Loca's Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ze drinkt geen chocomel.. dat was een leugen om PL stemmen te krijgen in de contest.
 
yep yep!!! :cool:

Ga je ook al snel op vakantie?
Eind deze week.. Roadtrip!!! :woot:
Echt he, zulke billen, ze drinkt chocomel en ze doet deadlifts.
:o
Ze drinkt geen chocomel.. dat was een leugen om PL stemmen te krijgen in de contest.
Ik drink wel chocomel! :mad:
En anders had het alsnog niet gewerkt als het me daar om te doen was geweest. ;)

Ryu wilde geen foto maken van hoe ik chocomel drink..:roflol:

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

:eek: Wat een verschrikkelijke leugen!

Komop Gijs... Kwam ik op jou over als iemand die zou liegen over het drinken van zoiets verrukkelijks als chocomel? :sad:
 
Je zou me dan wel teleurstellen:(....:D
 
Liegen over het zwarte goud...

Het hele PL hok keurt deze gebeurtenis af.
 
:D

Blijft een hardcore bodybuilder he die Niels hehe. Hij is bang dat de PL-ers je gaan stalken als hij die pic zou maken.
 
:D

Blijft een hardcore bodybuilder he die Niels hehe. Hij is bang dat de PL-ers je gaan stalken als hij die pic zou maken.

Dan zou ze onze mascotte worden. Ik had de t-shirts al bij de drukker liggen.. ik wachtte alleen nog op de beloofde foto.
 
Je zou me dan wel teleurstellen:(....:D

Liegen over het zwarte goud...

Het hele PL hok keurt deze gebeurtenis af.

:D

Blijft een hardcore bodybuilder he die Niels hehe. Hij is bang dat de PL-ers je gaan stalken als hij die pic zou maken.

Dan zou ze onze mascotte worden. Ik had de t-shirts al bij de drukker liggen.. ik wachtte alleen nog op de beloofde foto.

I :heart: chocomel!!!! :mad::(

Je aaste dus eigenlijk gewoon op een foto voor je t-shirts, jesaja? :D
 
Ik heb er in ieder geval een pak chocomel bij gepakt want ik kreeg dorst van dit gesprek;)
 
:D

Blijft een hardcore bodybuilder he die Niels hehe. Hij is bang dat de PL-ers je gaan stalken als hij die pic zou maken.

Ik vrees van wel, mag niet zwaarder worden voor mijn klasses, dus geen chocomel voor mij. Iedereen weet tenslotte dat chocomel in combinatie met ryubolic voor mega gains zorgt..

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Eind deze week.. Roadtrip!!! :woot:

:o

Ik drink wel chocomel! :mad:
En anders had het alsnog niet gewerkt als het me daar om te doen was geweest. ;)

Ryu wilde geen foto maken van hoe ik chocomel drink..:roflol:

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------



Komop Gijs... Kwam ik op jou over als iemand die zou liegen over het drinken van zoiets verrukkelijks als chocomel? :sad:


Full of shit.. Nooit gebeurd.
 
wow ziet er goed uit loca!

hoe zwaar doe je die deads?
 
Setjes met 80. Top lag tijdje terug op 120.
 
Dat is bijna jouw 1rm toch bascross?
 
Ik vrees van wel, mag niet zwaarder worden voor mijn klasses, dus geen chocomel voor mij. Iedereen weet tenslotte dat chocomel in combinatie met ryubolic voor mega gains zorgt..

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------




Full of shit.. Nooit gebeurd.

Huh hoezo niet zwaarder worden?? Ben ik nu gek of is dit tegengesteld aan het doel van de bb-er. Ik bedoel het is toch nooit weg om wat extra kgs zuivere spiermassa bij te krijgen.
 
Squat max 80 en bench is 50 kg, maar de bench is wel in setjes. De squat is 1 rpm.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven