XXL Nutrition

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Daarnet sinds te lange tijd eindelijk weer eens flink benen gepakt, jeetje :zweet: dan realiseer je je pas hoe zwaar je traint als je even een paar weken minder hebt gedaan.
Vooralsnog heb ik deze keer de benen maar niet apart getraind, de walking Loca lunges waren al hel genoeg :D


Even kijken hoe het voelt als ik morgen de trap af loop :D
 
Alsof je in iemands anders benen loopt! Ja, die benen moet je volgens mij niet te lang laten liggen, lijken wel sneller slap te worden. (net als zonnebloemen, die hebben elke dag water nodig... die neem ik dus volgend jaar niet meer, 1 dag geen water en ze gaan al hangen (haha, je kan maar een frustratie hebben :p))
 
Succes morgen op de trap.
Ik kan me spierpijn van mijn eerste les pump na me vakantie nog heel goed herinneren in me benen dus zal jij het na een echte benen training waarschijnlijk nog meer voelen.;)
 
Alsof je in iemands anders benen loopt! Ja, die benen moet je volgens mij niet te lang laten liggen, lijken wel sneller slap te worden. (net als zonnebloemen, die hebben elke dag water nodig... die neem ik dus volgend jaar niet meer, 1 dag geen water en ze gaan al hangen (haha, je kan maar een frustratie hebben :p))

Ik begrijp het :eek: die ene frustratie is al erg en groot genoeg!
Slappe hap benen waren het zeker gisteren, achteraf denk ik dat het door het keto dieetje komt...zonnebloempjes geen water > slap, spiertjes geen carbs > slap :roflol:

Succes morgen op de trap.
Ik kan me spierpijn van mijn eerste les pump na me vakantie nog heel goed herinneren in me benen dus zal jij het na een echte benen training waarschijnlijk nog meer voelen.;)

Ik heb wel te vroeg gemoppert, het was geen probleem om de trap af te komen. De training op zich kostte mij zoveel moeite dat ik een flinke portie spierpijn had verwacht maar de beentjes zijn alleen wat stijf. Voortaan maar niet zo snel klagen :o
Kan me het me bij jou wel goed voorstellen bij zo'n pumples, als je de bewegingen en het tempo volgt van de instructeur, hakt het er altijd weer heel anders in :D

Ook nog goedemorgen dames :hello:
 
Ik begrijp het :eek: die ene frustratie is al erg en groot genoeg!
Slappe hap benen waren het zeker gisteren, achteraf denk ik dat het door het keto dieetje komt...zonnebloempjes geen water > slap, spiertjes geen carbs > slap :roflol:



Ik heb wel te vroeg gemoppert, het was geen probleem om de trap af te komen. De training op zich kostte mij zoveel moeite dat ik een flinke portie spierpijn had verwacht maar de beentjes zijn alleen wat stijf. Voortaan maar niet zo snel klagen :o
Kan me het me bij jou wel goed voorstellen bij zo'n pumples, als je de bewegingen en het tempo volgt van de instructeur, hakt het er altijd weer heel anders in :D

Ook nog goedemorgen dames :hello:

Daar heb ik ook regelmatig last van terwijl je het gevoel dan hebt mega spierpijn te krijgen.
Vooral me kuiten voel ik nooit.
Pump is kwa spierpijn ook steeds weer anders.

---------- Toegevoegd om 06:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:48 ----------

jij ook goedemorgen.:)
 
Daar heb ik ook regelmatig last van terwijl je het gevoel dan hebt mega spierpijn te krijgen.
Vooral me kuiten voel ik nooit.
Pump is kwa spierpijn ook steeds weer anders.



Ik zag dat je vanavond benen en pump gaat doen, zeker te weinig pijn gehad de laatste keer? :roflol:
 
Ik begrijp het :eek: die ene frustratie is al erg en groot genoeg!
Slappe hap benen waren het zeker gisteren, achteraf denk ik dat het door het keto dieetje komt...zonnebloempjes geen water > slap, spiertjes geen carbs > slap :roflol:



Ik heb wel te vroeg gemoppert, het was geen probleem om de trap af te komen. De training op zich kostte mij zoveel moeite dat ik een flinke portie spierpijn had verwacht maar de beentjes zijn alleen wat stijf. Voortaan maar niet zo snel klagen :o
Kan me het me bij jou wel goed voorstellen bij zo'n pumples, als je de bewegingen en het tempo volgt van de instructeur, hakt het er altijd weer heel anders in :D

Ook nog goedemorgen dames :hello:
komt nog wel die spierpijn :evil:
 
Lekker he die lunges, maar wat is er zo loca aan?
Ik deed ze gisteren ook voor het eerst maar damn wat viel dat tegen. :o
 
Ik begrijp het :eek: die ene frustratie is al erg en groot genoeg!
Slappe hap benen waren het zeker gisteren, achteraf denk ik dat het door het keto dieetje komt...zonnebloempjes geen water > slap, spiertjes geen carbs > slap :roflol:

ja, da klinkt logisch. Met huis-tuin-en-keuken-logica komen wij er wel he :p

Vandaag nog iets leuks op het programma?
 
Ik zag dat je vanavond benen en pump gaat doen, zeker te weinig pijn gehad de laatste keer? :roflol:

Vorige week veroorzaakte dit lekkere pijn in me quads, pijnlijke combi :p
Nu hopelijk volledige spierpijn. :eek:
Van alleen benen trainen zaterdag had ik bijna geen spierpijn. ;) :mad:
 
komt nog wel die spierpijn :evil:

Je zit er gewoon op te wachten valserik die je er bent :mad:

Lekker he die lunges, maar wat is er zo loca aan?
Ik deed ze gisteren ook voor het eerst maar damn wat viel dat tegen. :o

Erg he, kan ook niks anders zeggen...

Ik noem ze Loca lunges omdat ik het van haar heb afgekeken :D
Vroeger deed ik alleen statische lunges(trouwens ook met 5kd dumbbells) met 1 been op de trap of step. Niet dat dat zo licht is maar van walking lunges stijgt mijn hf altijd naar ongekende hoogtes ;), om nog maar niet van de uitwerking op mijn zweetkliertjes te spreken :D


ja, da klinkt logisch. Met huis-tuin-en-keuken-logica komen wij er wel he :p

Vandaag nog iets leuks op het programma?

Hihi, misschien kan ik wel teksten gaan schrijven voor begrijpend lezen :D

Vandaag wordt het borst/schouders/triceps!

Vorige week veroorzaakte dit lekkere pijn in me quads, pijnlijke combi :p
Nu hopelijk volledige spierpijn. :eek:
Van alleen benen trainen zaterdag had ik bijna geen spierpijn. ;) :mad:

Nog even en dan moet je kt, pump en rennen in 1 training proppen :roflol:
Ik hoor wel hoe het afloopt :D
 

Op het moment denk ik er toch eventjes een klein beetje anders over :D
Dacht dat ik geen spierpijn zou krijgen maar het kwam wat verlaat, hèhè....
 
Ik ben gek op lunches! ;)
 
Op het moment denk ik er toch eventjes een klein beetje anders over :D
Dacht dat ik geen spierpijn zou krijgen maar het kwam wat verlaat, hèhè....

De venijnige 1-3 dagen later spierpijn.. :p
 
Ja, 't is mijn eigen schuld, beentjes mag je ook niet verwaarlozen :(

sja... das je straf he :p Dat wordt droog brood met benen en zonder toetje naar bed!



??? eum... als jij het nog maar snapt :D
 
sja... das je straf he :p Dat wordt droog brood met benen en zonder toetje naar bed!



??? eum... als jij het nog maar snapt :D

:roflol: ??? snappen? :D

Dat krijg je nou van te weinig carbs....ikke :nut:


eigenlijk wil ik nu ook heel graag eten, veel eten :o, maar ik heb straf...
 
Back
Naar boven