AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Foto's moeten nog heel even wachten, zijn nog niet naar mijn zin, maar ze komen er echt aan...

Eerst maar even mijn training van vandaag posten, niks bijzonders, wederom weer even in de routine komen, dus toch weer wat geschrapt, komt ook omdat ik ineens enorme kramp kreeg.... maar goed, hier izzie:

DINSDAG > No hardcore to be found :(

Bench Press 10x20, 10x50, 10x50, 10x60, 10x60
Incline Bench Press: 10x40, 10x40, 10x50, 10x50
DB Fly's: 10x18, 10x18, 10x18
Cable Cross 10x23, 10x23, 10x27, 10x27
Front Raises: 10x14, 10x18, 10x18
DB Press: 10x18, 10x18, 10x18
Side Raises: 10x14, 10x14 > kramp > 10x14

Steeds meer kramp, had nog triceps willen doen, maar nu maar ff niet...

Conclusie

Sja.... Wat moet ik hiervan vinden.... Ik ben gewend te rammen, en nu is de focus elders... voelt niet voldaan, wel een dikke pomp na de training, er giert wel adrenaline, maar de voldoening is er niet, voelt raar...

Ik verlang terug naar mijn split, lijkt toch beter bij me te passen, al moet ik zeggen dat 2 groepen trainen mij een betere doorbloeding oplevert....

Wat moet ik hiermee...? De twijfel groeit naarmate ik er over nadenk...
 
hhhm het hardcore gehalte valt me tegen.... dit is voor mij nog zelfs een onder gemiddelde training....

wel veel voor de borst man :eek:

over morgen beter:)
 
zo slecht is het nog niet, zeker niet na ff off te zijn.

gewoon verder doen, en volgende week weer er keihard tegenaan.

je hebt het ZEKER in je.
 
Ik vind het sowieso pittig om schouders na borst te doen. Dan kan ik nooit meer voluit, zijn de schouders al redelijk kapot van borst trainen, net als de triceps. Misschien kun je per spiergroep, 1 oefening rammen, andere 2 of 3 zoals hierboven doen. Dus bijv. BP even flink ertegenaan, en met wat er over is van de borst de andere oefeningen Bodybuilding style aanpakken.

Maar het is wel een beetje vroeg om ervan terug te komen zou ik zeggen. Je komt net 'terug', en je hebt nog maar 2 trainingen achter de rug van je nieuwe aanpak...
 
hhhm het hardcore gehalte valt me tegen.... dit is voor mij nog zelfs een onder gemiddelde training....

wel veel voor de borst man :eek:

over morgen beter:)

zo slecht is het nog niet, zeker niet na ff off te zijn.

gewoon verder doen, en volgende week weer er keihard tegenaan.

je hebt het ZEKER in je.

De focus van dit schema is geen kracht, zie ook eerdere post met mijn schema... Blij wordt ik er niet van, maar misschien wel meer resultaat... Ik wacht nog even af...

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Ik vind het sowieso pittig om schouders na borst te doen. Dan kan ik nooit meer voluit, zijn de schouders al redelijk kapot van borst trainen, net als de triceps. Misschien kun je per spiergroep, 1 oefening rammen, andere 2 of 3 zoals hierboven doen. Dus bijv. BP even flink ertegenaan, en met wat er over is van de borst de andere oefeningen Bodybuilding style aanpakken.

Maar het is wel een beetje vroeg om ervan terug te komen zou ik zeggen. Je komt net 'terug', en je hebt nog maar 2 trainingen achter de rug van je nieuwe aanpak...

Thnx man, ik geef het - welliswaar met tegenzin - wat langer de tijd. Ik was voorheen natuurlijk piramide trainen gewend, deze aanpak is radicaal anders.

Ik zie wel even waar dit toe leidt. Tering man, kep een train maatje nodig :(
 
is klote als je niet kan wegens shit, kweet er alles van
 
ik zit met hetzelfde probleem... al is alleen trainen ook relaxed.

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

miss dat je door het hogere volume krampt krijgt?!
 
nee man, kep iemand nodig die me hels maakt! Maak me kwaad ofzow, kleineer me, battle met mij... doe iets!!!

zucht.... ben gewoon niet tevreden... ben ongeduldig.... rechtlijnig.... nou, ik kap maar ff, straks word ik depri

Eigenlijk voel ik me een beetje zo:

Keep Control

Alles wat er in mijn primitieve leventje gebeurt, komt de laatste tijd als een sneltrein voorbij....

think it's time to put an end to it
to try clean my head again
try to resuscitate my engine
try to walk back where i ran

keep control, of me
try to keep the frequency
keep control, of me
try to keep the frequency

i break up all the things behind me
going on the other way
try to find myself again slowly
to move on the other day
all the nights i kept my eyes open
all the days i tried to sleep
wash away the troubles around me
did not see i fell too deep

keep control, of me
try to keep the frequency
keep control, of me
try to keep the frequency

something new has moved into my life
an essential missing part
takes control of my past addiction
and reanimates my heart

keep control, of me
try to keep the frequency
keep control, of me
try to keep the frequency

keep control..
 
Hmm.. koop een ipod.. download serieuze alles naar de klote muziek.. en koop een pot crack ?
 
toch kwestie van wennen, juist ook wel goed om even iets te doen wat je liefst doet en waar spieren wellicht gewend aan geraakt zijn. Desnoods geef je het maar 5 of 6 weken, heb je toch even wat anders gedaan, spieren door elkaar geschud.
Vond mijn schema in het begin ook niets, train ook liefst 1 grote spiergroep per keer, maar merk na een paar weken wel resultaat, plus dat ik merk dat mijn conditie beter wordt... zodra uitdaging er uit is en verveling toeslaat, op naar nieuw schema.

Ey, was da nou met die foto's? :p
 
Hmm.. koop een ipod.. download serieuze alles naar de klote muziek.. en koop een pot crack ?

Haha :D Er staan 16000 tracks op mijn Mac, kep een iPhone en de crack... die gaat weer van stal als ik weer hardcore train :D
 
WTF man.. 16000 nummers :D.. misschien voor deze trainingen een shakie voor de motivatie..of is het zo dat je na een poosje niet meer zo heel erg het effect voelt ?

Ik ga in ieder geval slapen.. ik sterf van de rugpijn :mad: ,, ik haat mezelf en me rug
 
toch kwestie van wennen, juist ook wel goed om even iets te doen wat je liefst doet en waar spieren wellicht gewend aan geraakt zijn. Desnoods geef je het maar 5 of 6 weken, heb je toch even wat anders gedaan, spieren door elkaar geschud.
Vond mijn schema in het begin ook niets, train ook liefst 1 grote spiergroep per keer, maar merk na een paar weken wel resultaat, plus dat ik merk dat mijn conditie beter wordt... zodra uitdaging er uit is en verveling toeslaat, op naar nieuw schema.

Ey, was da nou met die foto's? :p

euhhhm jaaa..... ik bleef maar kramp houden, en dat was me aan te zien haha.... zag er net uit alsof ik door een tram was aangereden, en die rijden hier niet eens, kan je nagaan! ;)

Van de week post ik ze echt.... erewoord....
Daarna ga ik lekker achterover zitten met een zak popcorn :cool:

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

WTF man.. 16000 nummers :D.. misschien voor deze trainingen een shakie voor de motivatie..of is het zo dat je na een poosje niet meer zo heel erg het effect voelt ?

Ik ga in ieder geval slapen.. ik sterf van de rugpijn :mad: ,, ik haat mezelf en me rug

Ik neem iets van 4 shakes per dag, per stuk goed voor zo'n 700 Kcal, de rest gewoon voer...

Wat de crack betreft, idd, je moet na een tijdje een schep meer nemen, maar ja, een endurance-training heeft niks aan crack. Dat moet je houden voor hardcore shit, waarbij elke kilo telt.
 
euhhhm jaaa..... ik bleef maar kramp houden, en dat was me aan te zien haha.... zag er net uit alsof ik door een tram was aangereden, en die rijden hier niet eens, kan je nagaan! ;)

Van de week post ik ze echt.... erewoord....
Daarna ga ik lekker achterover zitten met een zak popcorn :cool:

no way:whip:bij deze is de popcorn uit je handen geslagen! Trainen jij! Door de kramp heen!
 
WTF man.. 16000 nummers :D.. misschien voor deze trainingen een shakie voor de motivatie..of is het zo dat je na een poosje niet meer zo heel erg het effect voelt ?

Ik ga in ieder geval slapen.. ik sterf van de rugpijn :mad: ,, ik haat mezelf en me rug

Slaap lekker iig! Ik haat mijzelf ook, en mijn benen haten mij ook, zo te voelen haha

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

no way:whip:bij deze is de popcorn uit je handen geslagen! Trainen jij! Door de kramp heen!

Okee dan.... Ik ga donderdag of vrijdag een nieuwe poging wagen waardige foto's te maken....

Gelukkig zijn dit soort trainingen wel geschikt daarvoor.... krijg er een kk dikke pomp van.... o jee, dat schept verwachtingen hahaha:p
 
Aardig gek dat hoge volume van je nieuwe schema Kwark.
Mijn inziens een beetje teveel van het goede; niet langer dan 4 weken aanhouden dit schema.

Succes.
 
Slaap lekker iig! Ik haat mijzelf ook, en mijn benen haten mij ook, zo te voelen haha

---------- Toegevoegd om 23:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------



Okee dan.... Ik ga donderdag of vrijdag een nieuwe poging wagen waardige foto's te maken....

Gelukkig zijn dit soort trainingen wel geschikt daarvoor.... krijg er een kk dikke pomp van.... o jee, dat schept verwachtingen hahaha:p

Jep! :p
 
Ik keek even net in je 1ste post. En daar stond , schouders : side raises , 10x18. En daaronder MP 10*30. Is die 10x18kg side raises echt? Anders zijn die 2 wel hard uit verhouding :P.

Maar nette side raises!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven