MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Speltip 21, stop met het log van anderen te vervuilen.
 
Ik zie hier een paar zeer generaliserende en weinig verheffende uitspraken voorbij komen. Jammer is dat, een discussie voeren of bepaald aantal kilo's goed dan wel bruut zijn is sowieso verloren.
Het is goed als iemand het beste uit zichzelf probeert te halen binnen de grenzen van zijn of haar kunnen.

Of dat nou 100-150-200-250-300-350-400-450 of 500kg deadlift is, who cares.
Ben ik pas 'goed' als ik minimaal 250kg deadlift?
En als ik nou lichamelijke/ geestelijke beperkingen heb of maar 75kg weeg? Is dan 250 goed of toch bruut, misschien zelfs monsterlijk?

Ik heb plezier in trainen, dat vind ik goed voor mezelf.


Je hebt weer gelijk maak mij ook schuldig aan generaliserend gedrag:o
Zullen we hiermee de discussie afsluiten "heren". Iedereen traint voor zichzelf met haar of zijn doelstellingen en als je alles doet omdat te realiseren respect daarvoor. Ik ben zelf ook van mening dat ik veels te vroeg een kuur heb gepakt had veel meer ingezeten naturel.
Nu train ik 2 maanden naturel en heb nog steeds veel plezier in het trainen. Daarnaast een verzoek aan MarcJ onze goeroe van DBB omdat soort niet BB-achtige pics in een spoiler te droppen ik schrok mezelf een hoedje. Morgen is een rustdag en daarna weer UB

Nu even een bakje kwark eten.....
 
Je hebt weer gelijk maak mij ook schuldig aan generaliserend gedrag:o
Zullen we hiermee de discussie afsluiten "heren". Iedereen traint voor zichzelf met haar of zijn doelstellingen en als je alles doet omdat te realiseren respect daarvoor. Ik ben zelf ook van mening dat ik veels te vroeg een kuur heb gepakt had veel meer ingezeten naturel.
Nu train ik 2 maanden naturel en heb nog steeds veel plezier in het trainen. Daarnaast een verzoek aan MarcJ onze goeroe van DBB omdat soort niet BB-achtige pics in een spoiler te droppen ik schrok mezelf een hoedje. Morgen is een rustdag en daarna weer UB

Nu even een bakje kwark eten.....

is goed baas, pic wordt weggehaald
 
Jij zit gewoon weer te wachten op een filmpje waar je op kan geilen :roflol:
 
Het was grappiger als je kwaad was geworden en het keihard ging ontkennen.. maarja.. niks aan te doen :D
 
goeie bedoelingen :)
 
Probeer je heupen en schouders tegelijk op te laten komen, je heupen gaan te snel de lucht in waardoor je hem puur vanuit je rug pulled.
 
Hoeveel deadlift jij eigenlijk sanca?

230

Probeer je heupen en schouders tegelijk op te laten komen, je heupen gaan te snel de lucht in waardoor je hem puur vanuit je rug pulled.

Idd, je benen staan al gestrekt voor je je rug erin brengt, niettemin toch sterk voor je gering trainingservaring
 
230



Idd, je benen staan al gestrekt voor je je rug erin brengt, niettemin toch sterk voor je gering trainingservaring

Ik las je log en je doet 230 rackpull.

Ik zag dat je lid was van de Dbb naturals? Was je laatst niet gepakt op een doping controle? Tikkeltje ironic dude

Attitude...
 
Wanneer ben jij zo'n brutale homo geworden man :roflol:
 
Wtf?! :roflol: :roflol: :roflol:

Ja, sinds noxpump liftt ik wat ik pull, jwz

---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

rackpull boven de knie

90-6
130-6
170-6
210-6
250-4 pr
286-1 pr
286-1 dizzy as a mother'

@SB barbell

Deadlift

60-8
100-6
140-3
180-3
200-2
220-1
230-1 PR

@seagay :sukkeltje:
 
Wtf?! :roflol: :roflol: :roflol:

Ja, sinds noxpump liftt ik wat ik pull, jwz

---------- Toegevoegd om 00:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------





@seagay :sukkeltje:

Haha, tuffguy

Gepakt worden tijdens doping controle, fail dude fail

no attitude!

Ik maak er geen woorden meer aan vuil. doei
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven