XXL Nutrition

g3rr3: train till you drop dead (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Damnn auwe! die 100 BP ben ik toch wel behoorlijk jaloers op! :eek:

Keep up the good work!

G3rr3 gebruikt steroids, is logisch dat ie zo hoog BP'ed. ;)
 
wendler prep!

Pushpress
opwarming
5*25kg
5*35kg
3*40kg
Werksets
5*50kg
5*52.5kg
repout
9*55kg -fail op de 10de :fuu:

Military press
5*35kg
5*40kg
3*45kg
3*50kg
1*60kg

Shoulder press
12*18kg
10*20kg
8*24kg
8*26kg -easy!

Side raises
12*10kg
10*10kg
8*12kg
8*12kg

voila ;)

Zeer sterkte training hoor.. Brutaale MP,
denk je er nooit aan STRONGMEN te worden? Je hebt er de bouw en de kracht wel voor!!

(Ik heb bijvoorbeeld de bouw er niet voor)
 
Echt sterk die training, raar dat je push press zo dicht bij je MP ligt..
 
Als jij voortaan geen geld hebt voor supp's of eten, kan je mooi je mede studentjes hun geld afpakken, die zijn toch allemaal half zo klein als jij als je het mij vraagt...
 
Zeer sterkte training hoor.. Brutaale MP,
denk je er nooit aan STRONGMEN te worden? Je hebt er de bouw en de kracht wel voor!!

(Ik heb bijvoorbeeld de bouw er niet voor)

No offence maar de kracht bij langerna ook niet. :p
Ja G3rr3 misschien kan je voor strongmen gaan? :p
 
Kan best hoor, kracht is altijd te trainen, je moet er ook de genen voor hebben natuurlijk.
 
No offence maar de kracht bij langerna ook niet. :p
Ja G3rr3 misschien kan je voor strongmen gaan? :p

Een zeer onzinnige opmerking.. Kijk naar je eigen krachtstats..

(Wie kaatst kan de bal verwachten..)
 
massa = kracht
 
Een zeer onzinnige opmerking.. Kijk naar je eigen krachtstats..

(Wie kaatst kan de bal verwachten..)

Het grappige is dat ik mezelf altijd zwak noem. Maar dat kan jij blijkbaar niet opvatten. En me stats zijn (weer no offence) altijd nog beter dan die van jou. :D
 
wendler prep: legs

Fullsquat
opwarming
5*50kg
5*62.5kg
3*75kg
werksets
5*92.5kg
5*100kg
repout
10*105kg -kon nog wel wat reps eruit persen maar had geen spotter dus wilde niets voor het onzekere nemen!

Box squat parallel op laagste punt
5*120kg
3*130kg
3*140kg
3*150kg
3*160kg -easy! :D

Leg press ass to plate of course!
15*200kg
12*210kg
12*220kg
12*230kg

Calf press on leg press boven elke keer een static hold van 1 sec
25*230kg
22*240kg
22*250kg
22*260kg -fullstack
**na elke set een paar rondjes in de gym stappen tegen de verzuring, jongens wat een kramp krijg je daarvan :D
**

thanks for the support guys!

over en sluiten ;)
 
Het grappige is dat ik mezelf altijd zwak noem. Maar dat kan jij blijkbaar niet opvatten. En me stats zijn (weer no offence) altijd nog beter dan die van jou. :D

Jij bent + 20 Kilo..

En nu is het klaar.. Ik weet dat ik niet voor kracht moet gaan omdat dat mij totaal niet ligt, en ik er geen aanleg voor heb..

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Sterk, erg sterk, als ik het zo lees lijkt het wel of alles met 2 vingers in de neus ging!
 
Goed dat je RDL hebt buiten gesloten. :thumbs:
En ja Calf Presses ftw. :D
Goed gelukt die reps out bro! Wat een top resultaat wederom! :thumbs:
Verwacht binnenkort een veel hogere Squat dan die 130, maar jou kennende gaat dat zekers gebeuren! :thumbs:
En jij kan zekers niet wachten tot je eindelijk kan benchen? :D
 
Looks good, very good!
 
Als de meisjes ff een ander topic vol gaan janken... Harde benen training kerel! Ik hoop voor je dat je geen trappen bent tegengekomen op je weg naar huis ;)
 
kelere hee, wat een stats ook... je gaat hard kerel!
thanks bro! jij gaat ook knetterhard!

Damnn auwe! die 100 BP ben ik toch wel behoorlijk jaloers op! :eek:

Keep up the good work!
thanks makker!

G3rr3 gebruikt steroids, is logisch dat ie zo hoog BP'ed. ;)
:rolleyes: zal het maar als compliment zien zeker?

Zeer sterkte training hoor.. Brutaale MP,
denk je er nooit aan STRONGMEN te worden? Je hebt er de bouw en de kracht wel voor!!

(Ik heb bijvoorbeeld de bouw er niet voor)
denk er inderdaad aan om over een paar jaar wat strongman events te doen, lijkt me wel leuk :D

Echt sterk die training, raar dat je push press zo dicht bij je MP ligt..
was ook een lichte training, PP bijlange na niet tot max en MP wel zo goed als max ;) daarbij liggen PP en MP nooit echt heel ver uit elkaar hooguit 10-15kg

Als jij voortaan geen geld hebt voor supp's of eten, kan je mooi je mede studentjes hun geld afpakken, die zijn toch allemaal half zo klein als jij als je het mij vraagt...
Hahahaha :haha:

No offence maar de kracht bij langerna ook niet. :p
Ja G3rr3 misschien kan je voor strongmen gaan? :p
daarom train ik toch... om kracht te winnen...

Kan best hoor, kracht is altijd te trainen, je moet er ook de genen voor hebben natuurlijk.
inderdaad

Een zeer onzinnige opmerking.. Kijk naar je eigen krachtstats..

(Wie kaatst kan de bal verwachten..)
:p

massa = kracht
+10000000

Het grappige is dat ik mezelf altijd zwak noem. Maar dat kan jij blijkbaar niet opvatten. En me stats zijn (weer no offence) altijd nog beter dan die van jou. :D
eaze down killer ^^

Jij bent + 20 Kilo..

En nu is het klaar.. Ik weet dat ik niet voor kracht moet gaan omdat dat mij totaal niet ligt, en ik er geen aanleg voor heb..

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Sterk, erg sterk, als ik het zo lees lijkt het wel of alles met 2 vingers in de neus ging!
training ging redelijk makkelijk ja :D

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Goed dat je RDL hebt buiten gesloten. :thumbs:
En ja Calf Presses ftw. :D
Goed gelukt die reps out bro! Wat een top resultaat wederom! :thumbs:
Verwacht binnenkort een veel hogere Squat dan die 130, maar jou kennende gaat dat zekers gebeuren! :thumbs:
En jij kan zekers niet wachten tot je eindelijk kan benchen? :D
repout ben ik inderdaad zeer over te spreken :D
morgen benchen 105 a 110kg :hedbang:!

Looks good, very good!
thanks bro!

Als de meisjes ff een ander topic vol gaan janken... Harde benen training kerel! Ik hoop voor je dat je geen trappen bent tegengekomen op je weg naar huis ;)
hehe inderdaad :D
nee spijtig genoeg moet ik voor op mijn kamer te komen wel 20 trappen doen :D

BS... ik heb amper massa op m'n borst maar bench wel 130k...
hangt ook wat van de repranges en vooral van je genen af, je hebt misschien niet zo een goede aanleg voor een dikke chest?
 
Haha, G3rr3 op de strongmens wat een zicht zal dat zijn zeg. :p
Kan ik tegen me mede-BB-ers zeggen dat die jongen op de tv scherm degene was die altijd mij p00wnde hier op DBB. :D
(als mensen het verschil tussen een BB-er en strongmen kunnen zien tenminste, laatst zaten 2 knuppels te zeggen dat ze niet zoals die 'bodybuilders' willen zijn.. Bij een truckpull evenement ???)
 
Haha, G3rr3 op de strongmens wat een zicht zal dat zijn zeg. :p
Kan ik tegen me mede-BB-ers zeggen dat die jongen op de tv scherm degene was die altijd mij p00wnde hier op DBB. :D
haha op TV zal ik wrsl nooit komen :o
maar een beetje amateur wedstrijden en maybe ooit het BK ofzo :D maar dat zijn doelen voor later, als ik 25 ben ofzo ;)
 
hangt ook wat van de repranges en vooral van je genen af, je hebt misschien niet zo een goede aanleg voor een dikke chest?

Aanleg voor een dikke chest is denk echt minimaal bij mij, komende tijd ff wat rustig aan expirimenteren met oefeningen om te zien of ik nog wat over het hoofd zie...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven