Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Schouder problemen de halve krachtsport wereld loopt er mee rond. Its a bitch. Keep up the good work!
 
Schouder problemen de halve krachtsport wereld loopt er mee rond. Its a bitch. Keep up the good work!

Thanks! Klopt, het vreemde is dat ik nu last heb bij een trekkende beweging van gewicht in plaats van een duwende. Hiervoor had ik een tijd last van duwende bewegingen.
 
Thanks! Klopt, het vreemde is dat ik nu last heb bij een trekkende beweging van gewicht in plaats van een duwende. Hiervoor had ik een tijd last van duwende bewegingen.

Maar alleen bij pullups/lat pulldowns/chins niet bij roei bewegingen?
 
Ik hoor je nooit meer over gravity boots. Tijd terug was je dol enthousiast over gravity boots.
Zit er al een laag stof overheen?
 
Ik hoor je nooit meer over gravity boots. Tijd terug was je dol enthousiast over gravity boots.
Zit er al een laag stof overheen?

y0 Kraft,
Het ziet niet in het westside programma die grote powerlift beren zijn zeker bang dat de stang afbreekt? Je hebt gelijk gravity boots for the win. Ga ze vandaag weer doen ze liggen in de auto dus hoef ze alleen even mee te nemen. Ga een filmpje maken moet er minimaal 10hh perfect doen!

Uitdaging van vandaag--> benen trainen terwijl ik nog spierpijn van de benentraining van dinsdag heb. Dat is het nadeel van UB/LB en 2 x per week een spiergroep pakken. Als je het de ene keer TE hard traint dan krijg je daar de volgende keer last van.....
Nu even een havermout/eieren pannekoek en whey shake naar binnen gooien en straks vlammen.

EDIT; Wie geeft mij het laaste mijlpaalkarma puntje--> dan zit ik op 50.!!!
 
LB 2

Oef 1 deadlift oefenen zonder straps --> mixed grip
5x140
5x160
5x160
5x160
5x160

Oef 2 Front squat
10x60
8x80
8x80
8x80

Oef 3 lunges
60 kg 10 hh per been 3 sets

Oef 4 Adductie supersetted met seated leg curl
3x12-15 --> adductie 60 kg en leg curl ook 60 kg

Oef 5 Standing calf raise
4x20 hh x 110 kg

Oef 6 Hyperextension supersetted met Gravitti boots(filmpje gemaakt:eek:)
4x10-15 hh

De hypers met 20 kg bodyweight gedaan.


Over en sluiten beesten.
 
mijn maat heeft er last van
hij is gewoon zijn rotator cuff oef weer aan het oppakken op aanraden van de fyshio
hij heeft ook geen idee hoe het gekomen is
zit idd op de bovenkant
wij hebben bij ons een paar van de apparaten waar je met je lichaam op kan gaan liggen
ik weet de naam niet , het heeft een trilfunctie
hij ligt dan met zijn arm/schouder zo'n 5 min op en hij voelt zich er goed bij

persoonlijk geloof ik erg in de basis rotator-cuff oefeningen

netjes die frontsquat
 
nette training xtralarge.
goede grip dan met 160x5
 
Nice :D Ga je deze oefening in je schema zetten. of is dit eenmalig?
 
waarom doe je niet gewoon hanging leg raises tot aan de bar? zeker zwaarder:D
 
Nice :D Ga je deze oefening in je schema zetten. of is dit eenmalig?

Ja hij is lekker man voelt erg goed aan zal hem er weer ingooien.

waarom doe je niet gewoon hanging leg raises tot aan de bar? zeker zwaarder:D

Buikspieren is mijn sterkste spiergroep. Hetgeen jij schrijft hierboven klopt niet. Waarschijnlijk heb je deze oefening nog nooit gedaan?
Ik doe ook hanging straight leg raises. Gravitti is zwaarder.....is ook logsich.
 
ik zie een halve rom. je buigt je wervelkolom voornamelijk.

HLR met gestrekte benen gozer. benen tot boven de bar. hondszwaar man.
 
Buikspieren sterkste spiergroep??
Enfin, waar ging dat gesprek over ben nu benieuwd- iets over ziekenhuis?

En voel je je niet belachelijk met die boots aan?
Als je neerkomt met die dingen lijk je wel een cowboy met sporen aan man.
Priceless. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ongelooflijk veel buikspieren gedaan vroeger echt ontelbaar vandaar..........

Cowboy(5).jpg
 
zal wel zwaar zijn mossel. mijn buikspieren zijn mijn zwakste spiergroep. sterker nog ik heb rugklachten doordat mijn buikspieren te zwak zijn.
 
zal wel zwaar zijn mossel. mijn buikspieren zijn mijn zwakste spiergroep. sterker nog ik heb rugklachten doordat mijn buikspieren te zwak zijn.

Maar als jij straight leg hanging leg raises kan uitvoeren hangend aan de stang en in balans kan blijven heb je toch goede abs man. Die oefening is retezwaar.

Wat een goede training is voor ABS zijn die rollers je kan ze ook met veer bestellen om ze eerst met wat weerstand te trainen zodat je daarin sterker gaat worden.
 
traint bas uit osdorp nog bij jou?
 
Bas zegt mij niks topper?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven