MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
:roflol:
Als massa staat voor wat je bereikt in het leven had ik van jou toch wel meer verwacht als overjaarde student.

Maar maakt niet uit. Ga maar lekker verder mensen bashen op internet. Super-hero.
Het moet ****ing hilarisch zijn om bij jou op school gezeten te hebben. De pestkoppen hebben zich in ieder geval niet verveeld.

+1.

Nog telefoonnummers kunnen fixen?

MarcJ, het kleine broertje van MarcW. :roflol:
 
Hoe ver ben je met het lezen van Starting Strenght en Practical Programming? :o ;)


Nog niet heel ver bro. Had deze post nog even gemist. Dit weekend ga ik er meer tijd voor inruimen zit nu bij de squat.
 
Hahaha, sorry maar wat een reactie's op elkaar hier, geweldig!

XL: wat een oppervlakte kerel, je bent echt keihard op weg naar een dik fysiek.
 
ik heb gister ijsjes getapt voor kinderen die meer spiermassa hebben als jij.... ga nou maar weer Loo zijn schoenen poetsen ofzo.... veelmeer bereik jij toch niet in je leven

Serieus mister arrogance...

Je plaats jezelf zo graag boven anderen met je zogenaamd voorlopende fysiek.

Vroeger was je dik en nu ben je dat nog, het enige verschil is dat er wat meer spiermassa onder het vetlaagje zit maar let's face the fact;
je bent nog steeds dik en je ziet er niet uit.
 
Serieus mister arrogance...

Je plaats jezelf zo graag boven anderen met je zogenaamd voorlopende fysiek.

Vroeger was je dik en nu ben je dat nog, het enige verschil is dat er wat meer spiermassa onder het vetlaagje zit maar let's face the fact;
je bent nog steeds dik en je ziet er niet uit.

nee hoor

maar BBB heeft altijd een monster grote bek, ik ook, ik heb er echter wel back up voor, deze ecto niet.. so be it...

nu ga ik even een hele doos ben & jerry's eten, alleen omdat je me dik noemde, ben je nu blij? he... he?
 
nee hoor

maar BBB heeft altijd een monster grote bek, ik ook, ik heb er echter wel back up voor, deze ecto niet.. so be it...

nu ga ik even een hele doos ben & jerry's eten, alleen omdat je me dik noemde, ben je nu blij? he... he?


s6 met het hervinden van jezelf je oude ik. Je nieuwe aangemeten identiteit komt niet prettig over op veel mensen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Heren on Topic vanaf nu svp......
 
nee hoor

maar BBB heeft altijd een monster grote bek, ik ook, ik heb er echter wel back up voor, deze ecto niet.. so be it...

nu ga ik even een hele doos ben & jerry's eten, alleen omdat je me dik noemde, ben je nu blij? he... he?

Zit dat niet in je standaardvoedingspatroon dan??

Geloof me, ik erger mee ook aan pussies die ik irl ken en hier the king of the hill zijn, maar zo erger ik me precies hetzelfde aan een vetklomp die als hij gaat cutten 85 kilo á 12% procent overhoud.

De meeste die jij bekritiseert zitten fysiek gezien op een hoger niveau dan jou, kijk naar de rug van xl, geloof mij als jij alles shred(wat ik niet geloof dat je dat kunt aangezien je altijd dik bent geweest en waarschijnlijk geen karakter hebt om te diëten) zie je er zo niet uit.

Sorry XL maar ik moest cartman echt even terechtwijzen, forgive me...
 
The Xtralarge.. je bent echt tee bruut fysiek :D
Heb je toevallig ook nog before foto's

Je traint sinds november 2008... wajoo :D
 
nee hoor

maar BBB heeft altijd een monster grote bek, ik ook, ik heb er echter wel back up voor, deze ecto niet.. so be it...

nu ga ik even een hele doos ben & jerry's eten, alleen omdat je me dik noemde, ben je nu blij? he... he?

lol echte cartman actie, op deze manier blijf je dik marcj als je je verdriet probeert weg te eten.
 
Brute backpic toch pik
 
Gaat weer lekker hier....

Nog trainingen....?

Yo Moz, mag ik van jou dat definitieve voedsel scheme ff vasthouden, vond um wel useful ;) Prettig weekend bro!
 
nee hoor

maar BBB heeft altijd een monster grote bek, ik ook, ik heb er echter wel back up voor, deze ecto niet.. so be it...

nu ga ik even een hele doos ben & jerry's eten, alleen omdat je me dik noemde, ben je nu blij? he... he?

Haha ik kan inderdaad mijn grote mond niet backuppen (haha) met stats of fysiek. Maar who cares man.
XL plaatst een foto en jij reageert daarop met het feit dat je niet onder de indruk bent van die rug en dat je zelf een grotere rug hebt. Dit is ten eerste al ****ing bullshit. Ten tweede heeft niemand je aangevallen, dus waarom je dan een post plaatst waarin je zet dat jouw ruug groter is...Joost mag het weten. Gaat dus helemaal nergens op.

Daarna post ik dat je vroeger waarschijnlijk vaak gepest bent, en dat je daarom nu hier een grote mond moet gaan hebben. Om je eigen waarde een beetje op te krikken. Ga gerust je gang. Iedereen vind je een doetje en een vetklep. Iets wat je van binnen natuurlijk ook bent en altijd zult blijven.
Maakt niet uit. IRL pest ik nooit, en heb ik een hekel aan mensen die wel pesten. Maar jij vraagt er gewoon om met je grote mond die nergens op gebaseerd is en waar iedereen nou toch wel eingelijk genoeg van heeft.

Goed ik laat het hierbij. Succes met het bashen van mensen op internet man. Dat het je mag helpen je eigen psychische onzekerheden te overwinnen. Want blijkbaar heb je dat nodig.

Succes! En het ga je goed.
 
Haha ik kan inderdaad mijn grote mond niet backuppen (haha) met stats of fysiek. Maar who cares man.
XL plaatst een foto en jij reageert daarop met het feit dat je niet onder de indruk bent van die rug en dat je zelf een grotere rug hebt. Dit is ten eerste al ****ing bullshit. Ten tweede heeft niemand je aangevallen, dus waarom je dan een post plaatst waarin je zet dat jouw ruug groter is...Joost mag het weten. Gaat dus helemaal nergens op.

Daarna post ik dat je vroeger waarschijnlijk vaak gepest bent, en dat je daarom nu hier een grote mond moet gaan hebben. Om je eigen waarde een beetje op te krikken. Ga gerust je gang. Iedereen vind je een doetje en een vetklep. Iets wat je van binnen natuurlijk ook bent en altijd zult blijven.
Maakt niet uit. IRL pest ik nooit, en heb ik een hekel aan mensen die wel pesten. Maar jij vraagt er gewoon om met je grote mond die nergens op gebaseerd is en waar iedereen nou toch wel eingelijk genoeg van heeft.

Goed ik laat het hierbij. Succes met het bashen van mensen op internet man. Dat het je mag helpen je eigen psychische onzekerheden te overwinnen. Want blijkbaar heb je dat nodig.

Succes! En het ga je goed.

gast DBB is ruk man, het enige leuke is rellen hier dus vandaar en gezien jij altijd vrijwillig me partner in crime wil zijn so be it :p:p:p
iedereen hapt hier altijd direct echt heerlijk :D:D ik hoef niet eens meer moeite te doen man
 
Steek je tijd en energie gewoon in serieuze zaken ook hier op dbb, misschien dat het dan nog eens wat met jou wordt. Nu ben je dik, niet populair en je bashes zijn altijd fail.

:rolleyes:
 
Steek je tijd en energie gewoon in serieuze zaken ook hier op dbb, misschien dat het dan nog eens wat met jou wordt. Nu ben je dik, niet populair en je bashes zijn altijd fail.

:rolleyes:

wat denk je... tijd voor zelfmoord??
 
wat denk je... tijd voor zelfmoord??

Nee.. tijd om een leven te zoeken. Ik wed dat je weinig achter die computer vandaan komt, tsja enkel om te vreten of te trainen.

Zoek een paar leuke vrienden, drink een biertje met ze en ga achter de wijven aan. Het zal je verbazen hoe leuk dat is.
Ook al wordt het laatste lastig...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven