AndroidHealthClinic

Goochelaars ontmaskerd

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat stats niks zeggen is de grootste onzin die er bestaat. Het zou idd kunnen dat iemand die een paar kilo minder weegt maar verder dezelfde stats heeft groter oogt dan iemand die een paar kg zwaarder is. Maar als het verschil in gewicht groot is (bv 10kg) bij hetzelfde vet% en dezelfde lengte kan de lichtere persoon nooit groter ogen. Maar foto's zeggen idd veel meer...mensen die bijna pro stats hebben en geen enkele foto posten neem ik in 90% van de gevallen al niet serieus.
 
Dat stats niks zeggen is de grootste onzin die er bestaat. Het zou idd kunnen dat iemand die een paar kilo minder weegt maar verder dezelfde stats heeft groter oogt dan iemand die een paar kg zwaarder is. Maar als het verschil in gewicht groot is (bv 10kg) bij hetzelfde vet% en dezelfde lengte kan de lichtere persoon nooit groter ogen. Maar foto's zeggen idd veel meer...mensen die bijna pro stats hebben en geen enkele foto posten neem ik in 90% van de gevallen al niet serieus.

Daar geef ik je wel 100% gelijk in, pro stats = zero pics
 
Had ik niet verwacht van Sava eigenlijk.

Het is maar een kwestie van tijd voor ook ik ontmaskerd wordt!

Ik geloof er niks van, ik ken Sava ook van een ander forum en ik geloof echt niet dat hij een faker is. Als dat zo is dan is het wel een ecto met monster kennis.
Die bestaan! :mad:
 
Als je die kennis niet kan toepassen heb je er ook weinig aan.
 
Ik herinner mij een topic over iemand die zijn beklag deed dat hij met zijn sexy jeansshortje niet binnen mocht op een feestje. Dat ging ongeveer even hard.:D

Idd die ging 10x zo hard mooie tijden waren dat!!
 
Omdat er bepaalde members zijn die serieus genomen worden en een goede bijdrage leveren aan dit forum.

Jij bent ook iemand die een dagboek aan het bijhouden bent. Je tilt ongelooflijke gewichten en bizar hoge fullsquats met jouw bodyweight. Als we dan om een pic of filmpje vragen dan ben je niet thuis. Kijk ik geloof er geen reet van wat jij allemaal schrijft in je dagboek wat je lift aan weights. Maar als jij je er lekker bij voelt en die complimentjes nodig hebt ga je gang. Jij bent op dit forum meer om te rellen dan om informatie in te winnen. Zie jou voor 99% van je tijd posten in Allerlei en bijna nooit een zinvolle discussie over trainen of eten voeren. No offence kan jou niet zo serieus nemen als "SPORTER" of poster op DBB.

Sava was het tegenovergestelde hield zich altijd rustig en erg beleefd.
En was zeer actief bezig om mensen advies te geven over allerlei zaken.
Voerde interessante discussies op het board waar veel mensen iets aan gehad hebben. Daarom denk ik dat mensen het eerder opmerkelijk vinden en hogelijk verbaasd zijn dan bij andere members.

Dat je het niet gelooft is je eigen probleem. Zoals Porter zegt krijg je een minderwaardigheidscomplex van andere mensen? Het is al een paar x eerder gezegd, zodra iemand in verhouding sterker dan jou is of meer tilt dan kan je het meteen niet uitstaan. BB is geen wedstrijd, je traint en eet voor jezelf toch? En daarbij het merendeel op bb doet niet eens aan wedstrijden, dus ik snap het ophef niet van: ''kijk mij dan''. En daarbij heb ik nooit om complimenten gevraagd. Ik doe zelf ook niet aan de verheerlijking bij mede dbb-ers: ''Goed gedaan bro'' ''Goede training bro''. Je kan dan beter alleen iets zeggen als je wat zinnings op te merken hebt.

En als je goed heb opgelet vraag ik alles wat ik wil weten mbt voeding etc. in mn eigen log.

Dat jij mensen op een site wel of niet serieus wil/kan nemen zegt meer over jou bro dat weet je zelf ook wel. Maak je om mij maar niet druk. Ik win gewoon informatie in op dbb over bodybuilding. Zelfs van marcj heb ik hier iets geleerd.

En verder geniet je zoals elk andere member van het relgehalte. Dus dat vind ik heel flauw. Normaal gesproken meegieren achter je pc met een bakje popcorn. Terwijl je zelf van je stoel rolt van het lachen.
 
Hahahaha tjonge tjonge zeg, wat boeiend. kerel weet waar het over heeft,****ing Buff of ****ing ecto....who cares.
Hoop eigenlijk dat hij het niet is op de fotoos...hij wilde mij altijd al irl meeten,maar dacht dat ik accuut een minderwaardigheidscomplex zou krijgen,komt mij dus best uit.
Zonder gekheid,kerel is sympathiek,kan je voor een boodschap sturen,en weet vd hoed en de rand,kan mij het rotten dat hij lichter zou zijn dan op de foto.

Vind zowiezo het een zielige heksenjacht,al zou het zo zijn

Ja idd het is namelijk de gewoonste zaak van de wereld dat iemand zich compleet anders voordoet op internet dan dat ie in werkelijk is. Ik zal zo ff een steuntopic voor hem oprichten want dit gaat te ver.
 
Mocht het Sava niet echt zijn, ben ik toch ook wel benieuwd wat nu zijn echte identiteit is.
 
Dat je het niet gelooft is je eigen probleem. Zoals Porter zegt krijg je een minderwaardigheidscomplex van andere mensen? Het is al een paar x eerder gezegd, zodra iemand in verhouding sterker dan jou is of meer tilt dan kan je het meteen niet uitstaan. BB is geen wedstrijd, je traint en eet voor jezelf toch? En daarbij het merendeel op bb doet niet eens aan wedstrijden, dus ik snap het ophef niet van: ''kijk mij dan''. En daarbij heb ik nooit om complimenten gevraagd. Ik doe zelf ook niet aan de verheerlijking bij mede dbb-ers: ''Goed gedaan bro'' ''Goede training bro''. Je kan dan beter alleen iets zeggen als je wat zinnings op te merken hebt.

En als je goed heb opgelet vraag ik alles wat ik wil weten mbt voeding etc. in mn eigen log.

Dat jij mensen op een site wel of niet serieus wil/kan nemen zegt meer over jou bro dat weet je zelf ook wel. Maak je om mij maar niet druk. Ik win gewoon informatie in op dbb over bodybuilding. Zelfs van marcj heb ik hier iets geleerd.

En verder geniet je zoals elk andere member van het relgehalte. Dus dat vind ik heel flauw. Normaal gesproken meegieren achter je pc met een bakje popcorn. Terwijl je zelf van je stoel rolt van het lachen.

wejooooo xtralarge, pik je dat? hij noemt je moeder een hoer
 
ik vermoed dat het iets met handel in AAS te maken heeft...
 
Er kan maar 1 reden zijn waarom hij gefaked zou hebben: Hij is een dealer en hij wil niet gepakt worden, dat is ook gelijk de reden dat verschillende AS sectie mensen hem hier verdedigen. En als je nagaat: Je gaat toch geen complete identiteit opzetten alleen om wat te spammen en te doen alsof je veel weet? Het veel weten van AS zorgt er voor hem op die manier voor om meer te verkopen, mensen vertrouwen op zijn advies.
Hij probeerde op deze manier gewoon zijn handeltje te runnen.
Hij heeft ook niet voor niets een elite account, voor een donatie van 40 euro aan het forum zullen er vast wel wat mensen hun mond houden over eventueel verhandelen van AS, het hier toegeven zou alleen voor een slechte reputatie zorgen van het forum onder de leden.
 
+1, dacht ik ook al.
 
Er kan maar 1 reden zijn waarom hij gefaked zou hebben: Hij is een dealer en hij wil niet gepakt worden, dat is ook gelijk de reden dat verschillende AS sectie mensen hem hier verdedigen. En als je nagaat: Je gaat toch geen complete identiteit opzetten alleen om wat te spammen en te doen alsof je veel weet? Het veel weten van AS zorgt er voor hem op die manier voor om meer te verkopen, mensen vertrouwen op zijn advies.
Hij probeerde op deze manier gewoon zijn handeltje te runnen.
Hij heeft ook niet voor niets een elite account, voor een donatie van 40 euro aan het forum zullen er vast wel wat mensen hun mond houden over eventueel verhandelen van AS, het hier toegeven zou alleen voor een slechte reputatie zorgen van het forum onder de leden.

Nog echt ook, het kan nooit lang mere duren voor dit topic op slot gaat.
 
Big-T zei toch al iets over dat zijn fysiek waarschijnlijk ook aardig groot is.
hij gebruikt zelf ook, en dealt in AAS.. dat verklaard zijn kennis.

maar hij wil gewoon niet dat zijn fotos op internet staan, wat hem later natuurlijk dwars kan zitten mocht hij verdacht worden van dealen.
logisch

en als dit het is, dan is het zo erg nog niet.
 
Big-T zei toch al iets over dat zijn fysiek waarschijnlijk ook aardig groot is.
hij gebruikt zelf ook, en dealt in AAS.. dat verklaard zijn kennis.

maar hij wil gewoon niet dat zijn fotos op internet staan, wat hem later natuurlijk dwars kan zitten mocht hij verdacht worden van dealen.
logisch

en als dit het is, dan is het zo erg nog niet.

Wanneer zou het wel erg zij ndan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven