AndroidHealthClinic

SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
is die 150 niet wat slap voor jou ?
 
hmm ik trek hem net open, eigk wel ja....
 
ik heb er toen ook 3 besteld...waarvan de lichste 150. Die krijg ik met beide handen dicht.

---------- Toegevoegd om 17:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

btw jij deed ook ochtendcardio he ? hoe pakte jij dat aan?
 
Morgen nog maar 2 bestellen dan ja, van deze krijg ik nooit monsterlijke grip :P


Ochtendcardio heb ik inderdaad gedaan. Ik stond een uurtje eerder op dan normaal, zette een bak koffie, pakte 2 flinke scheppen BCAA, goot alles naar binnen en ging dan 45/60 minuten fietsen met een hartslag van 130-150. Direct daarna schoof ik 5 eieren, 100g groente, 3 of 4 visoliecaps en multivitamine naar binnen en dan ging ik werken.
 
Morgen nog maar 2 bestellen dan ja, van deze krijg ik nooit monsterlijke grip :P


Ochtendcardio heb ik inderdaad gedaan. Ik stond een uurtje eerder op dan normaal, zette een bak koffie, pakte 2 flinke scheppen BCAA, goot alles naar binnen en ging dan 45/60 minuten fietsen met een hartslag van 130-150. Direct daarna schoof ik 5 eieren, 100g groente, 3 of 4 visoliecaps en multivitamine naar binnen en dan ging ik werken.
heb namelijk besloten om vanaf vrijdag echt te gaan cutten...aangezien donderdag mn mountainbike komt(heb nu geen fiets:rolleyes:).. Moet mn VS ook nog aanpassen.
 
waar denk je aan kwa voedingsschema? ik heb toen low carb gedaan, gaat echt als een mofo, alleen de eerste week is echt niet leuk...
 
Magnesium, goud spul, vandaag gedeadlift zonder ook maar een beetje grip fail! en dan zet je natuurlijk gelijk een nieuwe PR! 1x165k =D
 
nice deadlift!

de eerste keer deadliften met magnesium is idd een verademing
 
mhh ik ga ook maar eens Mg aanschaffen als ik dat zo hoor :p
 
gister ff flink m'n rug en biceps gesloopt, pomp in me lats was zo heftig dat ik tijdens biceps curls kramp kreeg in m'n lats :P

ondertussen zit ik ook wat info op te zoeken over de FST7 trainingsmethode, klinkt wel interresant, maar het lijkt me niet zwaar genoeg om echt flink te kunnen gainen... iemand weleens gedaan??
 
gister ff flink m'n rug en biceps gesloopt, pomp in me lats was zo heftig dat ik tijdens biceps curls kramp kreeg in m'n lats :P

ondertussen zit ik ook wat info op te zoeken over de FST7 trainingsmethode, klinkt wel interresant, maar het lijkt me niet zwaar genoeg om echt flink te kunnen gainen... iemand weleens gedaan??
hoe gaat dat ongeveer in zijn werk dan?
 
http://www.fst-7.com/

Sample week workout
Day one: Biceps and triceps, calves
Day two: Legs
Day three: OFF
Day four: Chest and triceps
Day five: Back and calves
Day six: Shoulders and biceps
Day seven: OFF

en wat sample muscle workouts volgens zijn princiepe

Triceps
Close-grip bench press 3-4 x 8-12
Weighted or machine dip 3 x 8-12
Overhead cable extension 7 x 8-12
(beginner and intermediate)
Skull crushers 7 x 8-12


Chest
Incline dumbbell press 3-4 x 8-12
Incline dumbbell flye 3 x 8-12
Flat Hammer or dumbbell press 3 x 8-12
Pec deck or cable crossover 7 x 8-12


Quads
Leg extensions 3-4 x 8-15
Squats 4 x 8-12
Hack squat or leg press 3 x 8-15
Leg extension or leg press 7 x 8-15

Shoulders
Seated dumbbell press 4 x 8-12
Barbell or dumbbell front raise 3 x 8-12
Dumbbell lateral raise 3 x 8-12
Lateral raise machine 7 x 8-12

Het hele idee is dat je de fascia rond de spieren oprekt zodat er meer ruimte is voor spiergroei... dat oprekken doe je door die laatste oefening van 7 sets, daarmee creer je een gigantische pomp zodat de fascia oprekt, maar ik weet niet echt of dat opkan tegen some good old compound training zoals ik ze altijd doe eigk....
 
het klopt wel dat het oprekken van de fasciae zorgt voor meer ruimte voor spiergroei.
maar zoals je al zegt, als je de compounds zwaar doet krijg je ook een brutale pomp (ik toch :D) en dus rekken die fasciae dan ook open. en nu kun je afwegen wat je het meeste gaat opleveren, oprekken van de fasciae door compounds of isolatie. misschien maakt dit voor het lichaam niet uit waarmee je de fasciae opentrekt maar ik DENK dat je met compounds algemeen meer spiermassa gaat creeëren in de opengerekte fasciae dan met isolatie.

just my 2 cents ;)
 
tja ik heb altijd meer het idee dat je als ecto niet zoveel gaat bereiken met isolaties... en idd, als een ik set brutaal squat/dead of bench sta ik ook helemaal strak + dat je ook nog een berg omliggende spieren traint die je met isolaties niet zou doen....
 
Laatst bewerkt:
tja ik heb altijd meer het idee dat je als ecto niet zoveel gaat bereiken met compounds... en idd, als een ik set brutaal squat/dead of bench sta ik ook helemaal strak + dat je ook nog een berg omliggende spieren traint die je met isolaties niet zou doen....
hoe bedoel je?
 
ow wups... ik zit ook tegelijkertijd te werken / op te letten op een script... :$

ik bedoelde natuurlijk, dat je als ecto niet zoveel opschiet met isolaties...


edit

wat ik me net bedenk, misschien is FST een beetje te combineren met m'n normale workout, dus bijv. gewoon je stuff doen, en dan afsluiten met 7x15 voor de pomp ofzo ( mocht je die nog niet hebben ( yeah right :P ))
 
Laatst bewerkt:
wat ik me net bedenk, misschien is FST een beetje te combineren met m'n normale workout, dus bijv. gewoon je stuff doen, en dan afsluiten met 7x15 voor de pomp ofzo ( mocht je die nog niet hebben ( yeah right :P ))

zat ik ook net aant e denken, ik zou zeggen probeer het eens?
 
word dan wel van de winter, eerst ff een paar weken periodiseren hoor want ik ben echt kapot nu joh.. deze week nog 1x trainen en dan volgende week ff helemaal off, ook omdat het echt druk word op het werk...

erhh.. lol, SebastiaanG z'n winter begint in september in princiepe, dus voor normale mensen is dat herfst :P
 
hoe de &*%$ moet ik dat dan weten?? ik ben ecto dus kan je alleen vertellen wat voor mij werkt....
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven