Fitness Seller

Yoshuba': From Zero to Hero!

Bezoekers in dit topic

Ik vind het wel apart, je bent 63kg en 1.79 maar lijkt echt mega dun. Toen ik 68 bij 1.85 was ik niet eens echt dun ???
 
Ik vind het wel apart, je bent 63kg en 1.79 maar lijkt echt mega dun. Toen ik 68 bij 1.85 was ik niet eens echt dun ???
Hmm...ik weet het niet ik ben 1.74, misschien had jij toen wat meer vet of ben ik fout hier?

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Goed bezig, je gaat er echt voor dat is duidelijk.

Persoonlijk zie ik niet heel veel verschil tussen je paralell squat en fullsquat, je gaat heel klein beetje dieper bij full. Maar dat komt denk ik omdat je bij je paralell squat ook al goed diep gaat. Maar je moet niet teveel waarde hechten aan mijn opmerking hier omdat ik ook nog beginnend BB`er ben.
Hehe, bedankt Mbeki:) Ik hoop dat iemand me binnekort duidelijk kan zeggen of het voldoet voor een full squat of niet en of ik dan beide moet doen of alleen de full's of parallel's..Toch bedankt maat!
Zaterdag 2 mei : 56,9kg
Zondag 12 juli : 63,5kg

De Kilo's vliegen er goed genoeg aan hoor.
Vergeet niet dat hij nog maar 15 is en van heel ver komt.

Oke my bad. Ik had iets verder moeten kijken.

Goed bezig dan!!
Hmm, hopelijk blijft het er goed bijkomen...van zodra ik niet meer bijkom ga ik meer eten!:D

Idd Yoshuba is heel goed bezig. Maar soms denk ik dat hij zich te veel zorgen maakt over vet aankomen. Daar moet je op het moment niet naar kijken Yoshuba, je zet elke training PR's, dus dat zit wel goed! Af en toe junken kan geen kwaat;)
Idd. Maarja...dat junken haat ik gewoon:p Op vakantie zal ik wel niet veel keus hebben en soms eens moeten junken!:eek::grumble:

Iedereen echt bedankt hoor! Togheter we will ****ing grow!:cool:
 
Hmm...ik weet het niet ik ben 1.74, misschien had jij toen wat meer vet of ben ik fout hier?

1.74 zelfs.. Nee ik had niet meer vet (die foto staat in de contest gallerij).
Toch vaag.
 
Haat aan junken?
wtf dude, junken = lekker + makkelijke kcal, wat wil je nog meer als je bulkt?
 
Haat aan junken?
wtf dude, junken = lekker + makkelijke kcal, wat wil je nog meer als je bulkt?

Agreed..
Dude jij hebt een serieuze bulk nodig vol junk! En dan kan jij over 2 jaar pas denken aan cutten en aan cleanbulken. Tot die tijd gewoon vreten!
 
Je doet het goed man, erg goed dat je alles filmt! Alleen bij BP, touch je dan wel iedere keer je borst? Het lijkt alsof je steeds een paar cm voor je borst stopt, kan door het standpunt van de camera komen natuurlijk. Verder goeie training man!
 
Agreed..
Dude jij hebt een serieuze bulk nodig vol junk! En dan kan jij over 2 jaar pas denken aan cutten en aan cleanbulken. Tot die tijd gewoon vreten!
:rolleyes:
Blijkbaar zegt gewicht en lengte niet alles ofzo.
Hmm...dat vindt ik wel spijtig, ik heb ook al geen aanleg om droog te blijven en om zichtbare buikspieren te hebben...:p
Je doet het goed man, erg goed dat je alles filmt! Alleen bij BP, touch je dan wel iedere keer je borst? Het lijkt alsof je steeds een paar cm voor je borst stopt, kan door het standpunt van de camera komen natuurlijk. Verder goeie training man!
Hmm...meestal tik ik borst wel maar soms ook niet...maarja het gaat wel goed nu:)
 
Haat aan junken?
wtf dude, junken = lekker + makkelijke kcal, wat wil je nog meer als je bulkt?
 
Die full-squat is echt wel full, en die andere wel voorbij parallel.
Ik kan het niet zien door de schijven, maar kijk je wel naar voren (eventueel ietsje omhoog)?
Netjes hoor!
Je begint al mooie beentjes te krijgen :thumb:
 
Haat aan junken?
wtf dude, junken = lekker + makkelijke kcal, wat wil je nog meer als je bulkt?

daar moet ik je wel in bijtreden. miguel, we gaan naar het frietkot volgend weekend! :p
 
Haat aan junken?
wtf dude, junken = lekker + makkelijke kcal, wat wil je nog meer als je bulkt?
Dubble post ftw?:p Maar goed om het nog een keer duidelijk te maken:)
Die full-squat is echt wel full, en die andere wel voorbij parallel.
Ik kan het niet zien door de schijven, maar kijk je wel naar voren (eventueel ietsje omhoog)?
Netjes hoor!
Je begint al mooie beentjes te krijgen :thumb:
Ja hoor! Ik kijk zeker voor mij uit:) Binnekort foto's!
 
met benchen altijd je borst touchen, anders is het net als quarter squats, dat slaat helemaal nergens op.
 
Griptraining Zaterdag 18 juli. SetsxRepsxGewicht.

Barbell reverse wrist curl

3x8x22,5kg PR!

Barbell wrist curl

3x8x22,5kg PR!

Barbell static hold

3x8secondenx90kg rep PR
1x5secondenx100kg PR!

Two handed pinch hold

3x15secondenx25kg rep PR

Dumbbell static hold

1x20secondenx30kg
2x20secondenx32kg

Commentaar: Ging lekker! Duurde maar 20 minuten, daarna nog wat naar Veys zijn techniek gekeken en voor spotter gespeeld:)
 
Ik vind het wel apart, je bent 63kg en 1.79 maar lijkt echt mega dun. Toen ik 68 bij 1.85 was ik niet eens echt dun ???

its called genetics, moest iedereen even "dun" of "breed" zijn aan hetzelfde gewicht dan klopt er toch echt iets niet.
 
Back
Naar boven