AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hehehe kan ook een doel zijn met iedere dbb-er samen te gaan trainen. Kun jij achteraf zeggen wie er het beste bezig is. :D

haha idd ;) Wanna battle? :cool:

Goede trainingen man! :D

Haha, thnx man, ik probeer zo hard mogelijk te knallen, meestal lukt dat wel, tenzij ik weer een weekend ben doorgeschoten en voor de zoveelste keer beloof niet meer zo katabool te klooten haha :D

(zoals nu ook weer :o)
 
Lekker los gaan hoort erbij he kwarkie!!

Nu weer vol er tegen aan
 
Kwark, respect man.

Je geniet volop van je leven en gaat af en toe compleet los!:D
En aan de andere zijde ben je 100% dedicated in het trainen en ga je zo te zien als een beest te keer in die gym! Blijf zo doorgaan makker...Ik hoop er ook zo bij te staan als jou op een iets oudere leeftijd!:)
 
Thx Peetje! We knalluh verder :cool:

Is zeker chill :D Jeffa, Beukwood, binnenkort lekker met Yinnie knallen. En ook Koekie heeft zin in een train sessie. Erg leuk ;) En zo leer je mekaar ook een beetje kennen heh?

Kei hard knallen we door. :D

Dat is een hele lijst.;)
Grosje heeft mij eerst kennis laten maken in zijn gym met echte KT.
Verder heb ik met missF in me eigen gym getraind en DavyO leren kennen maar daar train ik niet mee.Die laatste 2 trainen in mijn gym dus het is wel grappig dat ik die via het forum heb leren kennen.:)
Inderdaad jij snapt hem. ;)
 
Lekker los gaan hoort erbij he kwarkie!!

Nu weer vol er tegen aan

Jup, zo is het koekie! IS lekker feest geweest, vandaag ff regenereer daggie... leker uitrusten en goed eten. Morgen weer snoei harde poten training :D

Kwark, respect man.

Je geniet volop van je leven en gaat af en toe compleet los!:D
En aan de andere zijde ben je 100% dedicated in het trainen en ga je zo te zien als een beest te keer in die gym! Blijf zo doorgaan makker...Ik hoop er ook zo bij te staan als jou op een iets oudere leeftijd!:)

Thanks gap! Tis wel de bedoeling idd om flink te knalen, want ik sta er niet om truitjes te breien heh? :D
Gewoon doorknallen, je komt er vanzelf ;) Morgen weer dikke training, ik voel ut aan mijn theewater ;)

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Kei hard knallen we door. :D

Dat is een hele lijst.;)
Grosje heeft mij eerst kennis laten maken in zijn gym met echte KT.
Verder heb ik met missF in me eigen gym getraind en DavyO leren kennen maar daar train ik niet mee.Die laatste 2 trainen in mijn gym dus het is wel grappig dat ik die via het forum heb leren kennen.:)
Inderdaad jij snapt hem. ;)

haha, dat is idd grappig zeg! Ook echt een kracht honk bij jullie? Knal lekker verder meid, ik vind je zoooo stoer :cool:
 
haha, dat is idd grappig zeg! Ook echt een kracht honk bij jullie? Knal lekker verder meid, ik vind je zoooo stoer :cool:
Het is zeker weten een kracht honk. Train in de mooiste gym van het land. ;)
En bij jou?
Dankje. :o Ik vind jou gewichten stoer. ;)
 
Genieten hoort erbij Kwark, dat houdt je ook gemotiveerd! :D
 
Het is zeker weten een kracht honk. Train in de mooiste gym van het land. ;)
En bij jou?
Dankje. :o Ik vind jou gewichten stoer. ;)

haha, thnx Peetje! :D Jaah, wij hebben ook een krachthonk, en daar hebben ze ook een airco, dus dubbel op goed! Kan niet wachten tot het weer 5 uur is, en ik eindelijk weer kan knallen ;)

Gisteren ff een rustdagje ingelast, want al dat zuipwerk in mijn mik en te weinig slaap... gaat nie werken heh?

Genieten hoort erbij Kwark, dat houdt je ook gemotiveerd! :D

Genoten heb ik zeker ja, haha... ik geloof dat ik zo onderhand de grootste slet van dbb ben hehehe :D Maar goed, nu weer braaf aan de bak. Vanavond zijn de beentjes aan de beurt :D
 
Vandaag met Jeffa040 getraind. Hij is naar eindhoof gekomen want hij wilde een goeie deadlift techniek leren. Ik doe hem ook nog maar pas, maar heb het geleerd van een ouwe rot in ut vak zal ik maar zeggen...

We hebben PR's te pakken, en hoe! Die gozer heeft een waanzinnig fysiek, zeker voor zijn leeftijd (bijna 17!!!) en hij is nog lomp sterk ook. Hij wilde trouwens ook eens weten hoe dat traint op Crack, dus heeft hij dat ook een keer geprobeert... Nou dat hebbie geweten ook:

Conclusie
Sjezus, wat waren wij fired up. Jef en ik trainen eigelijk allebei solo, en hebben nu eens gezien wat het is om met iemand anders te trainen die ook lekker hardcore doorstampt. Ik heb er een waanzinnig goed gevoel bij over gehouden, en heb Jef nu een keer in het echt gezien. Die gozer heeft onwijs veel potentieel, zijn fysiek is voor zijn leeftijd echt niet normaal meer, nog ff en hij is groter dan ik .... (Da kan natuurlijk niet heh? dus moet ik wel blijven doorgassen! hahaha!) Hij heeft een echte bodybuilders mentaliteit, en zijn genen zitten ook niet in de weg. Jef gaat het ver schoppen denk ik, en hij hield mij mooi bij. Zit denk ik ook wel een beetje Crack effect in, want we gingen wel lekker tekeer!

Beste training tot nu toe. Schaal op hardcoreness: 9,5 uit 10!

Zeker een hondsbrutale training kwark. Jezus jij bent ook sterk man, hij traint weer 5 maandjes en deadlift ook meteen 180 kg. Zeker voor herhaling vatbaar!! :cool: Als je zo doorgaat word je echt huge kerel.

Zoals ik al zei, gisteren getraind met Ruben (Beukwood). We hebben Borst, Schouders, armen en beetje buik gepakt. Hele interessante training, flinke pomp ook.

Ruub kwam nog met een leuke variant op side raises: Zitten op een bankje, brengt de gewichten onderhands tot over schouder hoogte met gestrekte arm, curlt vervolgens tot richting oren, weer strekken, en dan zakken. Hele leuke oefening, brandde lekker!

Cunclusie:

Erg goeie workout. De gedrevenheid van Ruben is aanstekelijk, hij motiveert je echt goed als er geknalt moet worden. Hij is prettig om mee te trainen, de workout ging dan ok prima. Zijn aangezigheid heeft bij het bankdrukken lekker geholpen, echt master!

Ruub, klasse gap! Ik kom binnenkort wel ff bij jou buurten!

Lolz, plaats ook alleen maar de mindere gewichten van me ;) Ghihi! :P
Ik had trouwens met de curls daarna nog 5x 18kg in superset met 5x 14kg :P

Correctie op Buikie: 10x 45kg, 15x iets in de 30 en daarna 6x 54kg!

Moet wel zeggen dat ik het respect vind hoe Kwark zijn side en front raises doet! Knalt echt letterlijk met verstand op nul die gewichten omhoog! Ik voel alleen eerlijk gezegd meer voor strict trainen met schouders, vandaar dat ik wel met pussyweights aan kwam zetten! :) want denk dat als ik Kwarkstyle schouders train IK iig binnen 3 weken mijn schouders in puin heb liggen!

Nette training wel van je Kwark!

hahahaha top beesten!
Prachtig toch, met gasten van het forum hardcore knallen. Goed bezig, moeten jullie vaker doen om de zoveel tijd. Goed voor de motivatie.

Laten we ook een keer met z'n allen een feestje pakken, ik zorg wel voor de supplementen dan :eyebrow:
 
hahahaha top beesten!
Prachtig toch, met gasten van het forum hardcore knallen. Goed bezig, moeten jullie vaker doen om de zoveel tijd. Goed voor de motivatie.

Laten we ook een keer met z'n allen een feestje pakken, ik zorg wel voor de supplementen dan :eyebrow:

gna gna :p Een feestje is altijd welkom ! Ach jah, en als het toch gaat sneeuwen, trek ik mijn moon boots wel aan :D
 
gna gna :p Een feestje is altijd welkom ! Ach jah, en als het toch gaat sneeuwen, trek ik mijn moon boots wel aan :D

pak maar een sneeuwschuiver.

En als je echt de weg kwijt raakt dan moet je gewoon de witte lijn volgen, dan komt het vanzelf weer goed.
 
hahahaha top beesten!
Prachtig toch, met gasten van het forum hardcore knallen. Goed bezig, moeten jullie vaker doen om de zoveel tijd. Goed voor de motivatie.

Laten we ook een keer met z'n allen een feestje pakken, ik zorg wel voor de supplementen dan :eyebrow:

Dan zorg ik voor de tiener sletjes met strakke k*tjes.

Jongens, ik wil jullie een geheimpje vertellen. Ik ben de dochters van Yin Yang, Nightfly, Dressed black & Jerney aan het playen!
 
Dan zorg ik voor de tiener sletjes met strakke k*tjes.

Jongens, ik wil jullie een geheimpje vertellen. Ik ben de dochters van Yin Yang, Nightfly, Dressed black & Jerney aan het playen!

Ik wil ook een geheimpje vertellen!
Uiteindelijk gaan ze allemaal met mij mee naar huis! ;)
 
Dan zorg ik voor de tiener sletjes met strakke k*tjes.

Jongens, ik wil jullie een geheimpje vertellen. Ik ben de dochters van Yin Yang, Nightfly, Dressed black & Jerney aan het playen!
Zeg dan eens tegen haar dat papa weer terug online moet komen.
 
Dan zorg ik voor de tiener sletjes met strakke k*tjes.

Jongens, ik wil jullie een geheimpje vertellen. Ik ben de dochters van Yin Yang, Nightfly, Dressed black & Jerney aan het playen!

Ik wil ook een geheimpje vertellen!
Uiteindelijk gaan ze allemaal met mij mee naar huis! ;)

Stelletje slettebakken! :D

(Ik ben weer een verkeerde invloed voor jullie heh? :p)
 
Ik ben nu bezig een nieuw schema te maken. Wat ik alvast ga verklappen is dat ik meer reps ga maken. Voorheen trainde ik 10 > 8 > 8 > 6 enz. Nu ga ik ca. 9-12 weken op 15 reppers zitten. Ik ben van plan er vanaf volgende week mee te beginnen, voor die tijd post ik um hier ff, kunnen jullie er ff jullie zegje over kwijt :D
 
Blijf je uitsluitend bij iedere set op de 15 zitten of begin je bij de 15 en gaat dan naar de 12 en 10 reps.
 
Blijf je uitsluitend bij iedere set op de 15 zitten of begin je bij de 15 en gaat dan naar de 12 en 10 reps.

Nee, ik blijf op de 15 reps. Met meeste oefeningen 4 sets,

Voor squat, bench press en deadlift geldt 6 sets.

Ik blijf op 5 dagen training staan, met beetje kickboxen erbij. Zodra de zomer voorbij is, worden het 4 dagen + 1 cardio.
 
Vanwaar de keuze om hoger in herhalingen te gaan zitten?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven