AndroidHealthClinic

Twitter de pro's (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

jay is teminste slim, die doet niet mee aan die onzin.

denk ook dat het allemaal fake twitters zijn.
zitten gewoon andere mensen achter die voor hun spreken, net als je bijv hun een mail stuurt.
denk je echt dat ze aan die onzin bezig houden? lol
 
jay is teminste slim, die doet niet mee aan die onzin.

denk ook dat het allemaal fake twitters zijn.
zitten gewoon andere mensen achter die voor hun spreken, net als je bijv hun een mail stuurt.
denk je echt dat ze aan die onzin bezig houden? lol

Leuke foto's regelt de fake versie van Arnold dan.
 
jay is teminste slim, die doet niet mee aan die onzin.

denk ook dat het allemaal fake twitters zijn.
zitten gewoon andere mensen achter die voor hun spreken, net als je bijv hun een mail stuurt.
denk je echt dat ze aan die onzin bezig houden? lol

Sommige pro's mailen best veel... Kijk maar eens naar de DVD's van Ronnie... hij is best veel tijd kwijt met zijn internet... dus waarom geen twitter ?
 
Hoor er nu zovaak wat over, ik dacht joh laat ik ook eens een account aanmaken. Gmail contacten importeren, oh, foutmelding, even rondzoeken... blijkt dat dit probleem al 10 maanden bestaat en dat Twitter het nog steeds niet heeft opgelost. Wat een kansloze zooi, nog nuttelozer dan ik al dacht.
 
ik weet nog steeds niet wat twitter is en dat hou ik ook maar zo denk ik
 
Twitter was oorspronkelijk bedoeld om alledaagse dingen neer te pennen = boring.

Maar het word ook vooral gebruikt voor nieuwsupdates, stel je volgt Jay Cutler (weet niet of dat kan, maar anyway...) Hij kan dan korte tekstberichtjes plaatsen met een update van zijn stats voor de Mr.O en eventueel een linkje naar zijn video, je wordt hiervan automatisch op de hoogte gebracht van zodra je inlogt, handig toch :rolleyes:
 
Ik vind twitter een beetje gay, zie het voordeel er niet van.
 
Back
Naar boven