MuscleMeat

Jerney's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Goedemorgen :)

Zo op een hele andere toer zo te lezen, ben benieuwd hoe die vette happen je allemaal gaan bevallen ;). Je zult het pas merken na 1 week...ben benieuwd hoe je je voelt, vaak heb je toch wat van die kh afkickverschijnselen (trillen/wat duizelig/moe..etc).

Ga je zo weer op de crosstrainer? ;)
 
Gisterenmorgen en zometeen wordt het dus weer nuchter cardio op de crosstrainer voor 35min., ja ja lage intensiteit ;)

---------- Toegevoegd om 06:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:24 ----------

Goedemorgen :)

Zo op een hele andere toer zo te lezen, ben benieuwd hoe die vette happen je allemaal gaan bevallen ;). Je zult het pas merken na 1 week...ben benieuwd hoe je je voelt, vaak heb je toch wat van die kh afkickverschijnselen (trillen/wat duizelig/moe..etc).

Ga je zo weer op de crosstrainer? ;)

Het gekke was dat ik dat bij al mijn eerder pogingen had en het dus niet eens volhield tot aan de eerste refeed. Ik had me gewoon niet goed genoeg ingelezen met die verhoudingen eiwit tot vet dus eigenlijk voel ik me nog steeds ok! :cool:
Moet wel zeggen dat ik op dit moment minder kt doe omdat we in en om het huis aan het klussen zijn. dat vergt misschien net even minder inspanning.

Ik hou jullie wel op de hoogte! :)
 
Gisterenmorgen en zometeen wordt het dus weer nuchter cardio op de crosstrainer voor 35min., ja ja lage intensiteit ;)

---------- Toegevoegd om 06:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:24 ----------



Het gekke was dat ik dat bij al mijn eerder pogingen had en het dus niet eens volhield tot aan de eerste refeed. Ik had me gewoon niet goed genoeg ingelezen met die verhoudingen eiwit tot vet dus eigenlijk voel ik me nog steeds ok! :cool:
Moet wel zeggen dat ik op dit moment minder kt doe omdat we in en om het huis aan het klussen zijn. dat vergt misschien net even minder inspanning.

Ik hou jullie wel op de hoogte! :)

Ik ben benieuwd...het is sowieso verstandig eerst goed te begrijpen waar je mee bezig bent voordat je met zoiets begint, dan kan je er veel meer uit halen :). Je zult het nu dus ook vast beter volhouden ;)...

Lekker klussen in huis kan ook vermoeiend zijn ;)

Suc6..ik blijf je volgen :) ik spring op mijn fiets nu richting mijn sportschool ;)
 
Ik ben benieuwd...het is sowieso verstandig eerst goed te begrijpen waar je mee bezig bent voordat je met zoiets begint, dan kan je er veel meer uit halen :). Je zult het nu dus ook vast beter volhouden ;)...

Lekker klussen in huis kan ook vermoeiend zijn ;)

Suc6..ik blijf je volgen :) ik spring op mijn fiets nu richting mijn sportschool ;)

Ik hoop het nu zeker langer vol te houden, de mensen die het een paar maanden hebben volgehouden hadden meestal een goed resultaat maar we gaan het zien :D
Plus natuurlijk op lage intensiteit klussen ;);) helpt ook mee :D


Jij hebt een nieuwe fiets, lekker he!
Als ik vrij ben vind ik het ook altijd leuk om naar de sportschool te fietsen, hoef je tenminste niet op een cardioapparaat te staan.
Hoe ver is het van je huis af?
 
Als je het niet geprobeerd hebt weet je ook niet hoe het smaakt :D
Controleer mijn before foto maar:D Heb ik dus echt wel geprobeerd zo gehaktbal. Ik leek er zelfs en beetje op:roflol::meal:
 
Controleer mijn before foto maar:D Heb ik dus echt wel geprobeerd zo gehaktbal. Ik leek er zelfs en beetje op:roflol::meal:

:roflol: jij wist toen zeker niet dat je die gehaktbal tussen de mayo moest leggen ipv tussen een broodje :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------


:) Bedankt Aequitas, alles goed?
 
wat is voor jou voordeel van keto boven laag kh/veel eiw-dieet? En is het moeilijjker of makkelijker vol te houden voor jou?

En hoest verder? Lekker aan het klussen? Ik moet ook nog ergens likjes verf uitdelen... veel likjes wel...
 
wat is voor jou voordeel van keto boven laag kh/veel eiw-dieet? En is het moeilijjker of makkelijker vol te houden voor jou?

En hoest verder? Lekker aan het klussen? Ik moet ook nog ergens likjes verf uitdelen... veel likjes wel...

Ik denk dat je vragen nog iets te snel zijn voor mij om er een goed antwoord op te kunnen geven.
Momenteel voel ik me na bijna een week nog steeds heel goed en geen honger, alleen tegen de tijd dat je naar bed gaat dat bekende gevoel :D
Ik heb deze week niet veel kans gehad om kt te doen, daarom denk ik eigenlijk dat ik nog nergens last van heb.
De meesten die keto doen klagen over weinig energie, daar kan ik nu dus nog niet over meepraten.
Wel ben ik in 6 dagen van 56,9 naar 55,1kg gegaan.
Daar zit natuurlijk een hoop vocht bij maar ik vind het wel veelbelovend :)

Ja, morgen wordt het weer verfdag, straks na het werk boodschappen en dan wil ik thuis toch wel even dumbbellen!
Vreselijk weinig trainen :(

Jij bent ook zeker nog steeds aardig bezig, best moeilijk te combineren he,
klussen en trainen.....het is ook zo lastig dat je dan nog gewoon naar je werk moet ;)
 
Verfdag? bedoel je................
Naaktmodel (heb je je man daarvoor gestrikt?) , Ezel, schildersdoek en penseel verven???
 
Mayonaise met een gehaktbal ???
Ja, dat is rotzooi voedsel natuurlijk. Daarom zeg ik ook zolang ;-). Ik zou persoonlijk er meer noten en oliën insteken dan vet (afval) vlees (iets wat ik zoiezo niet eet)
 
Verfdag? bedoel je................
Naaktmodel (heb je je man daarvoor gestrikt?) , Ezel, schildersdoek en penseel verven???

:roflol: jij weer hoor....

Dat zou wel een stuk sneller gaan dan de klussen in en rondom het huis :(

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Ja, dat is rotzooi voedsel natuurlijk. Daarom zeg ik ook zolang ;-). Ik zou persoonlijk er meer noten en oliën insteken dan vet (afval) vlees (iets wat ik zoiezo niet eet)

Ik combineer het hoor, wees maar niet bang dat ik alleen bagger eet :D
Eet ook veel vis/kip en in wat mindere mate rood vlees.
Noten matig ivm met de carbs.
Ik haal liever de carbs uit groente omdat ik echt maar ong. 11gr mag....
 
Ik denk dat je vragen nog iets te snel zijn voor mij om er een goed antwoord op te kunnen geven.
Momenteel voel ik me na bijna een week nog steeds heel goed en geen honger, alleen tegen de tijd dat je naar bed gaat dat bekende gevoel :D
Ik heb deze week niet veel kans gehad om kt te doen, daarom denk ik eigenlijk dat ik nog nergens last van heb.
De meesten die keto doen klagen over weinig energie, daar kan ik nu dus nog niet over meepraten.
Wel ben ik in 6 dagen van 56,9 naar 55,1kg gegaan.
Daar zit natuurlijk een hoop vocht bij maar ik vind het wel veelbelovend :)

Ja, morgen wordt het weer verfdag, straks na het werk boodschappen en dan wil ik thuis toch wel even dumbbellen!
Vreselijk weinig trainen :(

Jij bent ook zeker nog steeds aardig bezig, best moeilijk te combineren he,
klussen en trainen.....het is ook zo lastig dat je dan nog gewoon naar je werk moet ;)

Oh sorry, ben weer te snel (ongeduldig nieuwsgierig :D)
Ga je missen dan je training he... maar goed, klussen is ook een vorm van! Waarom gaan keto en cardio niet samen trouwens?

Sja, ik zit sindskort in de ww. Maar zit niet stil hoor... heb plannen om voor mezelf te beginnen, maar heb zoveel plannen dat ik nog even moet bedenken waar ik moet beginnen :p

Wat ben je aan het verfen eigenlijk?
 
Oh sorry, ben weer te snel (ongeduldig nieuwsgierig :D)
Ga je missen dan je training he... maar goed, klussen is ook een vorm van! Waarom gaan keto en cardio niet samen trouwens?

Sja, ik zit sindskort in de ww. Maar zit niet stil hoor... heb plannen om voor mezelf te beginnen, maar heb zoveel plannen dat ik nog even moet bedenken waar ik moet beginnen :p

Wat ben je aan het verfen eigenlijk?

Je kan wel cardio op lage intensiteit doen omdat je dan op vetverbranding zit. Zodra je op hoge intensiteit zit ga je je glycogeenvoorraad aanspreken die in je spieren zit opgeslagen, alleen die is leeg :D
Dan ga je dus eerder spier verbranden dan vet....

Dat lijkt me zo vreemd als je opeens geen werk hebt! Heel veel succes met je plannen, lijkt me ook best moeilijk om iets concreets te bepalen.
Je hebt iig behoorlijk wat onderzoek te verrichten, tijd heb je gelukkig.

We zijn palen voor de schutting aan het verven en van die rasterwerken die je tegen de muur aan kunt zetten voor klimop e.d.
Eigenlijk moet het hele huis van binnen ook gedaan worden en nog heel veel meer :eek:
Alles op zijn tijd maar een prijsje uit de loterij is welkom :D
 
Ik hoop het nu zeker langer vol te houden, de mensen die het een paar maanden hebben volgehouden hadden meestal een goed resultaat maar we gaan het zien :D
Plus natuurlijk op lage intensiteit klussen ;);) helpt ook mee :D

Jij hebt een nieuwe fiets, lekker he!
Als ik vrij ben vind ik het ook altijd leuk om naar de sportschool te fietsen, hoef je tenminste niet op een cardioapparaat te staan.
Hoe ver is het van je huis af?

Ja heerlijk vooral sochtends als het nog niet zo benauwd is...:heart: :D
Het is ong. 8 km naar mijn sportschool fietsen, maar terugweg maak ik er altijd een langer rondje van ;) als ik de tijd heb :).
Morgen vrij, dus lekker met de fiets naar sportschool en daarna via een mooie langere route terug :cool:. Op tijd terug voor de lunch ;) haha
 
Ja heerlijk vooral sochtends als het nog niet zo benauwd is...:heart: :D
Het is ong. 8 km naar mijn sportschool fietsen, maar terugweg maak ik er altijd een langer rondje van ;) als ik de tijd heb :).
Morgen vrij, dus lekker met de fiets naar sportschool en daarna via een mooie langere route terug :cool:. Op tijd terug voor de lunch ;) haha

Dat is grappig, ik woon ook 8km fietsen van m'n sportschool en kan ook kiezen voor een leukere omweg terug :)
Veel plezier morgen op je vrije dag en idd maaltijdjes slaan wij zeker niet over :D

Ik sta alleen niet zo vroeg op als jij hoor morgen.....09:00 is vroeg zat, hèhè...
 
Back
Naar boven