AndroidHealthClinic

Drugsenquete

Drugsenquete

  • Speed

    Stemmen: 124 27,0%
  • Cocaïne

    Stemmen: 158 34,4%
  • Xtc (MDMA)

    Stemmen: 190 41,4%
  • LSD

    Stemmen: 52 11,3%
  • Cannabis

    Stemmen: 256 55,8%
  • GHB, GHL

    Stemmen: 102 22,2%
  • Heroine

    Stemmen: 19 4,1%
  • Crystal Meth

    Stemmen: 10 2,2%
  • Ketamine

    Stemmen: 38 8,3%
  • Paddo's

    Stemmen: 115 25,1%
  • Poppers

    Stemmen: 70 15,3%
  • Crack

    Stemmen: 17 3,7%
  • Geen van deze bovenstaande en daar ben ik trots op!

    Stemmen: 121 26,4%
  • Geen, maar er staat in de toekomst wel iets te gebeuren, ontdekken

    Stemmen: 22 4,8%
  • Drugs die nog niet op deze lijst staat

    Stemmen: 54 11,8%

  • Totaal stemmers
    459

Bezoekers in dit topic

coke vind ik ook maar nix, laatst coke zitten smoren wat was da voor een fail drug (was echt goeie coke vonden mn maten) maar geef mij maar een high die je ook daadwerkelijk voelt, zoals speed of pillen:cool:

GHB vind ik dan weer nix voor op uit te gaan wel een goeie door de weekse drug voor de verveling wat weg te werken

ghb vindt ik juist leuk tijdens het uitgaan. in iedergeval beter als alcohol
 
ghb vindt ik juist leuk tijdens het uitgaan. in iedergeval beter als alcohol

ik word er zelf niet los van daarom vind ik het alleen thuis leuk, wel euforisch enzo maar zelfs alcohol maakt mij veel losser (los genoeg om me te amuseren) en ghb alleen slaagt daar ni in
 
lagoa is dat eigenlijk nog iets? wil wel eens iets anders dan complex, the oh daar beginnek niet aan zit er naart schijnt vol met "jumperkes" die complex mannen haten :roflol:
 
ik word er zelf niet los van daarom vind ik het alleen thuis leuk, wel euforisch enzo maar zelfs alcohol maakt mij veel losser (los genoeg om me te amuseren) en ghb alleen slaagt daar ni in

ghb wordt ik los genoeg van om de gehele avond met alles dames te dansen:o heerlijk dat gevoel in je benen dat ze lekker los zijn
 
ghb wordt ik los genoeg van om de gehele avond met alles dames te dansen:o heerlijk dat gevoel in je benen dat ze lekker los zijn

XTC daarentegen:cool:

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

ja dat orgasmeachtig gevoel in mn benen ken ik wel
 
Laatst bewerkt:
lagoa is dat eigenlijk nog iets? wil wel eens iets anders dan complex, the oh daar beginnek niet aan zit er naart schijnt vol met "jumperkes" die complex mannen haten :roflol:

Ben al paar maanden niet meer geweest, maar schijnt in die tijd toch weer wat veranderingen te zijn gebeurd, resident dj's Max Walder en Jamie Dill hebben de bons gekregen.
Michael Forzza zou nu resident zijn en de muziek vn boven zou nu beneden zijn, de boven bestaat dus niet meer.

Zaterdag is er nog eens iets speciaals te doen, weet no ni of dat ik ga.
 
Ben al paar maanden niet meer geweest, maar schijnt in die tijd toch weer wat veranderingen te zijn gebeurd, resident dj's Max Walder en Jamie Dill hebben de bons gekregen.
Michael Forzza zou nu resident zijn en de muziek vn boven zou nu beneden zijn, de boven bestaat dus niet meer.

Zaterdag is er nog eens iets speciaals te doen, weet no ni of dat ik ga.
wat voor muziek draaien ze er nu? toch geen techno ofzo, ben meer geintresseerd in "tekstyle, jump etc" (zoals ze in complex draaien).

haha jamie dill:cool:, engine was echt zo'n monsterlijk liedje, als je dan aant losgaan was op de pillen echt te gestoord:D
 
Jamie dill is weg... Volledige sTverandering inderdaad met Forza aan het hoofd. Veel softere muziek dus maar zal ook wel goed zijn.
 
Jamie dill is weg... Volledige sTverandering inderdaad met Forza aan het hoofd. Veel softere muziek dus maar zal ook wel goed zijn.
softere muziek = electro? of minder harde jump?

eigenlijk wel spijtige zaak
 
Staat bekend voor z'n darke sounds. Hoe zou je het best catagoliseren... Moeilijk om er een label op te plakken. Vrij progressive?
 
Staat bekend voor z'n darke sounds. Hoe zou je het best catagoliseren... Moeilijk om er een label op te plakken. Vrij progressive?

hmm nu zit ik nog in het vage, zit ook met een trage internetverbinding dus wat muziekjes downloaden lukt ook niet.
maar heb toch het idee dat het niet mn ding gaat zijn, heb het liever wat harder
 
Ik veronderstel dat je progressive house wel kent?
 
GHB vind ik dan weer nix voor op uit te gaan wel een goeie door de weekse drug voor de verveling wat weg te werken

Een goede drugs om de doordeweekse verveling weg te werken? Gast, ga een baan zoeken of wees slim en ga terug naar school. Je bent echt helemaal verkeerd bezig met je drugsgebruik. ;)
 
Een goede drugs om de doordeweekse verveling weg te werken? Gast, ga een baan zoeken of wees slim en ga terug naar school. Je bent echt helemaal verkeerd bezig met je drugsgebruik. ;)

Was ook vorig jaar dat ik nog dagelijks GHB nam, durf het niet meer te bestellen nu:(
 
Volgens mij moet je wel heel veel drugs gebruik wil je lol beleven op jump muziek.
 
Kon het gisteren niet laten om nog 1x salvia te doen:

Lag al in bed, toen plots het idee in me opkwam. Gelijk de bong rijkelijk gevuld met 20x extract. De eerste inhalering was gelijk een grote en kon ik in inhouden voor zo'n 15 sec ongeveer. Schoot gelijk naar men hoofd, en tijdsbesef was compleet weg. Voelde alsof ik buiten mijn eigen lichaam trad en alles naar me stond aan te staren. Het tft scherm, de bong ( die ik al eventjes had weg gezet :o), mijn bed,... Dit was een beetje het akelige gedeelte van de trip, waar ik totaal geen besef meer had van wat er juist rond me gebeurde.

Ik had het gevoel dat ik daar behoorlijk lang stond, gewoon niks te doen en wat rond me kijken. Toen ik weer wist waarmee ik bezig was, greep ik weer naar de bong om het laatste nog naar binnen te krijgen. Na 2 inhalering was het binnen, en het vasthouden ging al gelijk een stuk beter. :D

Dan alles veilig weggezet en mijn mp3 speler erbij gepakt en weer het bed ingekropen. Ik herinner me nog dat ik me helemaal kapot was aan het zweten, maar het bedje lag zo lekker. Ik keek naar de wekker er die stond op 00:58, ik sloot men ogen voor wat leek een geweldig lange tijd waar er de gekste kleuren en vormen voorbijflitsen tot ik men ogen weer opende, nog altijd 00:58 op de wekker. ???

Toen nog zo'n 5tal minuten naar muziek geluisterd, tot de mp3- speler wat raar begon te doen. Vervolgens heb ik die weggelegd en ben ik rustig in slaap gevallen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Toch leuk hé salvia !

Ik heb trouwens een weddeschap om 1 jaar clean te zijn en dan krijg ik 50 flessen appeljenever en 20 flessen wodkaaaaa :D

maarjah :( :D
 
Ja kweet het, maar kheb er alcohol eigenlijk bewust niet tussen gegooid. Je kan dat dan opsplitsen uit sterke drank, gewoon wijn , bier ... had daar geen zin in. En er zijn maar enkele uitzonderingen die nog nooit alcohol hebben gedronken vandaar.
???

En dan wel cannabis erbij zetten....
heb je ook in verschillende sterktes....

kan zijn dat iemand dit al gepost heeft , sorry maar had geen zin om het hele topic door te spitten :p
 
Toch leuk hé salvia !

Ik heb trouwens een weddeschap om 1 jaar clean te zijn en dan krijg ik 50 flessen appeljenever en 20 flessen wodkaaaaa :D

maarjah :( :D

Jup vooral lachen bij mensen die voor het eerste keer doen, hoewel dit ook nog maar mijn derde keer was. Het kickt er ook altijd ZO HARD in, dat je gelijk in een zware trip terecht komt. Het begin is ook altijd een beetje van, wtf gebeurd hier :o. Eens je het besef weer krijgt is alles weer ok, daarom is het voor "beginners" ook beter om in groep te doen. Of een "sitter", die je even laat weten hoe het weer in elkaar zat :D

Succes met je weddenschap, hoewel er niet altijd gecontroleerd kan worden..... :o:D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven