Fitness Seller

Rooke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zo lekker potje cardio achter de rug :

19km
45min
avg 147
max 172 (tijdens sprint van 40km/h)
591kcal

jij bent vroeg met je cardio!
Voor het ontbijt, of heb je eerst gegeten?
 
Netjes!
Misschien moet ik morgen toch ook maar vóór het ontbijt gaan hardlopen...


Au...

ga dan fietsen ! als je toch nog zo'n last hebt van je enkel. En gebruik een hartslag meter!
 
ga dan fietsen ! als je toch nog zo'n last hebt van je enkel. En gebruik een hartslag meter!

Au: cardio vóór het ontbijt. Enkel trekt het hardlopen wel hoor (vanavond beentraining). Ik heb trouwens wel een hartslagmeter, en ga als huiswerk straks wel de gebruiksaanwijzing nog een keer doorspitten (ben niet zeker op welke stand hij moet bij interval-hardlopen).
 
Au: cardio vóór het ontbijt. Enkel trekt het hardlopen wel hoor (vanavond beentraining). Ik heb trouwens wel een hartslagmeter, en ga als huiswerk straks wel de gebruiksaanwijzing nog een keer doorspitten (ben niet zeker op welke stand hij moet bij interval-hardlopen).

waarom in godesnaam HIT? lees anders ook ff de hartslag sticky van MC door in de cardio sectie ;)
 
waarom in godesnaam HIT? lees anders ook ff de hartslag sticky van MC door in de cardio sectie ;)

interval is wat anders dan HIIT...
Ik ben aan het opbouwen qua lopen, kan niet meteen een half uur achter elkaar gaan rennen (blessures!).
Die sticky had ik al gelezen, dat helpt me niet bij het instellen van m'n hartslagmeter...
 
interval is wat anders dan HIIT...
Ik ben aan het opbouwen qua lopen, kan niet meteen een half uur achter elkaar gaan rennen (blessures!).
Die sticky had ik al gelezen, dat helpt me niet bij het instellen van m'n hartslagmeter...

ga fietsen idd, hartslagmeter om. Indien je vet wilt verbranden zet m op 60 a 70% van je max hartslag.
 
interval is wat anders dan HIIT...
Ik ben aan het opbouwen qua lopen, kan niet meteen een half uur achter elkaar gaan rennen (blessures!).
Die sticky had ik al gelezen, dat helpt me niet bij het instellen van m'n hartslagmeter...

als je 3x per week op lage intensiteit cardio doet a 20 a 30 min is niet meteen alle kaarten op tafel gooien.
 
als je 3x per week op lage intensiteit cardio doet a 20 a 30 min is niet meteen alle kaarten op tafel gooien.
Doe ik (en ben aan het opbouwen dmv interval om een vol half uur te kunnen hardlopen), vervolgens wil ik er ook een aantal rondjes fietsen bij gooien.
 
Met de cardio zit het wel goed he?
Nog getraind verder, lukt het weer beetje opbouwen?
 
Met de cardio zit het wel goed he?
Nog getraind verder, lukt het weer beetje opbouwen?

vandaag weer :) Rechterpols : compleet geen last meer, links nog wel een beetje.

DB shoulder press :

3x12x12

Front press :
1x10x35

Lat. side raises :
3x12x6

db shrug :
2x10x20
1x10x24

CGBP :
3x12x40

Pushdown :
3x12x25 (1katrol)

BF : 17 laag
 
Gast no offence waarom train je in godsnaam nog steeds met die pussyweights? Je sjort aan vrachtwagens en dan deze weights begrijp er niks van......

Blessure nog steeds?
 
Gast no offence waarom train je in godsnaam nog steeds met die pussyweights? Je sjort aan vrachtwagens en dan deze weights begrijp er niks van......

Blessure nog steeds?

even lezen Xtra! Heb van de laatste 8 weken 6 weken rust (moeten)houden door blessures.
Zoals je leest zijn mn polsen nog niet helemaal in orde. Ik wil wel harder maar het gaat gewoon niet dus lees je ff in voordat je reageert.
 
jep...dit keer 17 laag 17.33 en vorige keer 17.80
 
Balen van die polsen zegt, het zijn inderdaad geen respectabale gewichten.
Maar laat je niet gek maken; niet foceren voordat je een chronische blessure hebt.
Net zo lang die roze dumbeltjes pakken tot je zeker weten geen last meer hebt.

Succes. Doe maar ff extra hard cardio-en om het hardcoregehalte toch omhoog te krikken.
 
Balen van die polsen zegt, het zijn inderdaad geen respectabale gewichten.
Maar laat je niet gek maken; niet foceren voordat je een chronische blessure hebt.
Net zo lang die roze dumbeltjes pakken tot je zeker weten geen last meer hebt.

Succes. Doe maar ff extra hard cardio-en om het hardcoregehalte toch omhoog te krikken.

ik blijf gewoon lekker cardio doen...goed eten. Inderdaad niet forceren, als ik gewoon weer iets voel in mn polsen nok ik gelijk. Want een chronische blessure kan ik echt niet gebruiken.
Denk dat het gewoon bad karma is...kan niet anders:roflol:
 
Pff het zou mij persoonlijk op de moeite steken om te gaan trainen met zulke gewichten (of eender welke lagere gewichten dan gebruikelijk) door een blessure. Is dit bevorderlijker voor het herstel van je polsen ofzo?
 
Pff het zou mij persoonlijk op de moeite steken om te gaan trainen met zulke gewichten (of eender welke lagere gewichten dan gebruikelijk) door een blessure. Is dit bevorderlijker voor het herstel van je polsen ofzo?

Mn polsen voelde goed aan het begin...en ik wilde gewoon weer is trainen. **** die pussy weights. Ik kan ook wel 6 dagen cardio gaan doen maar dan verlies ik te veel massa.
Zat ook wel te denken om gewoon 2x per week KT te doen en dan alleen benen zodat ik niets met polsen te maken heb....maarja dat is wel heel drastisch
 
Back
Naar boven