MuscleMeat

Goheavyorgohome Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Er waren maar weinig mensen die de vrachtwagen uberhaupt over de streep trokken las ik in Huggy's logje, balen dat het niet naar verwachting is gegaan man.
 
Er waren maar weinig mensen die de vrachtwagen uberhaupt over de streep trokken las ik in Huggy's logje, balen dat het niet naar verwachting is gegaan man.

de hand over hand is me wel gelukt maar was wel te zwaar halverwege had ik hem eindelijk goed aan het rollen maar was ik te uitgeput om hem snel binnen te halen ;)

Dat lijkt me logisch in jouw geval...
Wel een linke ivm blessures vermoed ik...

klopt maar vind crunches zo gay ;)
 
1e dag weer jw, en gelijk begonnen met een voorhoofdholteontsteking ofzoiets, heerlijk !

mp
-opw.
-werks.
5x60
5x60
5x65 6e failde ik door soort van flauwvallen :rolleyes:

assistance
db press
5x3x30 gaat nergens over natuurlijk

powercleans
5x3x80 easy

cgbp
5x5x80 allerlaatste rep faalde ik gewoon of ik nou vol zat of wat er nou gebeurde ik weet het niet ik geef de snotkanker maar de schuld :mad:

comment: auwhoofd ;)
 
Je hand over hand gister was echt mega bruut man! Jammer alleen dat ze niet konden tellen. Ik was in ieder geval weer van je onder de indruk (en blij dat mijn aanmoedigingen een beetje hielpen ook al stond iedereen me aan te kijken, hehe).

Doe even rustig aan vanavond! Wel mooi getraind.
 
hand over hand was idd wel leuk jah alleen wel vertieft zwaar (licht is niet leuk, maar zo zwaar :eek:)
 
aaaarrrggghhh nog steeds zo ziek als een dooie hond :(

deadlift
opw.
werks.
5x165
5x175
11x185 vrij easy alleen conditioneel is het zwaar als je longgriefus in je voorhoofd hebt

assistance
speeddeadlifts
3x10x120

pullup
5x2x dit voelde totaal niet goed

db row
2x10x45 hier maar gestopt voelde me helemaal beroerd worden

comment: :(
 
Haha, 11*185kg dl is niks om je voor te schamen.
 
Ziek of niet ziek, je blijft een sterke rukker! :D



















Er zijn maar weing gasten die op een slechte dag, als ze zich ziek voelen zoveel gewicht van de grond rukken. :bow:
 
straks ff bench en squat + alle assitance in 1 training douwen, zo heb ik morgen een rustdag voor zaterdag ;) squat moet ik een repout op 170 nu hoop ik dat mijn knieen het houden aangezien ik nog steeds last van me knieen heb :mad: waarvan?, god mag het weten ???
 
**** yeah kracht begint terug te komen :cheer:

squat
opw.
werks.
5x150
5x160
8x170 pr was easy en vorige was 8x165 :D

frontsquat
5x5x100 rustige shizzzel

gm
5x5x90

benchpress
opw.
werks.
5x90
5x95
9x100 :rolleyes:

ten's ten
1x60
2x60
3x60
4x60
5x60
6x60
7x60
2x60 haha hopeloos natuurlijk na de repout :D

bb curls
3x10x40

core crushers
3x10x60

comment: nice shit :D nu morgen niks en zaterdag naar RPBaarn
 
Squats gingen lekker.
Als je all out gegaan bent op de bench press, zijn die "ten's ten" zoals jij ze noemt misschien wat veel gevraagd idd.
Goed rusten en eten, en dan zaterdag ertegenaan éh?! :thumb:


Ik heb al verschillende keren geGoogled naar "ten's ten/ten ten's/ten tens/tens ten" maar heb er nog weinig succes mee gehad... :o
Geef eens een foolproof link naar dat systeem als je wilt. :D
 
Squats gingen lekker.
Als je all out gegaan bent op de bench press, zijn die "ten's ten" zoals jij ze noemt misschien wat veel gevraagd idd.
Goed rusten en eten, en dan zaterdag ertegenaan éh?! :thumb:


Ik heb al verschillende keren geGoogled naar "ten's ten/ten ten's/ten tens/tens ten" maar heb er nog weinig succes mee gehad... :o
Geef eens een foolproof link naar dat systeem als je wilt. :D

heb nu ff zitten youtuben maar daar kan ik er ook niks van vinden heb het ooit hier op het forum gelezen maar weet niet meer waar ???

zaterdag word er alleen getraind, ik skip parkstad, achteraf maar goed ook want ze hebben de onderdelen nu alweer geswitcht :rolleyes:
 
Bedankt voor de moeite iig dan.
Train ze dan maar, zaterdag. ;)
 
Doe je zaterdag toch mee mate ?
 
volgens mij heb je gewoon een mexicaantje bob :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven