XXL Nutrition

Yoshuba': From Zero to Hero! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zit je nou 6x75 full te squatten met goede uitvoering?

Damn je wordt echt steeds sterker, de Rookie van DBB!
Jah, ik denk dat ik nu wel full squat :) Bedant XL, mijn doel is boven de 70kg voor de kerstvakantie want dan is mijn operatie...:rolleyes:
hoeveel rust neem je gemiddeld tussen elke set ?
Hmm, vroeger nam ik ongeveer 2 minuten rust tussen elke set!:eek:
Sinds kort ben ik het het inkorten naar 1 minuut tot 2 minuten, natuurlijk verschilt het altijd wel een keer als een toestel,... bezet is...of als ik echt meer rust nodig heb;)

Mijn trainingsduur is soms wat lang maar ik compenseer dat door soms eens wat supersets in mijn isolatie oefeningen te steken:)
 
Jah, ik denk dat ik nu wel full squat :) Bedant XL, mijn doel is boven de 70kg voor de kerstvakantie want dan is mijn operatie...:rolleyes:

Hmm, vroeger nam ik ongeveer 2 minuten rust tussen elke set!:eek:
Sinds kort ben ik het het inkorten naar 1 minuut tot 2 minuten, natuurlijk verschilt het altijd wel een keer als een toestel,... bezet is...of als ik echt meer rust nodig heb;)

Mijn trainingsduur is soms wat lang maar ik compenseer dat door soms eens wat supersets in mijn isolatie oefeningen te steken:)

1 tot 2 minuten? :eek:
Deadlift doe ik ook 1-1,5 mins rust tijdens het maxen maar anders is het 30sec-1min rust. En soms gewoon niet. :p (je moet zelf beoordelen bij welke gewicht/oefening je hoeveel rust kan nemen ;))
 
Waarom eigenlijk 2 soorten squat per training?
Je maakt een nette full-squat, ik zou me daarop richting ipv ook nog eens een parallelle squat er achteraan te gooien...
(of vermeld bij squat dat je de laatste alleen parallel trok ;))

assistance oefeningen heten dat, ik train ook Squat, en boxed squat of squat en frontsquat in 1 training, kan heel goed
 
assistance oefeningen heten dat, ik train ook Squat, en boxed squat of squat en frontsquat in 1 training, kan heel goed

Sinds wanneer horen full-squat en parallelle squat bij de assistence oefeningen?
Kijk, een full-squat en front-squat in 1 training snap ik...

Leg eens iets meer uit aub...
 
1 tot 2 minuten? :eek:
Deadlift doe ik ook 1-1,5 mins rust tijdens het maxen maar anders is het 30sec-1min rust. En soms gewoon niet. :p (je moet zelf beoordelen bij welke gewicht/oefening je hoeveel rust kan nemen ;))

30 sec rust is echt erg weinig.
1 minuut eigenlijk ook nog.

Ideaal is 2-3 minuten, met kijk op het bijvullen van CP en ATP.

Maarja, als setjes heel ligt zijn, zal je sneller hersteld in. Maar goed, das logisch.
 
Sinds wanneer horen full-squat en parallelle squat bij de assistence oefeningen?
Kijk, een full-squat en front-squat in 1 training snap ik...

Leg eens iets meer uit aub...

Full squat is hier niet de assistance maar de hoofdoefening, parallel squat is hier de assistance, hij gebruikt de parallel squat om sterker te worden met een full squat, dat kan prima, zolang hij geen nadeel ondervind met deze 2 oefeningen en toch vooruitgang boekt kunnen wij geen bezwaar aantekenen toch?

en idd, goeie rust is 2-3 minuten
 
Full squat is hier niet de assistance maar de hoofdoefening, parallel squat is hier de assistance, hij gebruikt de parallel squat om sterker te worden met een full squat, dat kan prima, zolang hij geen nadeel ondervind met deze 2 oefeningen en toch vooruitgang boekt kunnen wij geen bezwaar aantekenen toch?

Heb je het verschil gezien tussen z'n parallel-squat en z'n full-squat?
Dat is geen assistence te noemen...

Klinkt als BS wat je verkondigt.
 
Heb je het verschil gezien tussen z'n parallel-squat en z'n full-squat?
Dat is geen assistence te noemen...

Klinkt als BS wat je verkondigt.

hahahahahaha, tja met mijn bullshit boek ik progressie :thumb: dat hij zn oefeningen niet goed doet kan ik niks aan doen, als je parallel wel doet moet je het ook echt parallel doen en niet dieper. Beter vervang je het met box squats.
 
1 tot 2 minuten? :eek:
Deadlift doe ik ook 1-1,5 mins rust tijdens het maxen maar anders is het 30sec-1min rust. En soms gewoon niet. :p (je moet zelf beoordelen bij welke gewicht/oefening je hoeveel rust kan nemen ;))
Met rust zit het nu wel goed hoor denkik :)
hahahahahaha, tja met mijn bullshit boek ik progressie :thumb: dat hij zn oefeningen niet goed doet kan ik niks aan doen, als je parallel wel doet moet je het ook echt parallel doen en niet dieper. Beter vervang je het met box squats.
Mhmm..van dat niet dieper gaan vindt ik niet zo'n goeie raad. Ik squat nu wel op parallel of net iets eronder met mijn parallel squats dus dat zit goed. Maar mijn grote vraag is nu hoe ik het verder moet opbouwen...
-Alleen full squatten, dus dan opwarmen met full squat en 3 full squats als werkset.
-Alleen parallel squatten, dus opwarmen met parallel squat en 3 parallel squats als werkset, dus ook hoger gewicht.
-Beide squats, dus opwarmen met full squats en dan 1 set nog een zware full squat die ik geleidelijk opbouw en dan 3 parallel squats als werkset.

Ehh..ik geraak er niet aan uit:p
 
Ey yoshuba,
net met je op msn gesproken.:)
Blijf zo doorknallen, en je wordt nog een echt beescht.:D
 
In jou zit veel groei potentie.
Als jij net zo oud bent als mij breek jij heel de gym af.

Blijf zo doorgaan kerel.
 
Met rust zit het nu wel goed hoor denkik :)

Mhmm..van dat niet dieper gaan vindt ik niet zo'n goeie raad. Ik squat nu wel op parallel of net iets eronder met mijn parallel squats dus dat zit goed. Maar mijn grote vraag is nu hoe ik het verder moet opbouwen...
-Alleen full squatten, dus dan opwarmen met full squat en 3 full squats als werkset.
-Alleen parallel squatten, dus opwarmen met parallel squat en 3 parallel squats als werkset, dus ook hoger gewicht.
-Beide squats, dus opwarmen met full squats en dan 1 set nog een zware full squat die ik geleidelijk opbouw en dan 3 parallel squats als werkset.

Ehh..ik geraak er niet aan uit:p

Full-squatten!
 
Dit heb ik precies overgeslagen. Waar moet je aan geopereerd worden?
Aan mijn borstkas, Ik heb nl. een indeuking in mijn borstkas:o Ik heb pectus excavatum, heel erg k*t hoor!
Operatie valt hoogst waarschijnlijk in de kerstvakantie, 2 weken ongeveer niets doen en dan 3 maand revalideren, dus geen training:(

wat meer info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pectus_excavatum
De operatie die ik ga ondergaan heet de 'Nuss operatie' [Link niet meer beschikbaar]

Verder staat er een aantal pagina's terug in mijn log nog wat meer info dacht ik:)

EDIT: Zijn er nog meniningen over het full of parallel squatten? :)

+ Eind juli komen er nieuwe foto's, daarop kunnen jullie mij eens beoordelen en kunnen jullie ook die indeuking zien!;)
 
Beetje zoals Jorin dus, erg k*t idd. :(


Ik heb het zelf ook wat, maar het is lang niet zo erg als bv op die wiki foto. Als ik mn abs opspan zie je het zelf niet.
 
succes daarmee dan. maar dat komt wel goed !
 
EDIT: Zijn er nog meniningen over het full of parallel squatten? :)

+ Eind juli komen er nieuwe foto's, daarop kunnen jullie mij eens beoordelen en kunnen jullie ook die indeuking zien!;)

Als ik jou was zou ik gewoon Full-squat blijven doen, deze voel je toch veel beter of niet?

dat zou ik doen iig, en blijf ik ook doen, morgen voor de 2e keer alweer.

lopen er bij jou in de sportschool ook van die sjonnies rond die denken die-hard te squaten met 100kg erop en dan nog lang niet paralel squatten. zo iets "\" haha ik kon me lach maar amper inhouden
 
Als ik jou was zou ik gewoon Full-squat blijven doen, deze voel je toch veel beter of niet?

dat zou ik doen iig, en blijf ik ook doen, morgen voor de 2e keer alweer.

lopen er bij jou in de sportschool ook van die sjonnies rond die denken die-hard te squaten met 100kg erop en dan nog lang niet paralel squatten. zo iets "\" haha ik kon me lach maar amper inhouden
Hmm..ok ik zal bij bij het full squatten blijven en zien hoe het daarmee verder gaat:)

Hehe...over die sjonnies bij ons gesproken...er zijn misschien maar 4 à 6 mensen in totaal die bij ons squatten...beetje jammer:(

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Griptraining Maandag 20 juli. SetsxRepsxGewicht.

Barbell reverse wrist curl

3x10x22,5kg rep PR

Barbell wrist curl

3x15x22,5kg

Dumbbell static hold

3x20secondenx36kg PR!

Barbell static hold

3x10secondenx90kg

Two handed pinch hold

3x20secondenx25kg rep PR!

Commentaar: Tof!:) Onderarmen voelen weer goed aan. Maar oowh...wat liepen er vandaag veel stoefers rond zeg:p En alleen maar rond die bench press hangen...
 
Back
Naar boven