XXL Nutrition

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wtf waar gaat deze discussie in hemelsnaam over????
Glute ham raise heb ik al eerder getraind goede oefening idd!
@ Boto --> totaal aantal carbs moet nog even een schema maken. Heb de afgelopen dagen een beetje op gevoel gegeten. Vanavond even wat in elkaar draaien. Moet in ieder geval de carbs x2 doen.

Net getraind beesten;

Oef 1 Incline benchpress benchpress
12x60
10x80
10x90
8x100
4x110

Oef 2 Close grip bench press
5x70
5x80
5x90
5x90
5x100

Oef 3 Military press
10x70
10x70
8x80

Oef 4 Barbell row
12x60
10x80
8x100
6x110

Oef 5 Front lat pull down
12x70
12x80
10x90
8x100

Oef 6 Dumbbell curl superset met push down
20 kg dumbbells + full stack push down 3x

Oef 7 weighted ropeCrunch superset met stokdraaien
3x50x70 kg + 50 stokdraaien

Pittige training goed gewerkt een dikke voldoende! Reward-->Is wel weer proppen met meer carbs:o


beef after.jpg
 
WTF je bent ineens op de MP van 50/60kg naar 80kg gegaan? Schouder probleem voorbij?
 
Ik zie steeds minder vlees!!!
 
Is er ff een aan het knallen hierzow.... sjit man, wat een heftige training! En nog ff dikke supersets erachteraan, gek! Lekkere pomp zeker?
 
Hehe je wordt echt snel sterker man:D Wanneer kan ik je verwachten om eens sterkste man te proberen?

En weer beef:)
 
Potdorie wat een training weer.
Kanjer!

8x70kg MP nadat je al 2 oefeningen op de bench hebt gedaan! :)
 
Steke schouders maat! :thumb:
En de rest gaat ook goed. :D
Heavy dude hoor.
Je bent het levende bewijs dat volharding echt werkt! :bow:
 
Tering kerel na een incline bench, CGBP nog ff een military press van 8x 80kg doen!
Jij gaat hard man!
 
WTF je bent ineens op de MP van 50/60kg naar 80kg gegaan? Schouder probleem voorbij?

Ik in mijn log een tijd geleden vermeld dat ik elke week naar de fysio ben gegaan voor mijn schouder. Dit heeft erg goed geholpen. Kan nog zwaarder trainen alleen ben ontzettend bang voor mijn blessure nog steeds. Dat is heel irritant trainen als je bang bent voor een blessure.

Ik zie steeds minder vlees!!!
lol scherp gezien dit was 200 gram ipv de gebruikelijke. Toevallig was dit het laatste.....Maar ga inderdaad iets minder vlees eten.

Is er ff een aan het knallen hierzow.... sjit man, wat een heftige training! En nog ff dikke supersets erachteraan, gek! Lekkere pomp zeker?
Thanks Kwark....was een pittige training en behoorlijk leeg inderdaad.

Hehe je wordt echt snel sterker man:D Wanneer kan ik je verwachten om eens sterkste man te proberen?
En weer beef:)

lol die beef is instant grow G. Sterkste man daar ben ik toch lang nog niet sterk genoeg voor? Lijkt mij echt wel leuk om eens mee te doen!

Nope, de rest wordt gewoon meer. Is enkel relatief. @ XL: nice incline benchpress benchpress man.

Thanks Beginner, het vertekend ook idd ik eet 2tot3 x zoveel carbs inderdaad!

Potdorie wat een training weer.
Kanjer! 8x70kg MP nadat je al 2 oefeningen op de bench hebt gedaan! :)
Thanks Koekie was pittig inderdaad.(8x80;)) Dit programma is anders gemaakt dan hoe ik het gebruik qua perc.1rm maar ik probeer gewoon niet tot failure te trainen. Dit is van de beroemde westside shizzle.

Steke schouders maat! :thumb:
En de rest gaat ook goed. :D Heavy dude hoor.Je bent het levende bewijs dat volharding echt werkt! :bow:
Thanks Grote!

Tering kerel na een incline bench, CGBP nog ff een military press van 8x 80kg doen! Jij gaat hard man!
Thanks net jouw fysiek gezien damn jij gaat ook hard man.

LB 2

deadlift
5x120
5x140
5x160
5x180
Techniek is nog steeds niet goed. Ik schijn nog steeds te veel vanuit mijn rug te trekken. Moet mijn heup lager houden blijven oefenen dus! Iemand tips hiervoor?

Full squat
10x80
10x100
8x110
8x130

Oef 3 GHR
Dikke fail alles geprobeerd op de mat tussen twee bankjes. Iemand suggesties?

Oef 4 Adductie supersetted met seated leg curl
3x15x70 full stack + 3x15x70 full stack (k*t apparaten gaan niet zwaarder)

Oef 5 Seated calf raise
2x20 hh
2x15 hh

Oef 6 Hyperextension supersetted met straight leg raise hangend
3x15 hh van ieder oefening begonnen met straight leg raise(die leg raise is echt dodelijk voor je onderbuik als je echt strekt en langzaam uitvoert)
 
Goede training XL!
 
Een mens is sowieso geneigd te tillen uit de rug. Ik betrap mijzelf er ook op, maar daar heb ik wat op gevonden: Klinkt stom, maar probeer het maar eens. Als je tijdens het optillen naar beneden kijkt, til je meer uit je rug, dan wanneer je vooruit of liever nog iets naar boven kijkt.

En gewoon de tijd nemen met jezelf goed te positioneren voor de barbell. Ik hou hooguit een hand breedte afstand van de barbell t.o.v. benen.

PS: Sjit man, jij pakt ze rustig 5x180 gek!! Ziekelijk sterk gewoon!
 
Doe enkel negatieve reps op de GHR. Dus je enkel vertraagd laten zakken. Hierdoor word je snel sterk. Dit doe je tot dat je 1 volledige rep kan maken en dan kan je het gaan combineren.

succes


@ DL

Hou je quads een graad of 5 boven parallel. Dan zit je op de juiste diepte bij het inhurken.
 
Laatst bewerkt:
Een mens is sowieso geneigd te tillen uit de rug. Ik betrap mijzelf er ook op, maar daar heb ik wat op gevonden: Klinkt stom, maar probeer het maar eens. Als je tijdens het optillen naar beneden kijkt, til je meer uit je rug, dan wanneer je vooruit of liever nog iets naar boven kijkt.

En gewoon de tijd nemen met jezelf goed te positioneren voor de barbell. Ik hou hooguit een hand breedte afstand van de barbell t.o.v. benen.

PS: Sjit man, jij pakt ze rustig 5x180 gek!! Ziekelijk sterk gewoon!

x2 ik probeer ook naar voren te kijken, werkt wel.
en misschien proberen kont iets meer naar achteren?

verder hele brute training man! ;)
 
Ehh..pittige training hierzo makker! Die full squats zijn echt monsterlijk! :D
 
Goede training XL!
Thanks:D

Ehh..pittige training hierzo makker! Die full squats zijn echt monsterlijk! :D

Thanks rookie van DBB met het meeste talent....:)


Als je tijdens het optillen naar beneden kijkt, til je meer uit je rug, dan wanneer je vooruit of liever nog iets naar boven kijkt.
Thanks Kwark ik zal er nog meer opletten;)

x2 ik probeer ook naar voren te kijken, werkt wel. en misschien proberen kont iets meer naar achteren?
verder hele brute training man! ;)
Ja die kont naar achteren doe ik nu goed. Maar op de een of andere manier werk ik te weinig met mijn benen gelijk vanaf de start , thanks!

Doe enkel negatieve reps op de GHR. Dus je enkel vertraagd laten zakken. Hierdoor word je snel sterk. Dit doe je tot dat je 1 volledige rep kan maken en dan kan je het gaan combineren.
succes
Ja, dat heb ik vandaag gedaan en dat vond ik een fail.
Op een bankje iemand houdt mij bij mijn kuiten stevig vast en er staat iemand voor die vangt mij op met zijn handen op mijn handen. Proberen langzaam te laten zakken. Alleen ik voel te weinig effect??? Had hem 2x10 hh gedaan en toen gestopt..........:eek:

Vanochtend van die Jeppe pannenkoeken en 4 boterhammen en 200 gram gerookte zalm. Voeding na de training --> 250 gram tartaar, 250 gram brocolli, 130 gram volkoren spaghetti & 4 broodjes , 200 gram rosbief, bieslook, light mayonaise en dyon mosterd = INSTANT GROW PR!





vandaag 001.jpg


vandaag 002.jpg
 
Goed om te horen dat die blessure voorbij is, je gaat goed. Heb hetzelfde met mijn borst gehad met die rib blessure. De eerste trainingen ben je als de dood dat het weer fout gaat.

Heb nog een tip voor die deads, halting deadlift. Hierbij train je uitsluitend op het eerste deel van de lift. Gewicht pak je wat minder waardoor je meer herhalingen kunt pakken. Hierdoor kun je je goed op de techniek focussen. Hou die heupen dan mooi laag en je slijpt de techniek als het ware erin. Goeie assistance voor de deads dus.
 
Je moet niet verwachten dat je de eerste keer een full rom GHR kan. Dat kan bijna niemand. En als iemand zegt dat ie het kan wilt seagal eerst een filmpje zien :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven