MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goede aanmerkingen van chick imo, mijn deadlift voerde ik ook zo uit als jou mossel.
Heb zelf het gevoel dat als je eenmaal de goede techniek te pakken hebt dat je ineens
veel meer progressie zal gaan maken aangezien je de rug al sterk genoeg hebt, die lockouts
gaan dan geen probleem worden.
 
thanks mannen!

Goede aanmerkingen van chick imo, mijn deadlift voerde ik ook zo uit als jou mossel. Heb zelf het gevoel dat als je eenmaal de goede techniek te pakken hebt dat je ineens veel meer progressie zal gaan maken aangezien je de rug al sterk genoeg hebt, die lockouts gaan dan geen probleem worden.

Hey Mas +1! Ga mijn best doen en blijf filmpjes posten totdat de techniek perfect is.

Ik was vandaag om 8.45 in de gym goede tijd voor een harde training:eek:

LB2

Full squat
12x80
10x100
8x110
6x120
6x110 (vergeten filmpje van de 120 te maken:o)
6x100
Techniek filmpjes post ik zometeen

Front Squat
2x10x70
2x10x80

Romanian deadlift
4x10x110

Superset leg curl/adductie
4 sets 15 hh 60 kg beide oefeningen

rotary calf raise nieuw apparaat goede oefening
4x20hhx40 kg

Superset hanging straight leg raise + hyperextension
4 sets 15 hh beide oefeningen.

Kon echt niet meer:o:eek:

De 4 weken zitten erop en het is gelukkig tijd voor een deload heb het ook echt nodig. De laatste week werd het steeds moeilijker. Het UB/LB principe is erg zwaar maar volgens mij uiterst effectief. Ga er denk ik nog 4 weken aan vast plakken. Toen ik vorige keer ging deloaden kwam ik sterker terug hoop dat het deze keer weer gaat gebeuren.

Zometeen dus nog een squatfilmpje ben benieuwd naar jullie adviezen.

Goed weekend in ieder geval toppers.

110kg
http://www.youtube.com/watch?v=DxVFjE2rVXU

100kg

http://www.youtube.com/watch?v=OcLtEVsOORg
 
Laatst bewerkt:
interessant schema dan.
harde full squat weer, vooral met jou lengte.
allemaal nette stats :yarly:
 
Laatst bewerkt:
Goede training Mos! Ben benieuwd naar filmpje!:)
 
Ik vind het zeker netjes! Juist ga je redelijk snel naar beneden maarja..met zo'n gewicht al:D.

Maar niets van mij aannemen, ik ben nog noob;).
Ben benieuwd naar de reacties van de pro's.
 
nette squat
en nog een keer respect dat het zo goed lukt (full)

ik ben maar 1.84~ en heb in verhouding wel lange benen, en ik heb er echt moeite mee. lukt zelfs net niet zo goed.
wel met k*t schoenen (nike tuned air) maar dan nog
 
Je houd je onderrug mooi recht, misschien wat langzamer zakken en tijdens het zakken je hams op spanning zetten?
 
Netjes Moz, mooie zure poten training, de squats zien er goed uit. ;)
 
Ik heb laatst te horen gekregen dat ik naar voren moet komen bij het omhoog gaan, om zo minder door m'n rug te laten doen. Overdreven gesteld zie ik jou eerst je benen strekken en daarna je rug pas omhoog doen.
Misschien ook naar voren kijken bij het omhoog komen?
 
Trouwens, wat Strongman zegt, is wel wat voor te zeggen hoor, ik heb zelf iig al een paar keer gehad dat als ik te enthausiast zak, ik um wel flink ga voelen in me hammetjes, ga ik ook maar flink langzamer doen hehe :D

Prettig weekend Moz!
 
Ik heb laatst te horen gekregen dat ik naar voren moet komen bij het omhoog gaan, om zo minder door m'n rug te laten doen. Overdreven gesteld zie ik jou eerst je benen strekken en daarna je rug pas omhoog doen. Misschien ook naar voren kijken bij het omhoog komen?

Bekijk even de video van Rippetoe volgens mij moet dat juist niet doen.
Toch zoveel mogelijk hipdrive juist?


Bedankt voor de tips mannen.
 
naar 1 vast punt blijven kijken. Zo schuin voor je op de grond. Inplaats van in spiegel.

En dat je naar voren moet komen lijkt me ook beter van niet.
 
Dat probeer ik ook om naar beneden naar 1 punt te kijken.
Net beef gegeten en nu online poker heb al 200$ gewonnen van een donkey.called mijn all inn met AK tegen 3 of a kind :D





beef 10.45.jpg


poker 001.jpg
 
Maaltijd ziet er erg lekker uit :D
Squaten trouwens ook.. je bent echt een beest
 
Thanks 010!

Weet je wat het is met dat poker dat kost altijd meer dan het oplevert.
Die winst is al weer verspeeld heb mijn geld maar weer terug overgemaakt.

Geen verlies in ieder geval schade beperkt:eek:

Goed weekend mannen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven