MuscleMeat

g3rr3: train till you drop dead

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
haha op TV zal ik wrsl nooit komen :o
maar een beetje amateur wedstrijden en maybe ooit het BK ofzo :D maar dat zijn doelen voor later, als ik 25 ben ofzo ;)

Flink wat jaartjes nog dus flink wat gewichten om te pakken, hehe. ;)
Gewoon op de lange termijn bekijken zodat je lifts ook vele malen hoger zijn. That's the attitude. :thumbs:
Hou je tenminste jezelf bezig tot die tijd! :hedbang:

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Aanleg voor een dikke chest is denk echt minimaal bij mij, komende tijd ff wat rustig aan expirimenteren met oefeningen om te zien of ik nog wat over het hoofd zie...

Probeer anders te Inclinen en wat Cable Crosses te doen? Misschien nog wat Dumbbell Fly's? Pas beoordelen als je alles hebt geprobeerd bro. ;)
 
Aanleg voor een dikke chest is denk echt minimaal bij mij, komende tijd ff wat rustig aan expirimenteren met oefeningen om te zien of ik nog wat over het hoofd zie...
Offtopic: Zorg bij bench wel ervoor dat je geen lockout toepast geloof dat het zo heet?); betekend dat je je armen niet volledig strekt tussen reps door, zodat je kan rusten. Net voordat je helemaal boven bent direct weer naar benee, en net iets boven je borst weer omhoog, zodat je niet chest bounced.. en flink breed pakken uiteraard
 
Offtopic: Zorg bij bench wel ervoor dat je geen lockout toepast geloof dat het zo heet?); betekend dat je je armen niet volledig strekt tussen reps door, zodat je kan rusten. Net voordat je helemaal boven bent direct weer naar benee, en net iets boven je borst weer omhoog, zodat je niet chest bounced.. en flink breed pakken uiteraard

http://www.youtube.com/watch?v=rMEgKgZOJi8

No explaining needed. :)
 
Dan moet je voortaan wat breder gaan benchen en niet zo op je triceps vertrouwen ;)


ik bench echt wel breed genoeg, dat is het probleem niet...


Probeer anders te Inclinen en wat Cable Crosses te doen? Misschien nog wat Dumbbell Fly's? Pas beoordelen als je alles hebt geprobeerd bro. ;)

flys doe ik uiteraard nu ook al, incline uiteraard ook...


Offtopic: Zorg bij bench wel ervoor dat je geen lockout toepast geloof dat het zo heet?); betekend dat je je armen niet volledig strekt tussen reps door, zodat je kan rusten. Net voordat je helemaal boven bent direct weer naar benee, en net iets boven je borst weer omhoog, zodat je niet chest bounced.. en flink breed pakken uiteraard

het bovenin locken doe ik idd wel, zal eens proberen dat eruit te laten... ook een proberen om NOG breder te gaan kwa handpositie...
 
haha er komt leven in mijn logje :D nice :p
 
Erg mooie been training Gerre. Die 10x105kg is erg bruut. Je blijft sterk gaan.
 
Erg mooie been training Gerre. Die 10x105kg is erg bruut. Je blijft sterk gaan.
thanks mac! 12 reps zaten er zeker in maar zonder spotter(s) speelde ik liever op safe :D
 
thanks mac! 12 reps zaten er zeker in maar zonder spotter(s) speelde ik liever op safe :D

Gewoon doen G3rr3, je hebt die safety bar altijd nog. :D
 
Gewoon doen G3rr3, je hebt die safety bar altijd nog. :D
ik was tevreden met 10 reps hoor, dit is een voorbereiding. kijken of het schema goed in elkaar zit om dan binnenkort een weekje te maxen, dan een weekje deloaden en dan beginnen met cycle 1 :D
 
ik was tevreden met 10 reps hoor, dit is een voorbereiding. kijken of het schema goed in elkaar zit om dan binnenkort een weekje te maxen, dan een weekje deloaden en dan beginnen met cycle 1 :D

Wat een toetje zal dat zijn, haha! :D
Je gaat vast weer volop knallen, zal er een hogere deadlift de lucht in gelanceerd worden of blijf je nog voorlopig met die 170 zoet? :)
 
het bovenin locken doe ik idd wel, zal eens proberen dat eruit te laten... ook een proberen om NOG breder te gaan kwa handpositie...
Succes ermee man. laat maar weten of het wat geworden is :)
 
Wat een toetje zal dat zijn, haha! :D
Je gaat vast weer volop knallen, zal er een hogere deadlift de lucht in gelanceerd worden of blijf je nog voorlopig met die 170 zoet? :)
ga toch proberen 175-180 te halen hoor :D
 
training van vanavond: chest

bench: setup PP/SQ
floor press: 5*5-1 **alleen als er de plaats voor is (wat ik spijtig genoeg betwijfel)**
incline press: 4*12-6
incline flyes: 4*12-6
 
:fuu:fuu:fuu: en nog eens :fuu:!!!!!
wat een ****ing k*ttraining! echt niet normaal... bench press set up ging redelijk maar dan max testen mislukt door een idiote spotter die veel te vroeg begint te helpen, weg concetratie, weg mindset, weg agressie... potverdomme!

Bench press
warm-up
5*40kg
5*50kg
3*60kg
Werksets
5*75kg
5*80kg
repout
8*85kg PR!
**maar dan...**
0*100kg -spotter begint te helpen terwijl ik nog omhoog ga... weg concentratie en dus fail...
0*100 :fuu: -deze keer met andere spotter, te weinig agressie in de press gezet...
0*100 :fuu::fuu:! -mezelf verrot gescholden voor de lift, hatebreed in de oren laten knallen mezelf opde kop en borst geslagen, maar de kracht was verloren gegaan naar de 2 voorgaande lifts, verdomme!
**had die eerste spotter niet gespot was die 100kg gelukt, sowiezo, daarna was mindset verkloot...

daarna kreeg ik nog te zien dat ik geen ruimte had voor floor presses, potverdomme ten werd ik pas echt pissed! ik loop naar buiten en begin tegen mezelf te schelden (wat een zicht...).

kom terug binnen en vraag wat mijn trainingbuddy gaat doen, Tbar was het antwoord...
oke Tbar dan maar, borst ging toch langs geen kanten...

Tbar gewicht zonder barbell
10*40kg
10*55kg
10*65kg

daarna had ik geen zin meer in niks, ben nog steeds pissed.
 
Zonde man! Jammer dat het niet gelukt is! Komt vanzelf wel goed waarschijnlijk ;)
 
Heb dat ook ooit eens gehad op mij 115kg lift. Balen was dat. Meteen een andere gast gevraagd en die kon wel goed spotten gelukkig.

Er komen nog meerdere trainingen Gerre.
 
inderdaad nog trainingen genoeg hoor :D maar ik was gewwon ****ed up kwaad omdat die gast veel te vroeg begon met spotten terwijl ik nog steeds omhoog kwam
 
Mooizo, heb je me niet nog erger vernederd. :D
Jammer van die bullshit spotter bro! Ik haat dat ook zo erg.. Dan gaan ze me helpen terwijl ik bezig ben met de lift. Like wtf. :p
 
Volgende keer is het jou beurt. Ga je die gast gewoon dissen en zorg je dat de barbell op zijn strot komt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven