MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Whow! Ik vind je barbell curls behoorlijk sterk makker!:D

Training en voeding zit altijd zo goed in mekaar bij jou..respect!:)
 
lekkere trainingen weer beest, loopt lekker door allemaal.
 
lekkere training weer hoor, wat vind je van dit schema tot nu toe?

Bedankt --> dit schema is perfect voor mij. Ik vind UB/LB een heel goed principe moet mij alleen focussen om niet tot failure te trainen dat is soms lastig.Maar 2x per week mijn benen aanpakken voelt erg goed!

Whow! Ik vind je barbell curls behoorlijk sterk makker!:D Training en voeding zit altijd zo goed in mekaar bij jou..respect!:)

Bedankt J:)

WTF?!?! :eek: Verderest zeer nette training beest! :thumbs:

Thanks M:D-->Ik schreeft altijd chin ups up terwijl ik pull ups deed. Niks mis mee toch? Pull ups zijn zwaarder dan chins......Vandaag voor het eerst chins gedaan ging redelijk.

lekkere trainingen weer beest, loopt lekker door allemaal.
Thanks Beest! Gaat rustig door inderdaad....geen uitspattingen heb mijzelf ingehouden:rolleyes:
 
Thanks M:D-->Ik schreeft altijd chin ups up terwijl ik pull ups deed. Niks mis mee toch? Pull ups zijn zwaarder dan chins......Vandaag voor het eerst chins gedaan ging redelijk.

+1. Doe ook pull ups maar schreef chin ups, vond het logischer en was mij zo aangeleerd.

Goeie training hoor. Ziet er wel interessant uit zo die ub/lb split.
 
gaat lekker gast, ik vreesde voor een dip maar dat valt wel mee zo te zien. mooi, knalleeennnn!!!!!!
 
Again nice. Haha iedereen vind 180 deadlift in deze sectie echt geweldig. Je presses zijn eerder indrukwekkend. Je bench en mp vergeleken met je deadlift bv.
 
Again nice. Haha iedereen vind 180 deadlift in deze sectie echt geweldig. Je presses zijn eerder indrukwekkend. Je bench en mp vergeleken met je deadlift bv.

Ja idd, die deadlift is niets speciaal, presses zijn een pak beter.
 
Thanks mannen!

Loopt mijn DL achter in principe op mijn presses en MP?
Op welke manier kan ik het bijschaven of is dat eigenlijk onbelangrijk bij BB?
 
Laatst bewerkt:
Thanks mannen!

Loopt mijn DL achter in principe op mijn presses en MP?
Op welke manier kan ik het bijschaven of is dat eigenlijk onbelangrijk bij BB?
Ik denk dat ze bedoelen dat iedereen je Deadlift de hemel in prijst omdat het 180 kg is, terwijl je presses veel imposanter zijn.

Persoonlijk denk ik niet dat het één of ander achter loopt...
 
Denk dat DravenWarrior gelijk heeft, je bench en MP zijn sterk en worden op de één of andere manier ''over het hoofd'' gezien terwijl je deadlift de hemel wordt ingeprezen... (overigens is die deadlift keihard natuurlijk!)
 
Hmm nee zo bedoelde ik het niet. Ik zal weer eens even zeer brutaal eerlijk zijn.

In deze sectie wordt een stuk minder gedeadlift als in de powerliftsectie waar een deadlift van onder 220 vrij weinig is. Je deadlift is normaal voor iemand met jou fysiek en niet al te bijzonder. Echter je traint de deadlift goed en dit zal zeker verbeteren naar status: "goed". De meesten vinden de deadlift hier nu eenmaal een oefening die blessure gevoelig is, te moeilijk qua techniek door bv stijve hams, geen duidelijk zichtbare resultaten (want kom op een dikke erector is minder zichtbaar als je net een jaar traint als een dikke borst). Er zijn in dit gedeelte VELEN met buitensporig hoge presses ten opzichte van rows en deadlift.
 
Hmm nee zo bedoelde ik het niet. Ik zal weer eens even zeer brutaal eerlijk zijn.

In deze sectie wordt een stuk minder gedeadlift als in de powerliftsectie waar een deadlift van onder 220 vrij weinig is. Je deadlift is normaal voor iemand met jou fysiek en niet al te bijzonder. Echter je traint de deadlift goed en dit zal zeker verbeteren naar status: "goed". De meesten vinden de deadlift hier nu eenmaal een oefening die blessure gevoelig is, te moeilijk qua techniek door bv stijve hams, geen duidelijk zichtbare resultaten (want kom op een dikke erector is minder zichtbaar als je net een jaar traint als een dikke borst). Er zijn in dit gedeelte VELEN met buitensporig hoge presses ten opzichte van rows en deadlift.

Waarom kan ik de mensen dan op 2 handen tellen die meer pullen dan 220kg?
 
Waarom kan ik de mensen dan op 2 handen tellen die meer pullen dan 220kg?

Volgens mij kom je een paar handjes tekort om dat op te tellen /wiseguy
 
Volgens mij kom je een paar handjes tekort om dat op te tellen /wiseguy

Daar gaat het niet om, er wordt hier gesteld dat het weinig is en of het nou 2 of 5 handen zijn, het merendeel trekt het niet.

Hoeveel deadlift jij eigenlijk sanca?
 
Dan mag ik ook brutaal worden;)

Jouw trainingen van 2 jaar geleden big G. verschillen niet zoveel met die van mij ben op sommige onderdelen zelfs sterker. Verschil is dat ik 8 maanden train en niet veel DL en jij al jaren trainde ook toen en vooral op de DL. Dit is exact hetzelfde schema wat jij toen hebt gevolgd.:p
Ik vind je progressie vooral van de afgelopen 2 jaar uitzonderlijk goed. Of zie ik dat verkeerd? Heb je daarvoor meer BB- gericht getraind?

Open de toon;

Vandaag UB1



Oef 1 Incline benchpress

2x20x50

3x5x110

3x3x115

1x120

1x125

1x130



Oef 2 Close benchpress

10x90

8x100

2x10x90



Oef 3 Side raise

12x14

12x16

12x18

10x18



Oef 4 Pull ups

10xBW

10xBW

8xBW

2x6xBW



Oef 5 Barbell rows

4x10x80



Oef 6 Reverse pecdeck

20x70

20x80

15x90



Oef 7 Barbell curl

10x50

8x50

6x50

20x30 burnnnn


Gisteren LB1



Oef 1 Deadlift

2x20x50

3x5x180

3x3x200

3x1x225



Oef 2 Front sq

6x100

5x100

2x6x90



Oef 3 Stiff legged deads

10x110

10x120

8x130

6x140



Oef 4 supersetjes leg ext en liggende leg curl

15x40 ss 15x40

15x50 ss 15x40

15x60 ss 15x40



Oef 5 Staande kuiten

15x100

15x110

2x10x110



Oef 6 Reverse hypers supersetjes met leg raise

3x15 beide eerste setje hypers met weerstandsband.
 
Laatst bewerkt:
Verbaas me er ook nog steeds over, wat dedication wel niet met je kan doen.
Mijn overhead presses zijn niks meer vergeleken met G .. damnit :D
 
Netjes man. Vind vooral je presses erg sterk!

Like I said.

Je deadlift blijft gewoon sterk maar niet bijzonder, 3x10hh met 70kg Military pressen of reps met 120 op de bank, vind ik persoonlijker more impressive.
 
Like I said.

Je deadlift blijft gewoon sterk maar niet bijzonder, 3x10hh met 70kg Military pressen of reps met 120 op de bank, vind ik persoonlijker more impressive.

Ok wat is dan wel sterk met DL voor een trainee die 8 maanden traint?
Geef dan tips svp bro hoeveel moet ik liften en hoe krijg ik hem omhoog.....
 
Waarom kan ik de mensen dan op 2 handen tellen die meer pullen dan 220kg?

Deadlift
1. 380kg - IronSport (geared)
2. 380kg - Unlimited
3. 370kg - squatbeast (raw)
4. 340,5kg - Ylke (geared)
5. 320kg - sterkte (raw)
6. 315kg - dr livingstone (raw)
7. 315kg - MikeDiesel
8. 310kg - g-men (geared)
9. 305kg - 3XL (raw)
10. 305kg - MonsterStrength
11. 300kg - Ylke (raw)
12. 300kg - victormor (raw)
13. 300kg - snoob (raw)
14. 285kg - RubenSossa (straps)
15. 275kg - Chewie (raw)
16. 275kg - matthieu (raw)
17. 275kg - wackonielsie (geared)
18. 272kg - harpep (raw)
19. 270kg - a1s (raw)
20. 240kg - Leophyte (raw)
21. 240kg - edgar1979 (raw)
22. 240kg - Worf (raw)


:stfu:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven