AndroidHealthClinic

KoekieMonsters workout journal; want big muscles

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekker getraind bikkel!

Begin nou svp met de Squat en DL? Of heb je een onderbouwde reden om dat niet doen?


Fijne dag....
 
goed man, beest!
 
+1 dan leer je het vanzelf...je zult ook zien dat sommige trainingen beter gaan als je weet hoe je een bepaalde spier moet spannen..

Thanks makker. Komt in orde. Spierspanning is inderdaad belangrijk tijdens training om h'm goed te kunnen isoleren.

Tering man. Die schouderbladen.
Daar kan je iemand een oog mee uit steken.

Ja ik heb zo'n vaag skelet. Me sleutelbenen steken ook al zo ver uit, en me onderste ribben steken ook al 10 meter naar voren. No worries... als daar volgend jaar meer vlees over zit...

Je gaat hard koekie tegenwoordig!!

Nu Spankie inhalen he!!!

Koek VS Spank... battle? ;)

Lekker getraind bikkel!

Begin nou svp met de Squat en DL? Of heb je een onderbouwde reden om dat niet doen?

Weet je, ik lees in veel bladen (amerikaans) de interviews van veel bb-ers en zeker de helf daarvan is er vaak van overtuigd dat het beginnen met de Leg extension en Curls de defintie ten goede komt. Doe je deze 2 oef. als laatste in de beentraining zul je weinig kracht over houden om ze echt helemaal correct uit te voeren en goede prikkels te creeëren....

De BB wereld is zo verschillend. Iedereen heeft zijn eigen mening, je bent er ook nooit op uitgeleerd. Ik leer elke dag wel iets nieuws bij... dat geldt voor iedereen denk ik. Dus ook bij deze sta ik open voor suggesties mbt DL en SQ

Fijne dag....

goed man, beest!

Dat het goed gaat ben ik zelf ook wel van overtuigd... alleen het beest in fysieke vorm is nog ver te zoeken. Who cares.. de onsjes vliegen er wekelijks aan. Ik ben tevreden.
 
Hier ook een battle! Helemaal te cool! :cool:

Ik voel een meeting aankomen....
 
Weet je Koekie bodybuilders moeten hun spieren gaan finetunen.
Jij bent bezig om spieren te bouwen ik denk dat de grote compounds de belangrijke oefeningen voor je moeten zijn aangevuld met ISO. Dus het lijkt mij dat jij gewoon moet beginnen met een SQUAT of DL in een training als oefening alleen al omdat het ongelooflijk zwaar is en de beste massapakkers. Maar het is vanzelfsprekend jouw keuze beest en jij voelt uiteindelijk wat het beste voor jou werkt!

Gaat lekker man dat gainen van je..keep up the good work.
 
hahahaha mooi man Koekie, ik zat je log van een week terug te lezen, ik wilde de comment plaatsen;

"ik zie dat je nu op 12 reppers zit, hoezo doe je niet hetzelfde als ons volgende week 8 reppers en daarna 6 of 4 reppers".

Maar je was me voor je bent vanaf vandaag op 8 reps overgegaan.
Netjes, wij doen hetzelfde nu. Per 2 weken wisselen.

Voeding foto's zien er ook smakelijk en effectief uit! Keep up the good work.
 
Hier ook een battle! Helemaal te cool! :cool:

Ik voel een meeting aankomen....

:cool:

Weet je Koekie bodybuilders moeten hun spieren gaan finetunen.
Jij bent bezig om spieren te bouwen ik denk dat de grote compounds de belangrijke oefeningen voor je moeten zijn aangevuld met ISO. Dus het lijkt mij dat jij gewoon moet beginnen met een SQUAT of DL in een training als oefening alleen al omdat het ongelooflijk zwaar is en de beste massapakkers. Maar het is vanzelfsprekend jouw keuze beest en jij voelt uiteindelijk wat het beste voor jou werkt!

Gaat lekker man dat gainen van je..keep up the good work.

Daar heb je een punt. Finetunen, leuk woord.
Bij mensen zoals ik is het idd belangrijk om eerst alle energie op de compounds te storten...

hahahaha mooi man Koekie, ik zat je log van een week terug te lezen, ik wilde de comment plaatsen;

"ik zie dat je nu op 12 reppers zit, hoezo doe je niet hetzelfde als ons volgende week 8 reppers en daarna 6 of 4 reppers".

Maar je was me voor je bent vanaf vandaag op 8 reps overgegaan.
Netjes, wij doen hetzelfde nu. Per 2 weken wisselen.

Voeding foto's zien er ook smakelijk en effectief uit! Keep up the good work.


Helemaal correct Loo!
Volgende week pak ik 10 reps. De week erop 6.
Zo krijg je grote stappen; van 12 reps naar 8 reps, van 8 reps naar 10 reps en van 10 reps naar 6 reps.

Zo blijf je (of spierpijn nou wel of geen groei indicator is) elke week spierpijn houden wat altijd een o-zo voldaan gevoel geeft.
 
23-07-09

compounds 8 reps - 4 sets
isolatie 10-12 reps - 4/5 sets

Armen - Traps

Barbell shrugs in smithmachine in superset met Dumbbell shrugs
8x60KG - 8x16KG (2 sec static hold)
8x60KG - 8x18KG (2 sec static hold)
8x60KG - 8x24KG (2 sec static hold)
8x60KG - 8x24KG (2 sec static hold)

Armen

Sitting incline dumbbell curls
10x7KG
10x8KG
10x10KG
10x10KG
10x10KG
in superset met...
Skullcrushers
10x20
10x20
10x27,5
10x27,5
10x27,5

Barbell Curl wide grip in superset met Barbell Curl close grip
4 setjes van 10 reps met 20KG

Bent over tricep extension (aan de cable met Z-bar)
4 setjes van 10 reps met 36KG

Rope push down in superset met Rope hammer curls
No comments, heel me armen vol gepompt. Heerlijk. stuk of 10-12 reps en flink aanspannen onderin.

15minuten HIIT loopband ---> zweten als een gek.
 
netjes, goed zweten is teken dat je hard hebt gewerkt !
 
kijk um knallen! Mooie tri. ext. kerel...

maar ehhh... daarna nog loopband? HUH?? Kan je toch beter eerst doen?
 
netjes, goed zweten is teken dat je hard hebt gewerkt !

Ik kan me geen een training meer herinneren van de laatste weken waarin ik niet heb gezweet ;)

kijk um knallen! Mooie tri. ext. kerel...

maar ehhh... daarna nog loopband? HUH?? Kan je toch beter eerst doen?

Thanks bink!
HIIT vóór krachttraining? You make a joke?
 
Lekkere workout man zo`n klassieke armen/trap dag!
Hoe bevalt dat HIT je ?


Goed weekend beest.
 
lekker w/uppie toch? hahaha :D

(Ben wel vaker spartaans hoor, :D)
 
Héérlijk! :D Hehe...die BB curls moet je wel goed gevoelt hebben!:)
 
idd biceps kunnen evil zijn.
 
Thanks beesten.

I love de arm-dagen.
Biceps stromen goed vol, zeker in superset met een tricep oef als skulls bijv..

HIIT is gewoon slopend XL. Voelt goed, 15 minuten kapot gaan en vervolgens 5 minuten je lenigheid testen... Vervolgens een saunatje pakken met een koude douche. Love it.
 
Ooh, HIIT moet wel slopend zijn inderdaad:D Ik ga het denkik ook eens proberen 1x in de week op een rustdag..

Hoe gaat het met je BW?:)
 
lekker w/uppie toch? hahaha :D
(Ben wel vaker spartaans hoor, :D)

Kwark dat heeft niets met Spartaans te maken dat ben ik ook:p
Het gaat erom wat het meeste rendement oplevert --> altijd na de krachttraining cardio-en! Als je het al uberhaupt zou willen doen.

HIIT is gewoon slopend XL. Voelt goed, 15 minuten kapot gaan en vervolgens 5 minuten je lenigheid testen... Vervolgens een saunatje pakken met een koude douche. Love it.

Hoe bedoel je lenigheid testen--> stretchen?
Dat HIT klinkt goed ik ga dat proberen als ik ga cutten. .
Sauna is verdomd goed na de training al je afvalstoffen eruit!

mazzel koekie...
 
Ooh, HIIT moet wel slopend zijn inderdaad:D Ik ga het denkik ook eens proberen 1x in de week op een rustdag..

Hoe gaat het met je BW?:)

Moet je doen, je krijgt er een goed uithoudingsvermogen van wat weer ten goede komt tijdens je krachttraining.

BW al een paar weken niet naar gekeken, ik volg eigenlijk de spiegel. Die zegt dat het allemaal ''redelijk oke'' is. Als ik me teveel aan de weegschaal vastpin word ik depri als de weegschaal weer iets aangeeft wat ik niet wil. Ik zal eind deze week eens een poging wagen.

Hoe bedoel je lenigheid testen--> stretchen?
Dat HIT klinkt goed ik ga dat proberen als ik ga cutten. .
Sauna is verdomd goed na de training al je afvalstoffen eruit!

mazzel koekie...

Zeker mos, beentjes in de nek leggen, kuiten oprekken, de adductoren even laten kraken... dat soort dingetjes!

HIT doe ik niet voor te cutten, puur voor het conditionaire gedeelte, maar HIT zou in een cut zeker goed kunnen zijn als afwisseling voor een ''saaie'' ochtend 45min/70%hrt ;)
 
BW al een paar weken niet naar gekeken, ik volg eigenlijk de spiegel. Die zegt dat het allemaal ''redelijk oke'' is. Als ik me teveel aan de weegschaal vastpin word ik depri als de weegschaal weer iets aangeeft wat ik niet wil. Ik zal eind deze week eens een poging wagen.

Heel verstandig! Ben benieuwd naar de uitkomst;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven