MuscleMeat

Yoshuba': From Zero to Hero! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Techniek ziet er erg netjes uit. Maak je over het vet geen zorgen, je bent nu erg droog er kan makkelijk wat vet bij, als je bf echt te hoog wordt dan las je maar een cut in.
 
En continues tension dan?

Daar ben ik verder niet echt mee bekend, ik ben meer een powerlifter. Maar er staat hier op het forum volgens mij een aantal artikels die continuous tension ontkrachten als ik me niet vergis.....
 
Daar ben ik verder niet echt mee bekend, ik ben meer een powerlifter. Maar er staat hier op het forum volgens mij een aantal artikels die continuous tension ontkrachten als ik me niet vergis.....

Ach ja.
Gewicht>TUT.

Dus als je meer gewicht kan pakken dan is het misschien een idee om inderdaad je borst een te tikken. Wat nog maar de vraag is, tenzij je de bar laat bouncen.
Maar hem laten bouncen of iets dergelijks zou ik maar achterwege laten.

Maar de bar 0.5-1 cm boven je borst laten komen en dan weer uitstoten kan je imo niet vergelijken met partial squats bijvoorbeeld.
 
Nette training weer!
Kmoet mijn training zo ook even posten...
 
Wie heeft het over de bar laten bouncen? Ik doe ook geen touch en bounce..... Ik heb juist altijd het idee dat die laatste cm naar je borst toe killer is, maar ieder z'n eigen manier van training toch ;) Als ik op een wedstrijd touch en bounce zou doen is hij sowieso afgekeurd.....Maar partial squats is sowieso onzin, daar zijn we het over eens toch beginner?
 
Wie heeft het over de bar laten bouncen? Ik doe ook geen touch en bounce..... Ik heb juist altijd het idee dat die laatste cm naar je borst toe killer is, maar ieder z'n eigen manier van training toch ;) Als ik op een wedstrijd touch en bounce zou doen is hij sowieso afgekeurd.....Maar partial squats is sowieso onzin, daar zijn we het over eens toch beginner?

Je kan em ook op je borst leggen, en dan vanuit een dode positie weer uitstoten.

Partial squats zijn k*t voor je knieën en totaal onzin inderdaad.
Maar jij maakte de vergelijking tussen benchen zonder touch en partial squats. Dat is evengoed onzin.
 
Jij komt er wel gozer ! Ga zo door.
 
Hmmm ja je hebt gelijk, bij rack lockouts doe je ook geen volledige ROM bedenk ik me net :P Maarja een goeie techniek discussie is altijd leuk toch :thumb: Yoshuba, kijk maar hoe je het doet ;)
 

Nette training weer!
Kmoet mijn training zo ook even posten...

Jij komt er wel gozer ! Ga zo door.
Bedankt beesten! :D
Hmmm ja je hebt gelijk, bij rack lockouts doe je ook geen volledige ROM bedenk ik me net :P Maarja een goeie techniek discussie is altijd leuk toch :thumb: Yoshuba, kijk maar hoe je het doet ;)
Hehe...Jep, ik zie wel wat het best gaat en waar ik het meest uit haal:) Toch interessant zo'n discussie:p
 
Ik ben nu echt aan het mierennken maar moet je je schouders bij de deadlift niet iets over de stang brengen ipv er recht boven zoals jij lijkt te doen?
Correct me if I am wrong.

Goed bezig btw, vooral die squat is iets om trots op te zijn, maar dat wist je al :D

[Link niet meer beschikbaar]
 
Training Zondag 19 juli. SetsxRepsxGewicht.

Full squat

1x5x60kg
1x5x70kg
1x6x75kg rep PR

Parallel squat

3x6x80kg

Military press

1x10x20kg
3x6x30kg rep PR
1x8x25kg

Bent-over barbell row > Ging zwaar k*t:mad:

1x10x45kg
3x7x47,5kg
1x8x45kg

Assistance oefeningen:

Tricep dips

1x8xlichaamsgewicht +4kg
2x4xlichaamsgewicht +4kg

Dumbbell flyes

1x12x9kg
1x10x9kg
1x8x9kg

45° leg press SS Dumbbell hammer curls

3x12x125kg PR! SS 1x10x9kg 2x6x9kg

Dumbbell 45° weighted side bend SS Cable straight back row

3x12x17kg PR! SS 1x10x50kg 1x6x50kg 1x8x45kg

Opdrukken

2x10xlichaamsgewicht +12,5kg PR!

Dan nog 10 minuten hard buikspieren getraint maar dat is niet interessant:p

Commentaar: Oef! Wat een harde training was dit zeg!:D Benen voelen erg goed aan, bij het squatten heb ik eindelijk het gevoel dat mijn core meewerkt!:) De BOR kon véél beter!:(

Off-topic: Heb me net weer vol gegeten:meal:
 
Laatst bewerkt:
lekkere training junior!
Die BOR's zitten wel goed hoor, zou me er geen zorgen over maken ;)
 
Waarom eigenlijk 2 soorten squat per training?
Je maakt een nette full-squat, ik zou me daarop richting ipv ook nog eens een parallelle squat er achteraan te gooien...
(of vermeld bij squat dat je de laatste alleen parallel trok ;))
 
Netjes man! lekkere pr's!
 
lekkere training junior!
Die BOR's zitten wel goed hoor, zou me er geen zorgen over maken ;)
Bedankt maat! Damn...ik zie daar een serieus beest op die avatar van jou!:cool:
Waarom eigenlijk 2 soorten squat per training?
Je maakt een nette full-squat, ik zou me daarop richting ipv ook nog eens een parallelle squat er achteraan te gooien...
(of vermeld bij squat dat je de laatste alleen parallel trok ;))
Hmm...Jah maar bij parallel squat heb ik het gevoel dat ik mijn quads meer aanspreek:p
 
Bedankt maat! Damn...ik zie daar een serieus beest op die avatar van jou!:cool:

Hmm...Jah maar bij parallel squat heb ik het gevoel dat ik mijn quads meer aanspreek:p
beest? nah, beest in wording maybe :p

is maar een gedachte hoor, bij fullsquat spreek je meer spiervezels aan waardoor het 'lichter' LIJKT.
 
Zit je nou 6x75 full te squatten met goede uitvoering?

Damn je wordt echt steeds sterker, de Rookie van DBB!
 
hoeveel rust neem je gemiddeld tussen elke set ?
 
Back
Naar boven