AndroidHealthClinic

Comeback pics 2009

Bezoekers in dit topic

Bruut fysiek kerel.

Wat heb je getraind met Aron en Jeppe?

Post je voedingsschemaeens. Ben eens benieuwd!

Groeten.
 
Borst getraind...

Voeding is vrij basic niks speciaals

wat ik eet op een dag momenteel (ff geen zalm meer haha)

100gr brinta
100gr whey
2.5 zakje rijst (basmati) of 300gr pasta
500gr kip
250 kwark
60gr caseine eiwit
2.5L water

Soms een proteine bar als ik zin heb in iets lekkers en zondags smorgens meestal 4-6 sneden grijs brood met rundsfilet, paardefilt of kalkoenwit.
Ik drink regelmatig Lipton Grean Tea en tonnissteiner citroen
 
Some have it all :D:D
"vette" fysiek bro en kom me in de week maar es uithalen met uwe diesel:D



grtz
 
je bent flink bijgekomen weer zeg, echt super. vindt je een mooi fysiek hebben!!!

mag ik vragen wat je nu aan het gebruiken bent, en ben ook erg benieuwd wat er in het verleden in is gegaan. als je dit liever niet openbaar wil maken snap ik het, eventueel een PM´etje...

iig zeer bruut bezig, el monstro vind ik wel tegenvallen. pics van hem van vroeger lieten mij altijd versteld staan, nu vind ik het niet super meer. natuurlijk nog een hele prestatie maar eerst was het echt sick. miss staat een hoger bf hem gewoon beter.

succes met gainen...
 
Borst getraind...

Voeding is vrij basic niks speciaals

wat ik eet op een dag momenteel (ff geen zalm meer haha)

100gr brinta 360kcal
100gr whey 380kcal
2.5 zakje rijst (basmati) of 300gr pasta 1050kcal
500gr kip 500kcal
250 kwark 150kcal
60gr caseine eiwit 240kcal2.5L water

net geen 2700kcal zo ff snel uit het hoofd
had meer kcal verwacht
 
net geen 2700kcal zo ff snel uit het hoofd
had meer kcal verwacht


"meestal" savonds een protein bar van 178 kcals en ik drink door de dag altijd 2x 33cl aquarius (+- 80 kcals per blik ) en een blikje lipton grean tea (94 kcals)

dus laat zeggen een 3100 kcals 5/7

+ ook niet te vergeten eet ik wel elke dag een appel + ook de nodige groenten hier en daar. al bij al zal dat ook nog wel een 200kcals zijn zoiezo dus ik zit wel snel aan 3200-3300 kcals

Doe ook geen cardio
 
Laatst bewerkt:
Some have it all :D:D
"vette" fysiek bro en kom me in de week maar es uithalen met uwe diesel:D



grtz

Haha Shell Vpower iets anders tank ik nie in die beest :D

---------- Toegevoegd om 01:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

je bent flink bijgekomen weer zeg, echt super. vindt je een mooi fysiek hebben!!!

mag ik vragen wat je nu aan het gebruiken bent, en ben ook erg benieuwd wat er in het verleden in is gegaan. als je dit liever niet openbaar wil maken snap ik het, eventueel een PM´etje...

iig zeer bruut bezig, el monstro vind ik wel tegenvallen. pics van hem van vroeger lieten mij altijd versteld staan, nu vind ik het niet super meer. natuurlijk nog een hele prestatie maar eerst was het echt sick. miss staat een hoger bf hem gewoon beter.

succes met gainen...

Thanks voor de comments!

Ik shizzle niet veel (vind ik dan) , ik ben een goeie responder, daar heb ik wel geluk mee :D momenteel off 2de week nu.

Ik zal van de week pics maken van Monstro. die paar pics zijn gewoon slecht om zijn huidige fysiek te weerspiegelen zoals ik al eerder had vermeld. ik ben echt NIKS vergeleken met hem! De dikte, spierdichtheid en defenitie die hij heeft is echt ongekend.

Ik heb zen arm zondag gemeten aan 116kg +-9% bodyfat is die 50 rond. en dat voor 23 jaar. En zo een delts en rug heeft hier niemand op het forum buiten enkele bekende natuurlijk...
 
net geen 2700kcal zo ff snel uit het hoofd
had meer kcal verwacht

sommigen hebben gewoon niet zoveel kcal nodig om bijv. te groeien. persoonlijk kan ik 4-5 weken met veel cardio cutten op 2000kcal pd zonder spier- of krachtverlies, terwijl formules aangeven dat mijn onderhoud zo rond de 2800kcal ligt. is alleen maar makkelijk :D
 
Echt een gruwelijk fysiek met een mooie volle borst! Verbaast me dat je dr zo bij staat met zo ''weinig'' voeding.
 
Is toch genoeg vind ik zo. ik eet 4 volle soepborden met 80-90gr rijst (ongekookt) en 160-180gr kip + groenten , smorgens 100 brinta + 40 whey, dan 2 shakes van 50-60gr en 250 kwark met 20-25gr whey.
in de winter voer ik dit gewoon op naar 125 brinta smorgens en 4 zakken rijst of 400-450gr pasta.
 
nice

here i am on the forum!!!

maatje zalige training

ooit lukt die achterkant schoulder wel.

mooie pics nice shape hard en droog:)
 
IDD , ik had me vergist maat, ge kunt er toch wa van!!

Uber bicep I must say!

Als we u nu nog een tricep aan de hand kunnen doen en u achterkant schouder kunnen leren trainen ...:D

Next week BACK/HAMSTRINGS :D
 
pprrrrr ik kijk er al naar uit die te verscheuren!!!!!

jizzles
 
Goeie traps ouwe en er niks voor doen. Mega genen dan. :thumb:
Ik moet er 200+ kilo eraan hangen willen ze groeien.
 
Af, mijn streeffysiek, alleen mag er wel een bruin tintje op :p
 
Tligt ook wel deels aan de webcam die kleur... ik ben ZO wit helemaal niet, maar de cam is overdreven scherp qua witbalans denkk
 
Back
Naar boven