XXL Nutrition

CRACK - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracttoename, concentratie, en pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? er is maar 1 smaak en die is erg bitter
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Be Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Niks extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 49,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut!!!!!!

Mijn review:
Crack werkt geweldig. Alles wat Revolutions erover verteld klopt!
Ik voelde me net een stier die door de sportschool liep.
Super geconcentreerd en ook meer kracht, waardoor ik zwaarder kon trainen!!

Gelukkig geen last gehad van slaapproblemen, hier was ik in eerste instantie wel bang voor.

Al met al een geweldig product, dus zeker een aanrader!

Crak.jpg
 
super product! goeie pomp en concentratie
alleen spijtig van de prijs heb er 55€ moeten voor betalen en was nog afgeprijsd...

btw is NO-Xplode beter of slechter?
 
voor die prijs verdient het geen 10, zo simpel is het.
 
Weet de werking nog niet, maar de meeste sups liggen rond die prijs. NO / pre workout.

50 is de normale prijs voor dit supplement.
 
2 potten op gebruikt, nu 5 weken rust genomen er mee, dus niet gebruikt.

Geen afkickverschijnselen. Heb altijd de dosis van 50 tot 70 gr genomen, in de ochtend op lege maag. Merkte dat nemen met je shake vaak geen verschil in werking had, dus geen mindere werking. Paar keer een steek in mijn hoofd gehad er van en wazig duidelig, maar ging gelijk weer over. werking begint na 20 minuten en duurt 1 uur, daarna zakt het. Geen last van niet kunnen slapen. Ben wel bang dat als je het een jaar lang elke dag gebruikt, je daarna minder plezier hebt in het leven omdat het iets met de hersenen doet, maar dat is gewoon een angst van mij denk ik, en zal wel meevallen. Over een paar weekjes koop ik mijn 3e pot, wel duur, maar het werkt goed, 2 keer zo hard trainen, veel zweet op het voorhoofd, volgende dag iets meer uitgeput gevoel maar daar is mee te leven vind ik.
 
2 potten op gebruikt, nu 5 weken rust genomen er mee, dus niet gebruikt.

Geen afkickverschijnselen. Heb altijd de dosis van 50 tot 70 gr genomen, in de ochtend op lege maag. Merkte dat nemen met je shake vaak geen verschil in werking had, dus geen mindere werking. Paar keer een steek in mijn hoofd gehad er van en wazig duidelig, maar ging gelijk weer over. werking begint na 20 minuten en duurt 1 uur, daarna zakt het. Geen last van niet kunnen slapen. Ben wel bang dat als je het een jaar lang elke dag gebruikt, je daarna minder plezier hebt in het leven omdat het iets met de hersenen doet, maar dat is gewoon een angst van mij denk ik, en zal wel meevallen. Over een paar weekjes koop ik mijn 3e pot, wel duur, maar het werkt goed, 2 keer zo hard trainen, veel zweet op het voorhoofd, volgende dag iets meer uitgeput gevoel maar daar is mee te leven vind ik.
je neemt crack in de ochtend ???
crack is een sub voor voor de training.....

of mis ik iets in het verhaal ?
 
Wat kun je ons vermelden over crack na die 2 potten, wordt de werking minder na een tijdje?

Hoeveel heb je gegained in kracht en spiermassa?
 
sample van xxlnutrition gebruikt afgelopen woensdag, hele zakje = 3 scoops ingenomen.
merkte er helemaal niks van, pomp was redelijk:(
gisteren nox pump gepakt en het ging weer als een speer:)
 
Heb gister ook zo'n sample zakje ingenomen rond 18:15. En ik merkte het behoorlijk. Al na 5 minuten begon voelde ik mijn gezicht en armen wat tintelen. Ik voelde me warm worden.

Dus ik om 18:45 lekker trainen in de sportschool. Ik was super gefocused en had echt uber veel energie. Dus dit spul werkt wel goed opzich. Het kan zich in mijn ogen wel meten met BSN No Xplode.

Alleen ik heb geen oog dicht gedaan vannacht. Mijn hart ging de hele tijd tekeer. Best vervelend. Had echt veel energie.

Hebben jullie daar ook last van? Moet ik het misschien eerder innemen?
 
Laatst bewerkt:
Dat zal het dan wel verklaren :D
Had gewoon teveel van dat spul door mijn lichaam gieren.
Volgende wat minder dus. :cool:
 
Yup er zitten 5 capsules in, ik (+- 80kg) gebruik er 2/3 voor een top boost..

Capsules? Het is poedervorm. er zit zn 45 gram Crack! in een samplezakje.;).

Sommige nemen het zakje in 1x en sommige verdelen hem in 2x
 
net een eerste training achter de rug met Crack
2 scoops genomen, dit is echt knettergek goed.
Bruisend van energie, elk gewicht voelt te licht aan, pomp is continue aanwezig.
Het is nu 2 uur geleden sinds ik de training heb afgerond, en ik sta nogaltijd scherp.
Qua gevoel lijkt het echt veel te veel op speed... :)
Smaak was orange flavor, niet echt mijn ding maar dat maakt niet echt uit

Lijkt me een goed begin voor deze supp, ik ben benieuwd of het effect ook blijft tot het einde van de pot.

nadeel: de kostprijs
 
net een eerste training achter de rug met Crack
2 scoops genomen, dit is echt knettergek goed.
Bruisend van energie, elk gewicht voelt te licht aan, pomp is continue aanwezig.
Het is nu 2 uur geleden sinds ik de training heb afgerond, en ik sta nogaltijd scherp.
Qua gevoel lijkt het echt veel te veel op speed... :)
Smaak was orange flavor, niet echt mijn ding maar dat maakt niet echt uit

Lijkt me een goed begin voor deze supp, ik ben benieuwd of het effect ook blijft tot het einde van de pot.

nadeel: de kostprijs

Het andere nadeel ben je vergeten te noemen, maar dat hoor ik morgen wel;)
 
Volgens mij slaapt hij nog.
 
Back
Naar boven