AndroidHealthClinic

Heb je er wel eens aan gedacht om deel te nemen aan wedstrijden?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 41
  • Weergaven 10K
  • Volgers 10

Heb Je Er Wel Eens Aan Gedacht Om Deel Te Nemen Aan Wedstrijden?


  • Totaal stemmers
    153

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Heb je er wel eens aan gedacht om deel te nemen aan wedstrijden?
 
Ik weet het nog niet..Ik denk dat ik eerst bij een paar wedstrijden ga kijken..Zowiezo om foto's te kunnen maken en om een beetje te kijken hoe dat nou is..
 
Ja, lange tijd van zin geweest te gaan voor powerliftingevents.
Maar ben al van die gedachte afgestapt.

Dus kan niets aanvinken. :treuren:
 
Ja, lange tijd van zin geweest te gaan voor powerliftingevents.
Maar ben al van die gedachte afgestapt.

Dus kan niets aanvinken. :treuren:
Optie "Anders" toegevoegd :thumb:
 
Ben er wel een beetje over aan het nadenken....

Maar wat me weerhoudt is dat de competitie vaak echt zoveel kuurt dat het moeilijk is er tegen op te boksen met matig gebruik.
 
Ja - Ik heb reeds deelgenomen aan wedstrijden. Maar ik doe het zo min mogelijk.

Ben er wel een beetje over aan het nadenken....

Maar wat me weerhoudt is dat de competitie vaak echt zoveel kuurt dat het moeilijk is er tegen op te boksen met matig gebruik.

:roflol:!

Het is eindelijk zo ver.. juicers gaan klagen dat ze niet kunnen opboksen tegen gasten die nog veel meer kuren :roflol:
 
Ik ken wel paar wedstrijdjongens en die kuren het HELE jaar door. Dat zie ik gewoon niet zitten.
MN gymeigenaar gebruikte in zn wedstrijdtijd 6 jaar lang achter elkaar dianabol. Zonder tussenpauze!

Als dat nodig is om een beetje te kunnen meedoen zou dat voor mij wel reden zijn geen wedstrijden te doen ja.
 
Nee, doe ik niet aan. Een beetje structuur in mijn leven lijkt me een goed idee, maar om wekenlang zo strikt een dieet aan te houden, en je lichaam zo uit te drogen en af te matten lijkt me niet zo'n goed idee. Ik ga meer voor de constante look :)

Wel ben ik eens wezen kijken en dat was machtig, ik heb ook veel respect voor degenen die het wel doen en ik zal in de toekomst vast nog wel eens gaan kijken. Alleen al je bevinden tussen het publiek, naast de FIBO een van de weinige plekken waar ik een van de kleinsten ben :)
 
:roflol: OMFG dit is echt prachtig. Boehoe hij juiced meer dan ik, het is niet eerlijk. :D
 
:roflol: OMFG dit is echt prachtig. Boehoe hij juiced meer dan ik, het is niet eerlijk. :D
Het is gewoon een overweging voor mij om niet mee te doen.

Het is pas klagen als ik het aankaart nadat ik besluit het echt te gaan doen.
 
Ik ken wel paar wedstrijdjongens en die kuren het HELE jaar door. Dat zie ik gewoon niet zitten.
MN gymeigenaar gebruikte in zn wedstrijdtijd 6 jaar lang achter elkaar dianabol. Zonder tussenpauze!

Als dat nodig is om een beetje te kunnen meedoen zou dat voor mij wel reden zijn geen wedstrijden te doen ja.

echt slim van hem.!!
 
MN gymeigenaar gebruikte in zn wedstrijdtijd 6 jaar lang achter elkaar dianabol. Zonder tussenpauze!
Onmogelijk. Dianabol is zeer giftig en zou al na een half jaar verwoestend werken op je lever.
 
Ga nu een jaar aan de slag om te kijken hoeveel ik in een jaar kan berijken voor de foto contest volgend jaar.( heb mijn strijdplan al klaar)
Als ik de progressie haal die ik heb gepland wil ik het jaar daarna een keer proberen een wedstrijd te doen lijkt me een top ervaring

Vraagje: Als je naturel bent is het dan haalbaar volgens jullie? Of wordt er bij C wedstrijden al veel gebruikt???
 
Laatst bewerkt:
Onmogelijk. Dianabol is zeer giftig en zou al na een half jaar verwoestend werken op je lever.
Tsja hij zegt het zelf, niet echt iets om over op te scheppen lijkt me?
 
Aan een lage dosis trek je dat wel ff, maar aan een beetje effectieve dosis gaat dat echt geen 6j duren voor je geel uitslaat en in het ziekenhuis belandt. Sterke verhalen / cafépraat maw ;)
 
Moest ik iemand in mn gym hebben gehad die me zou begeleiden, zou ik misschien wel wedstrijden gedaan hebben :lifter:
 
anders...laat begonnen met BB, te oud dus. en geen zin om diep te cutten.
 
Ja - ik heb reeds deelgenomen aan wedstrijden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven